Jump to content

nkalev

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nkalev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 CTDI 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Господи, направо съм изумен и ме заболя главата )) Шапка ти свалям! Много благодаря! Съмнявам се, че ще се оправя сам, но вече поне знам какво трябва да се направи. Ще ти пиша за манифестацията и черпенето, да се надяваме, но и при другия развой на нещата ще полеем мъката! ))
  2. Здравейте! Първо да си кажа, не разбирам много от коли, съжалявам за което, но уви... По същество: Автомобилът ми е Хонда Сивик 1,7 CTDI 2003 година. Повече от година измина откакто колата започна да влиза в сейф режим (става мудна, няма мощност като преди, оборотите ми се качват максимум до 2000-2200 на която и да е скорост, демек на 5-та по цариградско едвам кретам с 80...), когато покарам известно време с по-висока скорост (над 80 УАУ). Просто както си карам, дори без да я настъпвам, изведнъж светва жълтата лампа във форма на двигател и колата "умира". Неколкократно съм правил диагностики в различни сервизи - не могат да ми кажат точно от какво е. На едно място (няма да споменавам кое, защото не съм сигурен дали е разрешено) ми казаха, че най-вероятно е от турбината - недостатъчно налягане или нещо такова (както казах не разбирам много). Три пъти турбината е вадена, почиствана от някакви нагари вътре и ми казват, че турбината си е супер и въпреки това пак се получава проблема. Обясняваха ми нещо за проблем с геометрията на самата турбина, че имало фабричен дефект, но не съм сигурен дали да вярвам, защото от въпросното място ми искаха 3500лв за нова турбина + ремонт. Няма как да стане просто. А сега с риск да наруша някое правило, извинете за което, ще ви кажа и друго. След доста неуспешни опити за установяване на проблема отидох в официалния сервиз на Хонда за България на Ботевградско шосе, София, след диагностика, 15 минути и доста пари ми казаха следното: Проблема идва от диафрагмата/буустера (не знам дали е едно и също) на турбината. Тази част от турбината на моделите преди 2005 била с малък диаметър и не уплътнявала добре, за да се качи налягането в турбината. Трябвало да си намеря същата част от моделите след 2005, защото от тогава започнали да ги правят по-големи и нещата са окей. За съжаление месеци наред не мога да намеря такава част, нямам и време много да търся. Логичното решение е да купя цяла турбина от модел след 2005, но се чудя мога ли да разчитам на това. Моля за вашето мнение и предложения.
×
×
  • Създай нов...