Assassin
Фен-
Мнения
59 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
28 NeutralОтносно Assassin
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
EG
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1926 профилни разглеждания
-
Олеле майко.... нашия приятел, да обяснява на Фена, кое е добре в Дупница, и кое е добре извън нея.... Като почнеш да караш, да взимаш купи, да правиш обиколки на Калояново, да сглабяш стотици двигатели, тогава това мнение ще има някакъв смисъл... П.С. Значи, от години се чудя - като Ти влезе в този форум, и в Тойота Форума, трябва да си бил дете (14-15 годишен), което означава че сега трябва да си поне на 25-6 години. Като дете, и аз не съм знаел много, следователно си мълчах и четях. Ти обаче от тогава пускаш умни мнения - и хората си казват, тоя е дете, простено му е. Сега обаче, на тея години на които си, няма кой да ти прощава за празните мнения.
-
Ето отговори: 1. Супер - ама ако има ръжда това става много скъпо 2. Зависи за какво я ползваш - аз в момента съм си все още с барабаните отзад, а се движа с б16 от години вече. Има хора с Х22 в 5та ген, които също карат на барабани 3. Хубави дискове -да, по-хубави апарати - не разбирам какво имаш предвед 4. Супер - ама по добре афтърмаркет окачване 5. Ако ще е б16, трябва да смениш всичко - резервоар, вътрешна инсталация, инсталация на мотор, двигател, скорости, полуоски, компютър.... Коя версия е от значение за да може да е правилната версия за инсталацията ти и компа- ОБД 0, ОБД 1, ОБД 2 (а) (б) 6. Това ще ти е най-лесно за намиране, но пък не е безплатно П.С. и мойта тръгна от д13, като след 4 години единственото дето остана от д13то са барабаните, даже и купето изхвърлих
-
Провеждат се всяка сряда в 8 вечерта, в ЕКОто на Бул. България
-
Значи ако кажем че като почна да пишеш глупости първо си бил на 16, сега поне трябва да си на 19-20... и би трябвало да можеш да осмисляш това което пишеш, и не да се репчиш на хората дето правят автомобили.. ама, може и по-малък да си бил.... Иначе, от опит с мойта кочина, Жълтото Кони с Ейбах пружини е окей за турист (такъв като мен който не може да кара) на писта, но ако искаш да гониш истинско пилотиране и бързи времена на пистата минаваш на БеЦе-та и КВ...
-
1000 лв е Технотеста/Декра-та.
-
Изказа се неподготвен.. тоя двигател - 169 к.с., е Б18Ц4... б18б го има само в щатите, а б18а хич не съм го чувал... ако говориш за ТайпР двигателя, в европа се нарича Б18Ц6
-
Аз проблеми нямам с керамиката с карането градско... тръгването е абсолютно еднакво като с нормален
-
Вярно, моя грешка... като ги гледам отгоре и не ги различавам много... ма сега ползвах Гугъл, и си открих грешката... въпроса остава де, какви скорости ще ползва.
-
С каква скоростна кутия си на б-серията?
-
Ми така де... Всичките може да ги направиш над 350 коня... Ама ще е добре вече да се отваря двигателя и да хвърлиш всички части вътре, които може да се сетиш... И част от тези, за които не се сещаш.... И най-добре ще е някой професионалист да го направи... И последно - 10 бона не ти мърдат !
-
Добри смеси държи (малко богато ми се струва все пак, ама колко ли знам аз)... Браво на Бобката... Каза ли ти какво да правиш от тука нататък или не ти е давал съвети много?
-
В един момент ще се усети че Б и К-серията са пътя... ама... засега май се дърпа...
-
или за Б-серия...
-
За падането с 20 автовоза.... извинявам се.... важното е че бяхме и двамата на чертата... както видя на полуфинала всичко се случва...