zuzozbd
Фен-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
пробвайте да откачите акумилатора за час и после пали от раз . Пробвал съм при мен се получава
-
И аз като си купих джазката дерзах бая време проблема , че не се връща волана както трябва след завой . Но май всички са така . Моето предположение е , че смазката вътре в рейката нещо се е скапала и е станала лепкава може би и за това трудно се връща . Като отворих манщоните и на двете кормилни щанги нямаше грам грес , сложих им , но не се подобри , макар да не знам дали трябва да има грес . До сега всичките ми коли са имали грес в маншоните . Карам си я така джазката свикнах и . Иначе ми е любопитно дали предположението ми е вярно за оригиналната смазка , но не ми се сваля цялата рейка голяма кушия е според мен . Изчетох доста форуми никъде не намерих решение на този проблем , само в английските го има , но за тях решението е чисто нова рейка от магазина , за нас това решение не е вариант . Включително разглобих рейката на един приятел , електрониката за да видя какво има вътре , той я смени с втора употреба поради същият проблем , но не стигнахме до някакво решение .
-
има ли развитие със смяната на веригата , че и моята трака , страх ме е да не прескочи зъб , че става лошо
-
все още проблема при мен стои . След всичко , което прочетох си мисля да не би да има някакъв проблем със смазката на рейката, струва ми се ,че е стнала лепкава и за това стяга по втулките . Това са само мои предположения , ако някои има възможност да разглоби рейката на съставните и части и да я почисти с короселин да я смаже после с хубава грес и да каже резултата .
-
ръководство за ремонт на руски http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/honda http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=868270 електронно ръководство за ремонт - работи само с internet explorer
-
колега MegatroniC ако си добре с английския напиши "официално писмо" до хонда за проблема , а ако отговорят аз ще почерпя
-
може ама друг път
-
при мен е абсолютно същото , и не може да е нормално според мен
-
не , поне аз не съм проверявал
-
аз съм с ZAVOILI и при мен светва чека с грешка - бедна смес , тъста ми е с BRC и при него светва но по рядко колата на газ си върви идеално градско гори около 8 зимата и 7,5 лятото извънградско 6 -6,5 със скорост около 100 км , при по висока се покачва разхода
-
тази пластмаса не е дефицитна просто трябва майстора да свали кормилната кутия и да извади втулката да вземе размера и , и при стругаря . струговането става за 1-2 часа при мен не трака от тази втулка при мен волана не се връща сам в средно положение при завой и е тежък по време на движение когато леко завия в която и да е посока и го пусна не се връща сам ако смениш реката може ли да ми пратиш старата ако не ти трябва
-
http://honda-fit.ru/forums/index.php?showtopic=24165&hl=%EB%E5%EF%E5%F1%F2%EE%EA&st=480 http://honda-fit.ru/forums/index.php?act=attach&type=post&id=63852 на тази страница има един много изчерпателен пост стругарят му е направил и притискащата втулка от полиамид 6 мисля да смъкна моята и да я дам на някой стругар да ми направи такава
-
http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SAA01&block_02=B__3310&block_03=20004
-
тази втулка се регулира . ако е износена се сменя има я като резервна част . НО си мисля , че не ти трака от нея а от втулката от към кормилната щанга , а нея я няма като резервна част и това което знам от руските форуми я правят от някаква техническа пластмаса на струг . разгледай този руски форум http://honda-fit.ru/forums/index.php?showtopic=24165&hl=%EB%E5%EF%E5%F1%F2%EE%EA&st=300 там всичко е описано за твоят проблем за разлика от моят с затягането на волана материалът за втулката е полиамид - 6
-
маркони къде ти е сервиза ????