-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно diedarling
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 26.06.1989
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1.5, 114hp 6gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
Добрич
Contact Methods
-
Skype
kfm-diedarling
-
Колега, разбрах че съм в грешка , веднага след като колата изгасна.Реално наистина свещите след това една по една ги извадих и нямаха искра, при опит за запалване. Много благодаря за екпресния отговор, утре на светло ще гледам и ще меря. Няма ли бушон който да предпазва от изгарянето й ? Дали е възможно да съм се отървал само с изгарянето му или е малък шанс ( 15А на схемата ) . Гледам следната схема на бушоните под кормилото .
-
Здравейте колеги ! За много години първо, живи и здрави да сте всички : ) Имам следното питане. Днес след като колата работеше, извадих кабела на една от свещите, секунди след това колата изгасна и не иска да запали. Какво може да се е "счупило" ? Предполагам някой бушон, но реално е може да съм в грешка.Моля за съдействие и насоки че съм на средата на пътуване и нямам идея какво да правя .Благодаря предварително :))))
-
Благодаря на отзовалите се (бира бира бииира). Главно проблема ми се явява в това че малко оборотите от време на време се менят(падат и се покачват 200 ~ + - ).Не винаги го прави, ама ме дразни изключително много понякога.На бензин няма проблеми.Човека който ми поставя инжекциона е пуснал компютъра да се "самообучи" и си мисля че колата ми не е настроена както трябва. Дайте ми телефона на Денко от Стефан Караджа да му звънна. Ще пиша какви са резултатите
-
Здравейте Препоръчайте ми човек който може да ми настрои газовия инжекцион за гр.Добрич / Варна .Някой който да го е правил и да знае какво прави, защото стана ясно че от тва да пуснеш компютъра да се самонастрои - "файда няма" както се вика. Изчетох сумати и теми и доколкото разбирам този мотор трябва да се настройва в движение или да се пипне от човек който го е правил и е сигурен в това което прави. Писна ми всеки да се прави на разбиращ и крайния резултат да е нулев. Марката, точния модел, вида на инжекторите при необходимост с точност мога да ги напиша. Инжекциона е монтиран преди 1 месец и всичко е ново. Благодаря предварително
-
Пластинката върви в комплект със фланеца за волана ! Разучете и си купете такава подложка ! Не се занимавайте с пускане на кабели и т.н.При наличието на тази подложка(пластинка), ви трябва 1 кламер,малко машинно масло и майсторлък в кавички, щото не е нищо сложно.Имаше тема мисля...
-
http://lqlqmzi.snimka.bg/photos-from-gsm/bateriq.852576.35043198 Ами трябва да махнеш всички кори отбелязани на снимката.Те реално се падат под стоп-а отвътре погледнато(може и да не ги виждаш заради кабелите) Отбелязал съм на снимката къде се намират като махнеш корите ... даже и малко по-надолу се падат като се замисля под стоповете. С две щипки са хванати, легни под задната броня и ще ги видиш
-
Ако е попаднал на някой издухан "екземпляр",неподдържан и цеден от предишния собственик, нищо чудно да говори така. Дори и да не е така, все пак наистина нека не забравяме че говорим за кола на 20 години приблизително.Обслужва ли се редовно и с оригинални части, масла и т.н, на практика някои двигатели си остават вечни Затова е важно при покупката на кола втора употреба максимално да разпитаме собственика какво е правил по колата(не е задължително да му вярваме по принцип ) съответно след това да последва един обстоен преглед на купе, двигател, ходова част и така нататък от човек който знае къде и какво да гледа. Успех с търсенето и дано скоро да се похвалиш с нова придобивка
-
Колега, и аз имах същия проблем.Не с толкова много вода както при теб, но влизаше и се мокреше резервната гума. Един топъл ден се хванах и разглобих цялата задница да видя от къде влиза.Първо свалих стоповете, огледах за течове ( като казвам огледах за течове, преди това с маркуча пръсках бая стабилно задницата на колата за да протече от някъде и да видя от къде влиза след като разглобих).Оказа се че уплатненията на стоповете са абсолютно здрави и грам вода не влиза от там.Под стопа има "отдушник " ли к'во се води и аз не знам ... оказа се че влиза от там ( уплатненията бяха изпечени ).Качил съм снимков материал да видиш какво и как го направих.След като ги "силиконизирах" и от двете страни не е влязла и капка от там и багажника е перфектно сух вече почти година Дано съм бил полезен и успех Ето и снимките : http://lqlqmzi.snimka.bg/automobiles/civic-2014.852576.34820566
-
Няма ли хора които да разбират и да се занимават с любимата ни марка в родния ми град? Не ми се ходи при човек който ще се учи на колата ми?
-
Колеги, препоръчайте някой който си разбира от работата в Добрич и не реже глави наред ?