maral
Фен-
Мнения
36 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно maral
-
Ранг
Начинаещ
-
всеки има право на анонимност аз не искам да се знае кой съм
-
общото е само че двигателите са дизели принципно различно впръскване
-
MAP
-
показах го на Майната
-
дай мейл да ти изпратя снимка на турбината интеркулера имаше един литър масло
-
ПРИ СМЯНА НА АНГРЕНАЖА СЕ СВАЛЯ КАПАКА И ОБИКНОВЕНО СЕ РЕГУЛИРАТ КЛАПАНИ ЗА ДА СЕ ИЗБЕГНЕ ЕВЕНТУАЛНО ПОВТОРНО СВАЛЯНЕ
-
поредния английски сивик втора турбина за 60000км2006 г
-
КОЛИТЕ СЪС ЗАВАРЕНИ КОЛЕКТОРИ СА ДОСТА С ИЗГОРЕЛИ КЛАПАНИ НА РЕЦИРКУЛАЦИЯТА 3А ДВЕ СМЕНИХА И ТУРБИНИ НЕ ГОВОРЯ ЗА СВЕТЕНЕ НА ЧЕКА ТАМ ВЕЧЕ .... СТАВАТ МНОГО
-
НЕ И ЗА ДИЗЕЛ МАЙНА
-
СВАЛИ КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО (ПРЕКЪСВАЧ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ) И ВКЛЮЧИ ПЕТА И БУТНИ ВИЖ ДАЛИ ПАЛЕЦА СЕ ВЪРТИ
-
1.ОБИКНОВЕНО РЕЖАТ РЕЦИРКУЛАЦИЯТА НА ОТРАБОТЕЛИТЕ ГАЗОВЕ ВОДИ ДО ПРЕГАРЯНЕ НА КЛАПАНА А ЦЕНАТА МУ Е ЧЕТИРИ ЦИФРЕНА2.ПОВИШАВАТ НАЛЯГАНЕТО НА ВПРЪСКВАНЕ ИЛИ ВРЕМЕТО ЗА ОТВАРЯНЕ НА ИНЖЕКТОРА ВОДИ ДО ПУШЕНЕ А В НЯКОЙ СЛУЧАИ ДО ПЪЛНЕНЕ НА МАСЛОТО С ДИЗЕЛОВО ГОРИВО3.ПОВИШАВА СЕ ТЕМПЕРАТУРАТА В ИЗПУСКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР КОЕТО ВОДИ ДО НАПУКВАНЕТО МУ ЦЕНА ОКОЛО 700 ЛВ
-
ЩЕ СИ РАЗВАЛИШ КОЛАТА
-
ДИЗЕЛИТЕ ИМАТ МНОГО ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ ТОВА "МАЧКА " СЪЕДИНИТЕЛИТЕ В АВТОМАТИЧНАТА КУТИЯ И ВОДИ ДО БЪРЗО ИЗНОСВАНЕ 100 -150 хил километра
-
под жабката