pesho2
Фен-
Мнения
199 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно pesho2
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://Glavatsi@Yahoo.com
Последни посетители
2890 профилни разглеждания
-
И на ме ми смениха блендата и то в уж "уважаван", наш сервиз, но не съм усетил нищо ново - нито като увеличение на мощността, нито като смяна количеството гориво. Тая мощност в крайна сметка може ли да се измери някак си?
-
При мен стана точно обратното. Лятото в Гърция зареждах многократно и естествено от различни бензиностанции - колата си вървеше нормално, но като влязох вече в България и заредих след границата (не помня от коя верига), колата ми сякаш литна - бензинът беше мн. добър.
-
Колега, ако е ламарина, щеше да трака непрекъснато, а то се чува при по-рязко подаване на газ при потегляне и при отнемане леко на газта тракането спира до края на возенето.Винаги наливам 95 само от големите вериги (без една) и тя си трака все по един и същ начин - няма връзка с бензина.Бих я отвел на сервиз, но шефът е взел много голям обект (лакомията му е огромна) и ни скъсва от работа. Почивните дни са ни забранени, без майтап!
-
Няма как да запиша звука, за да го пусна тук, но: при рязко, силно подаване на газ по време на ход само, се чува "чък-чък-чък-чък" много бързо и като поотнема от газта и колата вече върви равномерно, чаткането изчезва.
-
Бях позабравил проблема, но днес работя работата си на една улица (в кв. Надежда) пред един сервиз и питам майстора: да мина пред теб, за да чуеш този шум и да ми кажеш какво е, според теб. Той, цитирам по памет : трака ти предпазната ламарина ли, щанга ли каза на гърнето. Не било от двигателя!Някой може ли да ми обясни по-подробно има ли такова нещо и що е то?
-
Колега и аз съм с такива съмнения за обема на моя резервоар, но майстор ми каза в никакъв случай да не позволявам да се изпразни резервоара докрай, защото двигателя ще вкара в себе си всички боклуци и мръсотии по дъното. При мен по литературни данни резервоара тр. да е 45 литра, ма като спадне стрелката до минимум (лампа никога не ми е святкала) вкарвам в бензиностанция по около 27 литра, което не е хич логично! Проблем, та проблем.
-
1) Няма моторист, който да кара нормално. Всички се врат между колите в лентите отляво-отдясно и обратно и създават големи проблеми.2) Карат с ненормално високи скорости. Един такъв откачалник ми разправя, че скоростомерът му бил електронен, до 300 показвал и той вдигал скоростта докато изчезнели цифрите му. Било голям кеф, просто страшно удоволствие, с други думи освен че ще се утрепе, ще убие или направи беля на някой нормален шофьор! Повечето мотористи точно така разсъждават. Да припомням ли преселилите се на оня свят търсачи на адреналин?3) Създават много силен шум в градовете. Само по този показател моторите трябва да бъдат безусловно ЗАБРАНЕНИ! Приканвам КАТ да вземе решение за шума, който създават! 4) Моторите трябва веднага да бъдат забранени заради сигурността на самите мотористи! Да минат на режим като АТВ-тата - извън пътищата - да си карат, да се надпреварват (да не казвам трепят), но помежду си.
-
Така и така съм се видял с Интернет - малко помощ за домакините ми - възможно ли е да им кажат, че маслото на Шкода-Фабия се сменява на 15 хил. км? И то във фирмен сервиз са им казали! Аз не го вярвам - на 10 хилки трябва да е, нали така?!
-
Колега, прав си, че се загубих - в чужбина съм (с Хондата) и вечер тестваме до късно Узото им, та не ми е за ремонт сега. Като се върна. Желая на всички Хондажии, семействата им и на гаджетата също приятна и полезна почивка!
-
Мерих му съпротивлението - на задното е 2,1 ома, на предното - 10-тина килоома. Знае ли някой колко струва в Бултрако или да го търся в автоморги, където най-вероятно ще ми го продадат заедно с резервоара.Освен това, колеги, как се вади моторчето от самия резервоар - върти ли се и се дърпа или е на някаква резба? И за да е още още по-заплетено, сълзи от съединението моторче/резервоар - то как може да се уплътни, че капе отдолу?
-
Колега, прави го при топъл двигател, а масло наистина скоро сменях, ама що да е от него?Ще проверя и другите неща и ще опиша тук какво е било.
-
И на мен се случи, гадното беше че ставаше в завоите на Гълъбец и ясно какво става с кормилото като угасне. Някой ми препоръча да сменя бензиновия филтър и тя се оправи.
-
Това е съвсем логично - който не кара както трябва, не гори масло и обратно. Карай както трябва, за да гориш масло! Тази препоръка трябва да влезе в учебниците по ДВГ! Между другото навивам 2500 км всеки месец, и тя не е след ремонт на двигателя!
-
А защо се налага да доливаш масло? Провери това нещо! Аз само сменям, никога не се е налагало да доливам!