FRV
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно FRV
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
FR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
.
Последни посетители
1115 профилни разглеждания
-
Поста го видях днес, а до колата ще стигна чак вечерта.Като имам резултат ще го изкоментирам с момчетата тук. Такива постове като твоя нали се сещаш че обезсмислят повече форумите отколкото моя въпрос!
-
Толкова вкарахме - 40-50 грама масло , не се промени много налягането. Тази седмица ще ходя да я закачим пак да видя как са нещата , понеже като правихме тестовете беше хладно а сега вече си е както трябва. То хубаво че всичко работи нормално ,но само ме тревожи че аз по принцип карам на първа или втора степен на духалката и става много често спиране и тръгване на компресора, това отцепване и зацепване на компресора ме тревожи да не се наиграе шайбата. Засега карам на по силно обдухване на 24-25 градуса нагласено ,но не ми е комфортно като духа с тази сила. Дано да ми остане време да отида тази седмица да я закачим да видя пак какво ще даде.
-
След диагностика ми казаха че високото налягане е на половина отколкото трябва , показа около 7 бара а трябвало да е към 15. Според тях е или компресора или дехидратора да е запушен и трябва смяна.......... в колата сложихме 540 грама фреон ( по книга го дават 550 +/- 20 грама.) , всичко в рамките на нормалното. Забелязах че когато пусна климата ако е на 1-ва степен и обдухва най-слабо компресора тръгва и спира през 15-20 секунди , а когато дам на 7-8 степен максимума обдухва хубаво и компресора си работи без да спира. Та това нещо сам си го обесних че явно е от датчика за замръзване който е на вътрешното тяло. Сега се чудя как да избегна този момент , дали фреона му идва много въпреки че е колкото трябва или да го източа и да вкараме примерно 500 грама. Иначе си духа нормално като го дам на LOW духа около 6-7 градуса. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
-
Можеш да разровиш из интернет, че мотора 2.0 е навсякъде с 2 литра горница на градски разход. Но остави това, всеки си има мнение, целта е да помогнем на момчето а не да спорим
-
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12327http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12326Поне по данни на производителя не е.......
-
Карам такава 1.7, да ти кажа нямам никакви оплаквания от мотора, а по скоро от късата кутия която са сложили и като гледам всички реват........ макар че с късата кутия е доста адекватна на всички предавки. На мен не ми е грижа защото карам бавно и си релаксирам ...някъде около 100км, над тази скорост мотора е шумен. Градско 9/100 , извън 6.5 Дали с верига или с ремък .............. да ти кажа като наблюдавам е божа работа ......... нито знаеш състоянието на веригата , нито пък ако си с ремък знаеш колко оригинална ролка слагаш и кога ще затегне, или пък ремъка на континентал дали не е започнал да го прави някой китаец ........ всичко е на късмет. Сега като се замисля ако мога да избирам между 2.0 и 1.7 пак щях да си взема 1.7 от съображения ,че каракам предимно градско и на бензина,разликата в горенето на двата мотора ще е поне 2 литра според мен............ извън градско имат минимална разлика. Ако може с нещо друго да ти помогна за ориентир ........ пиши
-
При мен също е така (FR-V бензин) На бензиновите е на 4500 ограничението на място и на ръчна и на автомат, 5000 не стига, за дизела незнам. Аз така се бях стресирал , че седнах да прегледам форумите какво пишат ,после седнах и в движение няма никакви грижи. Колегата по горе е писал за недостиг на гориво ... също възможно , но незнам какви са признаците на неработещ v-tec , освен да ти светне чека ...... но не мисля че ще смъкне обороти. Иначе в движение го усещам към 5200 може би , започва доста добре да се набира въпреки килограмите.
-
Да,прав си че фаровете няма да изгаснат така! Прилагам изчистена схема на модула с управление по минус. Прав си че лоста като не е бутнат на крушката няма нищо. Но модулите за управление по минус затова се правят,за коли на които ключа пуска маса към фара. И целта на модула е да работи всичко като забравиш за лоста си за фарове на каква позиция е и единсвено когато ти трябват вечер ми пускане на габарите да елиминира действието на модула и да ти запали лампите на цялата кола. Това което са показали производителите е доста ясно , единственото което трябва да се направи е да си пуснеш ''+'' до двете крушки (с бушон към всяка), а модула пуска ''-'' за да тръгнат. А което е още по лесното е че като пускаш кабел до крушките си го пускаш двоен за ''+'' и ''-'' .... и забравяме да търсим кои са кабелите в инсталацията. В заключение стана супер лесно според мен , трябва ни да свържем захранване и маса към акумулатора,едното кабелче към габарита който също е под ръка и най-трудното което да намерим ''+'' след контакт при тая кутия с бушоните която е при мотора. Модула ще се намира до акумулатора така че винаги можеш да си цъкаш със сивия кабел ако се наложи програмиране. Ето схемата вече изчистена и ме поправи ако греша нещо , като цяло нищо не разбирам от тоци ,но всичко си е по схемата им и изглежда добре. А ето и такава букса ще улесни нещата доста да не си акаме по оригиналните букси , вързваме си тука + през бушон и - и си свиркаме
-
Между другото който му е интересно ето схемата за свързване по минус. Като гледам не е нужно да се прекъсва или преправя нищо , нито монтаж на допълнителни релета.
-
Тъкмо днес гледах модулите на тази фирма,видях че предлагат 2 модела за управление по ''+'' и по ''-'' и щях да гледам на Fr-v - то как е за да знам какъв да взема. До момента немога да намеря схема на тоците. Не мисля че е проблем монтажа до кутията с бушоните която е при мотора, единственото което че няма да се чува при програмиране, но не виждам нужда от такова ,защото по подразбиране е настроено както трябва на 30% на дългите ....днес видях кола с такава настройка и беше супер. А имате ли идея какво става ако кабела който е за ''+'' след подаване на контакт и служи за измерване на напрежението на инсталацията е свързан към другия който е за постоянен ''+'' за захранване на модула и съответно фаровете.
-
Здравейте, не знам дали е тук мястото ..виждам че и темата е стара , но не намерих никъде информация за решението на бензиново FR-V и смяната на горивния филтър,коментар видях че е някъде към резервоара,но лесно ли се сменя ,наистина на снимки го гледах -ако е било това че е по-странен от стандартното, за маслото видях че се препоръчва или 0W30 или 5W30 Ще се радвам да дадете акъл на новия си съфорумник