Не е ли по-добре да ги дадеш на някой, който ще ти ги обслужи и регулира, т.е. ще смени които трябва мембрани, ще изчисти всички жигльори (ако трябва) и ще ги синхронизира на стенд ?
Вярно, няма да е под 100лв, но ще е сигурно.
Отпушвай го да диша и гас !
А за синхрона- то сега му е времето, докато не става за каране, че стопли ли се... едва ли ще устоиш да го качиш на трупчета
В мотозоната има 4-5 човека, които разбират от мотори. Другите си чешат езиците. Най-много да ти наговорят някоя друга глупост. Вместо да гледаш да бяга, ти го осакатяваш
Да, вероятно не си свикнал с V-образа. Не съм карал такъв и не знам дали разликата е осезаема спрямо редовия двигател. Лично според мен редовия трябва да е по-пъргав. Другото, което ми идва на ум е, че може да е с бърза гас.