Jump to content

dhdamyanov

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dhdamyanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Goldbach, Germany
  1. Здравейте колеги, както някои от вас вече са запознати имам проблеми със загряването. Тествах капачката и я хванах,че не държи нужното налягане и се надявам,че като я сменя ще си реша проблема,но въпреки това съм се подготвил психически за смяна на гарнитура. Работата е там,че за смяна ми искат около 500 евро и затова смятаме с баща ми сами да я сменим. Въпроса ми е, някой разполага ли с : 1. инструкции за смяна на гарнитура 2. инструкции за реголаж на клапаните 3. инструкции за смяна на ремъка. Двигателят е Д14А8 Сивик 1997г. 1.4 ис 90к.с. Най - важна ми е точка номер 2, за сега разполагам с пдф документ за Сивик аеродек и ми върши много добра работа, но там още нищо не съм намерил за регулажа. П.С. Надявам се, че не е проблем, че пускам тема за това. Предполагам, че би била интересна и полезна за други.
  2. Колега и аз сега се мъча с абсолютно същия проблем и искам да те питам, имаше ли някакви симптоми за гарнитура преди да я смениш (надуване, пушаци, липса на парно, проблеми със свещите или маслото). Утре или в други ден ще пристигне новата капачка ,а сега ще махам радиатора и него да проверя. Не разбирам много, но не е ли логично ако има проблем с главата да надува непрекъснато и при градски условия,а не само като е във високите обороти.
  3. Нещо друго забелязъх,че като отворих радиатора и вдигнах малко оборотите започна да избива нагоре антифриз и си личеше,че излиза въздух. Признак ли е това за гарнитура или просто може да е останало въздух в системата, защото я отварях доста пъти. Иначе мъркучите не ги надува.
  4. "тат" благодаря за споделения опит. Проблема при мене още го има и незнам какво да правя. Хванах я,че загрява след около 20км извънградско и радиатора е студен, затова смених термостата, като си мислех, че при по продължително каране блокира и затваря пътя към радиатора. На пръв поглед нещата се оправиха, тествах я малко извънградско и беше пушка,НО днеска минах 70 км и на магистралата като дигна стрелката на червено немога да сваря да спирам и да охлаждам. Отворих радиатора и почти нищо не беше останало в него, а преди 1 седмица го напълних. От разширителния съд беше избило доста антифриз. Всеки ден я следя за течове и няма нищо. Маслото не мърда, маркучите са ОК. В главата ми се въртят 2 неща, 1во - може ли да е от воданта помпа, да не може да бута течността и 2ро може ли както единия колега каза да е от капачката на радиатора, да не държи налягане и от това да прави ткаива мизерии.
  5. Благодаря за съветите колеги, днеска ще поръчам термостат и капачка и се надявам да се размина само с това. Спрял съм се на марката "Nipparts" и за двете части. Някой има ли опит с тях и знае ли дали са читави ? Можете ли вие да препоръчате някоя марка ?
  6. Колега термостата ще го пробвам в неделя, че в момента нямам инструменти. Днес направих малко тестове и ще споделя какво ми направи впечатление: 1. Определено колата загрява само след дълъг път като вляза в града. 2. При студен двигател течността в разширителния съд беше един пръст под минимума, след като колата започна да загрява течността се вдигна почти до максимума. Не е ли нормално при загряване да си вземе течност и съответно количеството в съда да намалее, а не да се увеличи ? 3. Имам чувството,че перката сработва когато си поиска. Първия път сработва веднага като температурата започне да се вдига над нормалното. Няколко пъти я хванах да не работи,а стрелката се беше вдигнала до половината. Друг път се включва, работи 30 сек. и спира, а температурата продължава да е висока. Няколко пъти пробвах само на контакт и един път включва, друг път не включва. 4. И последното нещо е питата на радиатора. Не знам колко гореща трябва да е, но на допир едвам се усеща топлина. Горната и долната част на радиатора са горещи както и тръбите, но самата пита не. Споделям всичко толкова подробно, защото не знам кое е нормално и кое не.
  7. Благодаря колега,това с капачката ще е първото нещо което ще направя,но огледах сегашната и не изглеждаше да има щети по уплатненията. Проверих радиатора и течността си беше до горе и беше бистра. Има 2 маркуча които от радиатора отиват в двигателя, предполагам ,че това са така наречните голям и малък кръг. Единия свързва директно горната част на радиатора с двигателя, а другия започва от долната част на радиатора, минава през термостата и отива в двигателя. И двата маркуча при загрята кола са горещи по цялата си площ. Горния маркуч се втвърдява малко при загрят двигател, но пак се деформира сравнително лесно при натиск. Колкото можах да си натикам ръката и да опипам радиатора ми се стори еднакво горещ навсякъде. Възможно ли е това загряване да е нормално, защото изглежда,че не се появява винаги и стрелката минава малко средата и то само при намаляне на скоростта или спиране на колата ?
  8. Благодаря ви за бързите отговори и се извинявам,че отварям поредна тема за загряването. Работата е там,че живея в чужбина и нямам възможност да заведа колата на сервиз и ми се иска до колкото мога сам да диагностицирам проблема с ваша помощ. Днес покарах малко извънградско, след това се забих на едни светофари и нямаше никакъв проблем. Изгасих колата и след 10-15 мин пак я запалих, направих едно кръгче на квартала и отново взе да вдига рязко температурата. Няма бели пушаци, парното работи много добре, при загрят двигател отворих разширителния съд и не излизаха балончета, антифриза е бистър, маркучите не са твърди както камък и перката на радиатора си мисля,че си включва на време. Може ли някой да ми обясни как да проверя състоянието на антифриз в радиатора , дали при загрят или студен двигател и дали трябва след като отворя капачката после да обезвъдушавам ?
  9. Здравейте колеги. Имам следния проблем. Преди 2 месеца изведнъж колата взе да загрява. Става въпрос за Сивик 97г. 1.4 90к.с. Карах извън градско и после попаднах в задръстване и стрелката направо удари червения сектор. В момента в който потеглих и вдигнах над 30-40 км/ч температурата се нормализира (тогава беше нормално стрелката ми да е по средата). Без да разбирам много много, прочетох всички теми, отворих капачката на радиатора, изплю една лъжица антифриз и не остана капка в радиатора. Заредих антифриз, обезвъздуших и налях вода в разширителния съд,че и там почти нищо нямаше. След това спря да ми прави проблеми и средната температура значително спадна като стрелката замръзна на 1/3 от скалата и не помръдна до днес. Карах 100 км извънградско и в момента в който влязох в града на светофарите започна пак да вдига градуси, не толкова драстично колкото предния път, но пак над половината от скалата. Радиатора си включва нормално. Проверих течността само в разширителния съд и си беше ОК. Колата я карам почти само градско, като стриктно следя температурата. Ако имате някакви идеи как да процедирам моля споделете. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...