Jump to content

Anonimous

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Anonimous

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic Aerodeck 1.4, 90к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Някъде там
  • Интереси
    Хонда
  1. Няма значение колко рядко я ползваш аз съм с аеродек 1.4 и имах поодбна случка в Унгария точно със задна лява. Блокира цилиндърчето, миришеше на изгоряла гума толкова се беше загряло. После спря един нашенец тираджия и ми каза с газ на задна и разко спирачка няколко пъти и се оправи. Като се върнах ходих да ми го оправят, чистеха, гресираха и някаква гумичка смениха. После на прегледа пак задна лява даде проблем и то точно на ръчната. Прави й се някакъв реглаж със смяната на маслото ми го направиха и не мога да кажа колко струва ама трябва да е около 10тина лв.
  2. С клебер съм се въртял на мокро седят някакси твърди на пътя казвам го от опит чукнах хондата в мантинелата добре че не стана по-голяма беля.
  3. При мен беше точно от ламаринката. Реших го с една метална гривна лягаш отдолу и стягаш с отверката. На ескорта сме имали подобен шум от динамото четките, но е по-различен.
  4. Развитие по темата. След поредната смяна на гарнитурата сложихме BGA по препоръка на колегата jijane. С Пайена не се получиха нещата...
  5. Ако даваш газ до долу и не върви както казваш може да ти е проблема в сместа или възпламеняването /кабели, свещи, палец, капачка, делко, ако ти придърпва виж и бобината, но не вярвам да е тя/. Ако ти е много запушен филтъра може да го прави просто си купи нов 10тина лв той си е консуматив, но наистина трябва да е много запушен чак да ти гасне... Катализатора не го пипай преди да го тестваш. Развий болтовете зад изпускателния колектор и покарай така по баира да видиш как е. Ще бучи много но да не те плаши. Ако има промяна имаш някъде запушване, но може и да е гърне, а не катализатора, не се лъжи да го махаш или ако го махнеш си го запази слушай патилия. Запушен катализатор се усеща и на прав път не е той според мен. Ако ти е съединител ще ти качва обороти... Ако са някакви сериозни проблеми би трябвало да ти светне чека. На мен ми е вадело грешки misfire. Според мен просто ти е малък двигателя щом го прави само на баир... Просто влизаш на висока предавка в баира, колата получава гориво, което не може да усвои и го чувстваш като загуба на мощност. Двигателя е просто малък аз съм 90кс комби и съм същата работа
  6. Благодаря колега! От трите марки - Payen, Elring и Victor Rein коя е по-добра само тези намерих в Бс. Пайенска слагахме 2 пъти...
  7. Тъй, за 3ти път ще я сменяме ))))) това в рамките на седмица ))))) до сега сме слагали PAYEN и двата пъти води се ХАРТИЕНА.... не знам какво значи но е около 40лв. Първия път уж пренатегната. Втория път нищо й нямаше и се къса просто. Картера не е крив. В склада имат само PAYEN за 40лв и ELRING за 24лв... коя е по-удачно да се сложи оригинална трябва да чакам 3 седмици сам оза доставка после не се знае кога ще ме приемат абе месец без кола,,, нямам толкова време карам всеки ден. От тези двете коя е по-качествена едната се води PAPER а другата Rubber. Каквото и да значи това аз буквално си го превеждам, но явно има някаква разлика в материала щом изрично се упоменава... Коя е по-удачно да се сложи? ПП: много благодаря на колегата Japanese Fever много изчерпателен и точен както винаги! Схемите ще влязат в употреба! Едно уточнение само ако може - натиска от 12Nm за гарнитурата на моята кола ли е двигателя е D14Z4. Ако не къде да видя за моята колко колко е натиска?
  8. Здравейте, сивик аеродек англичанка 90кс .1,4. За една седмица сменям 2 гарнитури и тази е леш. Оригиналната беше една като корк. Препоръчайте ми каква и от къде да взема майстора се видя в чудо момчето. Маже ли се със силикон освен гарнитурата някакви дъги имало по картера? Изобщо всякаква информация ми е полезна или да кажете къде в Бс може да я направят. Сякаш я гори или топи не знам но става на парчета и илиза отстрани и мирише на гума...
  9. Извинявам се за пропуска. Моята е сивик аеродек 1.4 90кс 2001 6та генерация Д14З4, донорът е 97ма год купе 6та генерация Д16У8 125кс
  10. Здравейте, проблемът е следният - замина ми компресорът на климатика и сега търся втора ръка. Моят е TRS090 OEM 4959. Намерих един TRS090 но е 4956. Има ли съвместимост? Как да ги търся по номер на рама частите втора ръка какво да гледам? Те и в моргата не знаят как да търсят и поръчват на сляпо пращаме снимки напред назад и пак не са сигурни. Кои номера се гледат?
  11. Здравейте, за какво служи това ограденото, прилича ми на клапан или пробка
  12. Тъй, проблемът с паленето се оказа главното реле - пина на помпата и запалката припоиха го уж нямаше проблем но пак същата история. Сменен ангренаж, пистови /комплекти разбирайте/, свещи, кабелите са проверени, сменена дист капачка и палец, проверени МАП сензора, стъпково, клапа почистена, ТПС, темп датчик, ИАТ сензора, нов акумулатор. Магията трая около месец после пак тия обороти са на дъното и няма оправия. Прави го и на газ и на бензин като загрее. Или от някъде влиза въздух /проверих маркучетата и гарнитурките всичко ми изглежда ок/ или е пак нещо по релето, само не разбирам защо го прави на заргял двигател - т.е. студен старт 1500 оборота без да играят и т.н. после като загрее падат на 900 всичко ок и изведнъж бам падат на около 500, сама се изфорсирва на около 700 и после пак падат на 500. Това го прави и в движение като изключа от скорост - удрят дъното сякаш ще изгасне но не гасне, после се стабилизират. Нещо по токовете ми се струва че е и пак ми се струва че е това тъпо реле, защото днес завъртя 5-6 пъти докато запали. Бобината външно не ми изглежда да има деформации, не я изключвам, но не знам как да я проверя без да я свалям, а ми е на кофти място. Елкони, мелкони, майстори всички викат перфектна е, но тез обороти седят ниски и това е много я търкалям по чужбина и ме е страх да не ме остави някъде там... Това реле лекува ли се или трябва ново? Някой в Бс има ли да ми услужи с работещо да видя дали е от там проблемът, двигателят е D14Z4. ПС: само да добавя и че клапаните са регулирани и като ударят долу оборотите колата притриса после се изфорсирва сама и пак падат.
  13. Смених гарнитурката, тя си идва с капачката, старата си беше ок, само омаслена. По-предната беше проядена, но така я купих. Чува се като дизел, но не чукат клапаните, а просто се дави мотора. ДНес тръгвам по сервизи да видим какво ще кажат. Благодаря на всички включили се.
  14. Честно казано, преди да сменя акумулатора светеше чека, но като ресетна ЕКУто нали се чисти? Мисля, че беше ламбдата, катализатора ми е зле, но не съм ходил честно казано да видят какво е, само един майстор чукна гърнето и каза - катализатор, не е закачана на осфтуер. ПП: Само да добавя, че тресе яко и се чува като дизел. И не е тампон на двигателя.
×
×
  • Създай нов...