Jump to content

DemiroFF

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно DemiroFF

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V MK1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр.Разград

Последни посетители

902 профилни разглеждания
  1. Това се води по-скоро декоративна кора за предна броня . Нищо не предпазва , и е по скъпа от цялата броня. Имам същата на моят Црв 2 Фейс дизел Намирането е Няма Шанс
  2. Точно така е ... всички Црв-та са с N22A2 N22A1 се монтира само на Акорд и Сивик.
  3. Здравейте ... проблема е бил че само припалвам колата без да я карам и и явно старият собственик я е карал на къси растояния и Дпф се запушва ... Пушека се оказа от ДПФ който се самопочиства / регенерира Колата няма проблем . Благодаря на всички
  4. Колега вече писах че съм го почистил , и като свалих гумата си беше като нов . Нямаше нагари и подобни мизерии.
  5. Колега това с регулирането на оборотите го пробвах , и не играе роля според мен. В момента съм завъртял болта на дросела докрай ... и оборотите пак са си 500-600 и си претриса . И дросела почистих с обезмаслител , както и IACV ... ----> НЯМА промяна . Дросела и Iacv си беха идеално чисти,
  6. Да но при това положение ако ги вдигна от там , няма ли да са и по- високи при студен мотор ... ниски са само когато колата загрее , в покой . Притрисането в следствие на ниските обороти ли са ?!
  7. Здравейте колеги Обслужих си CR-Vто (ангренаж , ролка , водна помпа , нови свещи NGK, реглаж на клапани , смяна масла и филтри ) ! Обаче ми остана следния проблем който си беше и преди ожслужването и реглажа - лекото притрисане и много лекото менене на обороти , което почти не се забелязва но се усеща при претрисането. Претрисането е само в ниските . Колата ми работи на около 500-600 оборота които ми се струват прекалено ниски . Мислех че ще се оправи след реглажа , но проблема си остана. Само да отбележа че всички изпускателни бяха стегнали , и 2 от смукателните. Да не би претрисането да е в следствие на ниските обороти ?! На 900 не се усеща нищо . Само като загрее добре и паднат на 500-600 Да проверя ли нещо лабда сондата , тъй като беше обливана в масло по пътя докато се прибирах от англия , понеже ми течеше много картера . Някакви мнения и рпепоръки .Ще съм благодарен къде да търся проблема . На диагностика не съм я качвал.
  8. Здравейте колеги . Намирам се в Англия ,и след 1 месец си тръгвам за България . Закупих си CR-V MK1 2.0 B20Z1 147к.с. Обслужил съм я откъм масла и филтри . Купил съм и комплект ангренажен ремък , ролка и водна помпа на GATES. Искам да ми препоръчате свестен майстор "РАЗБИРАЩ" от марката . Имам следните проблеми по колата които забелязвам : Колата пали от раз сутрин , и няма никакви проблеми с това , но на всяко следващо палене след първото , оборотите падат до 0 (не гасне) след което се стабилизират . Без проблеми е само първото палене. Забелязвам леко пропушване , понякога е постоянно , а понякога променливо . Дали е резултат от нерегулирани клапани или Ламбда сонда нещо . Също така ми се струва че работи на ниски обороти и леко притриса ----> на 500 оборота работи като загрее , това нормално ли е ? Аз съм от Разград , и търся майстор в околоностите Разград , Русе , Шумен , Търговище.
×
×
  • Създай нов...