Jump to content

bob40

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bob40

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7th gen 1.7 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пловдив

Последни посетители

1112 профилни разглеждания
  1. Аз всъщност забравих да добавя, че ходих на диагностика и ми казаха, че турбото пренадува. Според тях причините може да са следните: Неизправен соленоиден клапан n75, проблем с турбото ( запечена геометрия или нещо друго). Казаха ми първо да сменя n75, ако не се оправи, сваляме турбото за чистене. Дали този линк е валиден в моя случай?
  2. Ами струва си да се опита, но аз не съм толкова технически компетентен. Трябва да намеря някой ентусиаст с малко повече познания и жажда за бира, и да пробваме.
  3. Добре де, тогава от какво може да влиза в такъв режим ? Нещо по турбината ли?
  4. А колко ти струва това удоволствие колега, от както го направи, имал ли си ядове и може ли да споделиш на лично примерно, къде го прави?
  5. Здравейте колеги, Преди 1 ден си карам сивика 1,7 цтди 2002г. и в началото на магистралата, като дадох повечко газ да ускоря колата, влезна в авариен режим. Успях да се прибера, като карах с до 60-70, за да не я тормозя допълнително, над 2500 оборота не вдига. Докато се прибирах усещах, че колата работи много по-тихо и гладко от обикновено, това особено се усещаше на празен ход - няма почти никакви вибрации от мотора. Въпреки, че е в такъв режим, просто двигателя със сигурност работеше по-тихо и равномерно от преди. Та изгасих я, след 2-3 мин. я запалих пак и нямаше проблем. Покарах отново малко и пак влезна в авариен. По принцип през зимата ми беше гаснала в движение 2 пъти (около нова година), но се оправяше след смяна на горивен филтър и ми казваха, че сигурно е от замръзнала нафта, а компа отчитал недостатъчно налягане на горивото. И си мисля, че тия изгасвания и сега имат някаква връзка. Аз ще си я водя на диагностика, но сервиза, който съм избрал е на 30тина км. от мен. Дали ще е проблем, ако бавничко я закарам до там? И вие как мислите, какви са възможните варианти? Също, ако знаете читав сервиз за хондичката, може да споделите. Благодаря предварително.
  6. Благодаря ти колега Ще пробвам това и ще пиша за резултата
  7. Здравейте колеги От както си купих Хондата - 7ген., 1.7 ctdi 2002г. , чувам едно тропане, което е особено отчетливо на павета. Сменил съм всичко по предницата - амортисьори, тампони, манони, защото и без туй си бяха за смяна, но тропането си остана и ме дразни много. Та карам си днес аз по павета и си тропа колата. Бях се заслушал в самото тропане и като наближавам светофара и натискам спирачките тропането спря. Направих си още няколко такива експеримента, карам по павета и съвсем леко натискам спирачката и тропането изчезва. Предните дискове са си за смяна, в това съм сигурен и скоро ще им дойде ред за смяна. Според вас на какво може да се дължи това тропане, което изчезва при натискане на спирачката?
  8. И аз залагам на рейката,при мен бе същото и след като преди 1г ми обраха луфта на рейката заспаха нещата! колега къде ти обраха луфта на рейката имам съмнения и че моята потропва от време на време и искам да ми я прегледат
  9. мерси колега ще пробвам това с почистването на машинките макар, че имам съмнения за някакъв проблем по ел. инсталацията тия дни бая валя, а и е странно как така и 2те врати от дясно отказа по едно и също време
  10. здравейте колеги преди няколко дена си купих сивик 7ма генерация 1.7 ctdi много ми харесва колата, но имам 2 проблема с нея първо буквално няколко часа след като я купих десните предна и задна врата сряха да се заключват чрез централното заключване, трябва да ги заключвам ръчно, вратите откъм водача и багажника за заключват и вторият проблем е със парното - не духа топло, клапата изобщо не обръща някакви идеи как може да се решат тези проблеми
×
×
  • Създай нов...