-
Мнения
108 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно mussi
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 23.07.1981
Profile Information
-
Кара
accord
-
Пол
Мъжки
-
Място
Казанлък
-
Интереси
HONDA POWER
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
must_1981
-
Колеги открит ли е проблема с паленето или настана време да ги сменяме с по нови с по големи проблеми
-
Почивай в мир.
-
продавам 4 комплекта 13*100 и 2 комплекта 14*114.3 перфектно състояние0895717055
-
Вече спрях да го мъча сутрин,просто чукам леко стартера без да му давам възможност да запали а дори и да запали го гася,и вече на вторият път няма дерт,а и още нещо съединителя го задържам натиснат 10-тина секунди след запалването!
-
Напълно те подкрепям колега,аз карам акорд 2.0 1993 от 2 години никакви проблеми,а преди това 6 години сивик,просто здрави коли и обърнете внимание говорим за 20 годишни коли и възнамерявам да я карам още поне 20
-
Фреон има ли,защото когато системата е празна той не включва
-
Стойка за компресор+ролката,от сивик 5ген.тел0899974235,,цената и е 20лв
-
Проблема май ще си остане,но вероятността да загасне вече е по малка защо,,когато паля с натиснат съединител него пускам веднага а след запалването го държа натиснат около 10 секунди и след това не гасне,дано съм бил полезен!!
-
Вчера замених свещите с ngk zfr5f,a беше с zfr6fix-11 иридиум и определено пали по уверено.Сутринта беше -2 и пак тръгна да гасне,обаче не изгасна проблема все още го има утре ще проверя колко струва в Казанлък този iat sensor,ако е на сносна цена ще пробвам!
-
От към делко,свещи и кабели всичко е ново,почистих и iacv и пак нищо не пали като нормална кола,ще погледна и този темп.датчик
-
Никой ли няма представа от какво може да е проблема,,,
-
Привет на всички,когато паднат градусите навън под 5,запалвам и веднага гасне,запалвам втори път и е ок,когато е по топло не гасне.Някой има ли представа какво да правя,автомобила е хонда акорд ф20з1
-
При 190км/ч оборотите бяха 5500,ф20з1
-
Има и друго,може да се е откачило жилото което затваря кранчето за топлото,просто виж когато местиш от студено към топло дали затваря,крана се намира под смукателният кулектор на входа на парното,защото се получава се едно да изтудяваш стая с работеща печка!Личен опит дано съм бил полезен!!!