Anonimous
Фен-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Anonimous
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic Aerodeck 1.4, 90к.с.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Някъде там
-
Интереси
Хонда
-
Виж да не ти вкарва въздух от някъде.
-
Няма значение колко рядко я ползваш аз съм с аеродек 1.4 и имах поодбна случка в Унгария точно със задна лява. Блокира цилиндърчето, миришеше на изгоряла гума толкова се беше загряло. После спря един нашенец тираджия и ми каза с газ на задна и разко спирачка няколко пъти и се оправи. Като се върнах ходих да ми го оправят, чистеха, гресираха и някаква гумичка смениха. После на прегледа пак задна лява даде проблем и то точно на ръчната. Прави й се някакъв реглаж със смяната на маслото ми го направиха и не мога да кажа колко струва ама трябва да е около 10тина лв.
-
С клебер съм се въртял на мокро седят някакси твърди на пътя казвам го от опит чукнах хондата в мантинелата добре че не стана по-голяма беля.
-
При мен беше точно от ламаринката. Реших го с една метална гривна лягаш отдолу и стягаш с отверката. На ескорта сме имали подобен шум от динамото четките, но е по-различен.
-
Развитие по темата. След поредната смяна на гарнитурата сложихме BGA по препоръка на колегата jijane. С Пайена не се получиха нещата...
-
Ако даваш газ до долу и не върви както казваш може да ти е проблема в сместа или възпламеняването /кабели, свещи, палец, капачка, делко, ако ти придърпва виж и бобината, но не вярвам да е тя/. Ако ти е много запушен филтъра може да го прави просто си купи нов 10тина лв той си е консуматив, но наистина трябва да е много запушен чак да ти гасне... Катализатора не го пипай преди да го тестваш. Развий болтовете зад изпускателния колектор и покарай така по баира да видиш как е. Ще бучи много но да не те плаши. Ако има промяна имаш някъде запушване, но може и да е гърне, а не катализатора, не се лъжи да го махаш или ако го махнеш си го запази слушай патилия. Запушен катализатор се усеща и на прав път не е той според мен. Ако ти е съединител ще ти качва обороти... Ако са някакви сериозни проблеми би трябвало да ти светне чека. На мен ми е вадело грешки misfire. Според мен просто ти е малък двигателя щом го прави само на баир... Просто влизаш на висока предавка в баира, колата получава гориво, което не може да усвои и го чувстваш като загуба на мощност. Двигателя е просто малък аз съм 90кс комби и съм същата работа
-
Благодаря колега! От трите марки - Payen, Elring и Victor Rein коя е по-добра само тези намерих в Бс. Пайенска слагахме 2 пъти...
-
Тъй, за 3ти път ще я сменяме ))))) това в рамките на седмица ))))) до сега сме слагали PAYEN и двата пъти води се ХАРТИЕНА.... не знам какво значи но е около 40лв. Първия път уж пренатегната. Втория път нищо й нямаше и се къса просто. Картера не е крив. В склада имат само PAYEN за 40лв и ELRING за 24лв... коя е по-удачно да се сложи оригинална трябва да чакам 3 седмици сам оза доставка после не се знае кога ще ме приемат абе месец без кола,,, нямам толкова време карам всеки ден. От тези двете коя е по-качествена едната се води PAPER а другата Rubber. Каквото и да значи това аз буквално си го превеждам, но явно има някаква разлика в материала щом изрично се упоменава... Коя е по-удачно да се сложи? ПП: много благодаря на колегата Japanese Fever много изчерпателен и точен както винаги! Схемите ще влязат в употреба! Едно уточнение само ако може - натиска от 12Nm за гарнитурата на моята кола ли е двигателя е D14Z4. Ако не къде да видя за моята колко колко е натиска?
-
Здравейте, сивик аеродек англичанка 90кс .1,4. За една седмица сменям 2 гарнитури и тази е леш. Оригиналната беше една като корк. Препоръчайте ми каква и от къде да взема майстора се видя в чудо момчето. Маже ли се със силикон освен гарнитурата някакви дъги имало по картера? Изобщо всякаква информация ми е полезна или да кажете къде в Бс може да я направят. Сякаш я гори или топи не знам но става на парчета и илиза отстрани и мирише на гума...
-
Извинявам се за пропуска. Моята е сивик аеродек 1.4 90кс 2001 6та генерация Д14З4, донорът е 97ма год купе 6та генерация Д16У8 125кс
-
Здравейте, проблемът е следният - замина ми компресорът на климатика и сега търся втора ръка. Моят е TRS090 OEM 4959. Намерих един TRS090 но е 4956. Има ли съвместимост? Как да ги търся по номер на рама частите втора ръка какво да гледам? Те и в моргата не знаят как да търсят и поръчват на сляпо пращаме снимки напред назад и пак не са сигурни. Кои номера се гледат?
-
Здравейте, за какво служи това ограденото, прилича ми на клапан или пробка
-
Тъй, проблемът с паленето се оказа главното реле - пина на помпата и запалката припоиха го уж нямаше проблем но пак същата история. Сменен ангренаж, пистови /комплекти разбирайте/, свещи, кабелите са проверени, сменена дист капачка и палец, проверени МАП сензора, стъпково, клапа почистена, ТПС, темп датчик, ИАТ сензора, нов акумулатор. Магията трая около месец после пак тия обороти са на дъното и няма оправия. Прави го и на газ и на бензин като загрее. Или от някъде влиза въздух /проверих маркучетата и гарнитурките всичко ми изглежда ок/ или е пак нещо по релето, само не разбирам защо го прави на заргял двигател - т.е. студен старт 1500 оборота без да играят и т.н. после като загрее падат на 900 всичко ок и изведнъж бам падат на около 500, сама се изфорсирва на около 700 и после пак падат на 500. Това го прави и в движение като изключа от скорост - удрят дъното сякаш ще изгасне но не гасне, после се стабилизират. Нещо по токовете ми се струва че е и пак ми се струва че е това тъпо реле, защото днес завъртя 5-6 пъти докато запали. Бобината външно не ми изглежда да има деформации, не я изключвам, но не знам как да я проверя без да я свалям, а ми е на кофти място. Елкони, мелкони, майстори всички викат перфектна е, но тез обороти седят ниски и това е много я търкалям по чужбина и ме е страх да не ме остави някъде там... Това реле лекува ли се или трябва ново? Някой в Бс има ли да ми услужи с работещо да видя дали е от там проблемът, двигателят е D14Z4. ПС: само да добавя и че клапаните са регулирани и като ударят долу оборотите колата притриса после се изфорсирва сама и пак падат.
-
Честно казано, преди да сменя акумулатора светеше чека, но като ресетна ЕКУто нали се чисти? Мисля, че беше ламбдата, катализатора ми е зле, но не съм ходил честно казано да видят какво е, само един майстор чукна гърнето и каза - катализатор, не е закачана на осфтуер. ПП: Само да добавя, че тресе яко и се чува като дизел. И не е тампон на двигателя.