Jump to content

stoichokolev

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно stoichokolev

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 8.01.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Вече го сторих. Първото нещо, което ми хрумна, беше това. Но всичко е ок, има достатъчно антифриз. Нещо си мисля да не би някой датчик да е издал багажа и да се бърка компютъра... Надявам се да се установи на диагностиката.
  2. Ами честно казано незнам дали дали са пипали нещо. Интересно, че се получи след време след като уж я оправиха. Както и да е, решил съм да я заведа на диагностика и то възможно най-скоро. Кара ми се Хондата, но нещо все не ми върви с нея Дано това да е последното неприятно нещо, което и се случва.
  3. Като какво например? Ремонта приключи преди седмица. След това карах колата 100 км из Ямбол, Ямбол-София, после 20-на км из София. 2 дена след това се случи случката. Преди нея нямах никакви забележки относно вървенето на колата. И изведнъж...
  4. И при мене е така. Обикновено залепва малко преди средата и стои там. Но този път освен, че оборотите се побъркаха, и стрелката се засили към върха. Изобщо нямам идея защо така се получи.
  5. Честно казано не изключвам вариант за някакви вътрешни повреди. Но когато я отваряха тестваха всяка част - главата мина на диагностика, бутала, цилиндри, сегменти - ок, нова гарнитура и гумички на клапаните и т.н. Затова се надявам искрено да позакърпя проблема с по-добро масло. Ако не стане - тогава няма как - ще се отваря. Нали няма проблем да се използва такова масло? Днес смятам да ходя да купя и ще споделя с вас резултата.
  6. Здравейте!Преди време публикувах въпрос относно моята Хонда - гори масло и се съмнявах в качествата на сегашното, което използвам - наливно 10х40. Долях от ОМВ, след което спря да гори толкова много. Препоръчаха ми някакво масло, което го продават в бензиностанциите на Петрол - 10х40, "Лики Моли" с "молибдено ди сулфит" - някаква добавка (не съм сигурен обаче дали така се произнася). Имало нещо като графит точно за моя проблем. Някой чувал ли е нещо такова? Дали е удачно да пробвам с такъв тип масло за да видя, дали ще спре да гори, или е опасно за двигателя?Ще съм благодарен за съвети.
  7. честно казано и за това се съмнявам. Но когато ч отваряха всичко мина диагностика - главата, буталата (за която плащах отделно) и нямаше проблем. Всичко беше 6. Сега смятам да пробвам със смяна на масло и филтри, да сложа 1 хубаво масло и ще видим.Ако обаче се окаже, че е нещо сериозно се чудя - имах ч оферта от ч познат да ми намери двигател направо да го сменя. 1 въпрос - може ли на мястото на 1.6л да се сложи 2.0л от Акорд? Някой знае ли? Мерси
  8. Здравейте!Имам отново проблем с моя Сивик (1.6, 113к.с., 95г., 4врати) - гори масло и то в големи количества.Преди време закъсах на път за София - изхвърли водата. Оставих я в Пловдив на сервиз - оказа се 1 съединение, но според "майсторите" правела налягане и гарнитурата трябвало да се смени. Отвориха я, смениха гарнитура, гумички и т.н. Затвориха я, но като я запалиха отзаде димеше яко. Отваряха я пак със съмнения за счупени сегменти - нищо. Преди да я отворят втори път изхвърляше масло от 1 от цилиндрите към ауспуха. Всяка част на двигателя според тях беше изрядна и в идеално състояние. И така - взех си колата. Но не бяха зацепили ремъците и затова посетих Омбре - колата литна след това. Но радостта ми трая кратко, докато ми светна лампата за маслото и осъзнах, че гори масло. И така... Преди 2 седмици долях 2-3 литра за 2 дена. До тогава използвах наливно 10х40, но в Ямбол нямаха такова а и беше неделя, затова взех от ОМВ и Шел. Интересно, че след това навъртях 1000км и когато проверих маслото, почти не беше изгорила. После долях малко от първото, което използвах и резултата беше - 300км почти 0.75 литра Възможно ли е да има зависимост от маслото (каква марка е или нещо такова), или си въобразявам. Каква може да е причината да гори масло и то толкова, след като като я отваряха всичко вътре беше ок, после в Омбре й правиха диагностика и всичко беше супер. И изведнъж... Колко ли пари трябва да приготвя за да я отворят...?!? Ако някой има версия моля за помощ. Мерси предварително.
  9. Къде се намира това? В София, нали? че наистина ми се иска да я оправя и да не го мисля постоянно какво й е на колата Много е кофти, като незнам от къде е проблема.
  10. Здравейте, колеги.Аз имам такъв въпрос. Преди отправих запитване относно загуба на мощност. Струва ми се, че нещо спъва колата. И неще да вдигне колкото ми се иска. Няма мощност като и подадеш повече газ. Пробвах с настройки на предварението, почти без резултат.Сега остава катализатора. По мнение на доста колеги той може да е причина колата да не върви както трябва. Аз живея в София, но незнам къде да отида да го замерят. Някой има ли идея? И според вас нали е възможно това да е причината? Мерси предварително
  11. Мерси за съветите, колеги.Тая седмица смятам да потърся някой сервиз из София и да я видя тази работа. Дано не е нещо сериозно. Ще споделя ако има резултатДайте 1 съвет къде из София да намеря кадърен майстор или сервиз за такава диагностика, че честно казано не съм мн запознат
  12. Мерси много за съветите. Аз колата съм я поверил тази седмица на 1 майстор, имам и някои други дребни неща за изкусуряване. Ще споделя с него каквото понаучих (т.к. той не се е сблъсквал с такъв проблем преди) и се надявам да я оправим в най-скоро време
  13. Здравейте.Случи ми се следната случка. Преди няколко дена на път предното ел. стъкл (шофьорското) при затваряне тръгна накриво, след което вече неможеше да се затваря или отваря. Ходих на майстор. Той разглоби вратата. Причината беше, че носещата щанга (затваряшият механизъм - незнам как се казва) се беше изкривила. Изправи го. Но след 1-2 дена се получи същото. Стъклото тръгва над уплътнението отляво и не се затваря плътно, даже бих казъл изобщо. Опитах се да си изясня причината, но неможах. Нещо изкривява стъклото, не върви направо а настрани (навън). (Незнам дали някой ше разбере какво имам предвид, но се опитвам да го обясня). Стъклото сякаш е пропаднало в предната част и незнам каква може да е причината. Някой имал ли е подобен проблем? Много е кофти, че е точно шофьорското. Някакви предположения и / или съвети?Мерси предварително.
  14. Трудно ли се сваля компресора, дали има нужда от майстор или и аз с малко помощ и комплект ключове ще мога? че да не взема някой дръг модел, който не пасва и да ме е яд после. Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем? Да знам и колко пари да приготвя де, че ако е 100на лева е ок, ама 300 + монтаж...
  15. Май така ще направя. Защото днес ми казаха, че някой продавал, но били 250-300лв. Ама май по-добре да потърся малко, да видя из моргите как вървят първо.
×
×
  • Създай нов...