Jump to content

maral

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно maral

  • Ранг
    Начинаещ
  1. всеки има право на анонимност аз не искам да се знае кой съм
  2. общото е само че двигателите са дизели принципно различно впръскване
  3. дай мейл да ти изпратя снимка на турбината интеркулера имаше един литър масло
  4. ПРИ СМЯНА НА АНГРЕНАЖА СЕ СВАЛЯ КАПАКА И ОБИКНОВЕНО СЕ РЕГУЛИРАТ КЛАПАНИ ЗА ДА СЕ ИЗБЕГНЕ ЕВЕНТУАЛНО ПОВТОРНО СВАЛЯНЕ
  5. поредния английски сивик втора турбина за 60000км2006 г
  6. КОЛИТЕ СЪС ЗАВАРЕНИ КОЛЕКТОРИ СА ДОСТА С ИЗГОРЕЛИ КЛАПАНИ НА РЕЦИРКУЛАЦИЯТА 3А ДВЕ СМЕНИХА И ТУРБИНИ НЕ ГОВОРЯ ЗА СВЕТЕНЕ НА ЧЕКА ТАМ ВЕЧЕ .... СТАВАТ МНОГО
  7. СВАЛИ КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО (ПРЕКЪСВАЧ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ) И ВКЛЮЧИ ПЕТА И БУТНИ ВИЖ ДАЛИ ПАЛЕЦА СЕ ВЪРТИ
  8. 1.ОБИКНОВЕНО РЕЖАТ РЕЦИРКУЛАЦИЯТА НА ОТРАБОТЕЛИТЕ ГАЗОВЕ ВОДИ ДО ПРЕГАРЯНЕ НА КЛАПАНА А ЦЕНАТА МУ Е ЧЕТИРИ ЦИФРЕНА2.ПОВИШАВАТ НАЛЯГАНЕТО НА ВПРЪСКВАНЕ ИЛИ ВРЕМЕТО ЗА ОТВАРЯНЕ НА ИНЖЕКТОРА ВОДИ ДО ПУШЕНЕ А В НЯКОЙ СЛУЧАИ ДО ПЪЛНЕНЕ НА МАСЛОТО С ДИЗЕЛОВО ГОРИВО3.ПОВИШАВА СЕ ТЕМПЕРАТУРАТА В ИЗПУСКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР КОЕТО ВОДИ ДО НАПУКВАНЕТО МУ ЦЕНА ОКОЛО 700 ЛВ
  9. ДИЗЕЛИТЕ ИМАТ МНОГО ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ ТОВА "МАЧКА " СЪЕДИНИТЕЛИТЕ В АВТОМАТИЧНАТА КУТИЯ И ВОДИ ДО БЪРЗО ИЗНОСВАНЕ 100 -150 хил километра
×
×
  • Създай нов...