bob40
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно bob40
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 7th gen 1.7 cdti
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Пловдив
Последни посетители
1112 профилни разглеждания
-
Аз всъщност забравих да добавя, че ходих на диагностика и ми казаха, че турбото пренадува. Според тях причините може да са следните: Неизправен соленоиден клапан n75, проблем с турбото ( запечена геометрия или нещо друго). Казаха ми първо да сменя n75, ако не се оправи, сваляме турбото за чистене. Дали този линк е валиден в моя случай?
-
Ами струва си да се опита, но аз не съм толкова технически компетентен. Трябва да намеря някой ентусиаст с малко повече познания и жажда за бира, и да пробваме.
-
Добре де, тогава от какво може да влиза в такъв режим ? Нещо по турбината ли?
-
А колко ти струва това удоволствие колега, от както го направи, имал ли си ядове и може ли да споделиш на лично примерно, къде го прави?
-
Здравейте колеги, Преди 1 ден си карам сивика 1,7 цтди 2002г. и в началото на магистралата, като дадох повечко газ да ускоря колата, влезна в авариен режим. Успях да се прибера, като карах с до 60-70, за да не я тормозя допълнително, над 2500 оборота не вдига. Докато се прибирах усещах, че колата работи много по-тихо и гладко от обикновено, това особено се усещаше на празен ход - няма почти никакви вибрации от мотора. Въпреки, че е в такъв режим, просто двигателя със сигурност работеше по-тихо и равномерно от преди. Та изгасих я, след 2-3 мин. я запалих пак и нямаше проблем. Покарах отново малко и пак влезна в авариен. По принцип през зимата ми беше гаснала в движение 2 пъти (около нова година), но се оправяше след смяна на горивен филтър и ми казваха, че сигурно е от замръзнала нафта, а компа отчитал недостатъчно налягане на горивото. И си мисля, че тия изгасвания и сега имат някаква връзка. Аз ще си я водя на диагностика, но сервиза, който съм избрал е на 30тина км. от мен. Дали ще е проблем, ако бавничко я закарам до там? И вие как мислите, какви са възможните варианти? Също, ако знаете читав сервиз за хондичката, може да споделите. Благодаря предварително.
-
Благодаря ти колега Ще пробвам това и ще пиша за резултата
-
Здравейте колеги От както си купих Хондата - 7ген., 1.7 ctdi 2002г. , чувам едно тропане, което е особено отчетливо на павета. Сменил съм всичко по предницата - амортисьори, тампони, манони, защото и без туй си бяха за смяна, но тропането си остана и ме дразни много. Та карам си днес аз по павета и си тропа колата. Бях се заслушал в самото тропане и като наближавам светофара и натискам спирачките тропането спря. Направих си още няколко такива експеримента, карам по павета и съвсем леко натискам спирачката и тропането изчезва. Предните дискове са си за смяна, в това съм сигурен и скоро ще им дойде ред за смяна. Според вас на какво може да се дължи това тропане, което изчезва при натискане на спирачката?
-
И аз залагам на рейката,при мен бе същото и след като преди 1г ми обраха луфта на рейката заспаха нещата! колега къде ти обраха луфта на рейката имам съмнения и че моята потропва от време на време и искам да ми я прегледат
-
мерси колега ще пробвам това с почистването на машинките макар, че имам съмнения за някакъв проблем по ел. инсталацията тия дни бая валя, а и е странно как така и 2те врати от дясно отказа по едно и също време
-
здравейте колеги преди няколко дена си купих сивик 7ма генерация 1.7 ctdi много ми харесва колата, но имам 2 проблема с нея първо буквално няколко часа след като я купих десните предна и задна врата сряха да се заключват чрез централното заключване, трябва да ги заключвам ръчно, вратите откъм водача и багажника за заключват и вторият проблем е със парното - не духа топло, клапата изобщо не обръща някакви идеи как може да се решат тези проблеми