Jump to content

eurogas

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно eurogas

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Nissan, Jeep, Toyota
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Дааа, ние сме му дали 100 % точна диагноза, днес ми се обади колегата Moonchild, и се оказва че съм бил абсолютно прав, повредата е в бобината на Акорда, въпреки че никога не се повреждали тези коли ( не съществува кола която не се поврежда ), прекъсващата бобина била изтрещяла напълно, и се е наложило да я сменят..... Та да попитам сега, кой ще ми се извини на мен за всичко което е изляно по мой адрес в тази тема дето си я цитирал колега Veseliq , защо вместо да ме послуша и да смени пробилата бобина, се стига до извода че КЗП е решението на казуса, какво ще си помисли някой случаен читател който не познава сервиза ми, ако попадне на онази тема ????? Каква е отговорността на сервиз Юби-ко ( едни празноглави некадърници ), които са взели пари за диагностика, и не са открили дефектиралата бобина ( аз хиляда пъти казах че няма как да я открият прекъсването на място), и защо на тях им се вярва на 100%, а на газаджията по правило не му вярва никой и всички го хокат, бил нацелил слаби газаджии, ние сме били дебилите които му сложили газта....... ?????? Ходи обяснявай че нямаш сестра ?????
  2. И аз пазарувам често от там, всичко е качествено и цените са по-ниски от БГ.
  3. Моите уважения колега Veseliq, аз съм управител на въпросния сервиз, и не мога да разбера защо се съмняваш в нашата работа след като вече си наш клиент и знаеш как работим, виждаш че Маздата на баща ти е ОК, виждаш как монтираме и настройваме, смяташ ли че на въпросната К20 е възможно да претупаме работата си, няма начин, всичко е направено както трябва, без никаква забележка, това може да се провери навсякъде и от всеки, всеки майстор ще го потвърди ако прегледа въпросната кола. За съжаление много често запалителните системи създават проблеми при работа на газ, диелектричната якост на газта е много по-висока от тази на бензина, за да се запали правилно сместа на газ е необходима безупречна искра, често на бензин не се усеща никакъв проблем, а на газ имаме прекъсване, това е спецификата на това евтино гориво, не търпи забележки в запалителната система. В чужбина преди монтаж колегите изискват задължителна подмяна на запалителните свещи, така си спестяват подобни статии, у нас почти никой клиент не би направил такава профилактична подмяна, тук първо монтираме газовия инжекцион, и ако има проблеми подменяме нещо по запалването, На въпросната К20 е монтирана адаптивна система, която се самонастройва, или сама си определя колко гориво да подаде, следейки тримовете на бензиновия компютър, при въпросната кола тримовете на газ са около нула процента, което доказва че има достатъчно гориво, и единственото което и липсва е добра искра която да запали сместа. Точно този двигател е изключително капризен на запалване при работа на газ, направили сме много такива, повечето са ОК и не са чували за проблеми, но при два от нашите монтажи след време се появиха такива проблеми, работят една година без забележки, и в един момент се появява пробив по запалителната система, всякакви сервизи на Хонда провеждат тестове на място, а проблема се усеща в движение, те нямат шанс да го регистрират. За съжаление ние не можем да помогнем в този случай, нашата работа е свършена перфектно и това се вижда от всеки един диагностик, достатъчно е да погледне дългосрочния трим, той казва всичко за сместа, няма какво повече да се направи, оттук нататък има два варианта, или клиента да закупи повредените части, или ние да "маскираме" нещата като подадеме малък процент бензин. Накрая искам да кажа че няма нищо сложно в газифицирането на който и да е автомобил ако човек знае какво прави, дали ще е Легенд или нещо друго е въпрос на по-малко или повече пари, и различното време за монтаж, всеки бензинов двигател може да работи отлично на газ.
×
×
  • Създай нов...