Ще започна с кратко представяне на застрахователното събитие и предприетите от мен действия. От съображение за моята сигурност не желая да представя подробности за автомобила (мои приятели ме посъветваха да не се занимавам с тази фирма поради висок риск от последващи щети по автомобила ми) - Една сутрин откривам автомобила си (паркиран пред блока) с обезобразени две леви врати. Имаше нанесени удари с камък с диаметър около 10 см, който стоеше до колата и по него имаше остатъци от боя. Освен вратите бяха срязани и двете задни гуми - чисто нови на по-малко от месец каране. Веднага позвъних в полицията - тъй като беше неделя и колата все пак беше в движение ми казаха след като си сменя гумите да отида на място в РПУ-то за да направят констативен протокол. Веднага след обаждането ми в полицията (преди да демонтирам гумите) позвъних на Бул Инс с моба да дойдат на място и да направят оглед на колата. Диспечерът по телефона ми каза същото като в полицията - елате в понеделник на място, сега няма кой да изпратим. -Зададох въпроса: "Как да дойда на място като са ми срязани двете! гуми?" Бе ми съобщено, че имам право да ги демонтирам и така да отида на огелед. - Няма да ви казвам как с една резервна гума и две срязани успях да ги подменя, но в най-близката гумаджийница демонтирах срязаните гуми - сложих два галоша временно и тръгнах да обикалям институциите със срязаните гуми в багажника. Минах през РПУ-то и описаха щетите - поразпитаха ме, казаха, че надали ще успеят да открият извършителя, съставиха констативен протокол и по живо по здраво се разделихме. На следващият ден понеделник отивам в БУЛ ИНС - изчаках реда си - започнаха огледа. Описаха щетите по вратите. И дойде ред на гумите - момчето, което правеше описа ми каза: "При положение, че гумите са демонтирани - не мога да ги опиша! Направо издивях! Повиках началника му - след скандал той тръгна да проверява телефонни разговори и дали историята ми е вярна. Върна се след 20 минути и потвърди, че всичко е както казвам. (предните ми гуми бяха същите като задните - купих ги в комплект по 230 лв парчето) Описаха марка и модел на гумите в протокола. Вече бях спокоен. Гумите останаха при тях. След 45 дни отивам на каса да ми изплатят описаните щети! Познайте каква сума получих - Две врати с щети 1 степен (за изчукване и пребоядисване) + две срязани гуми - 124лв. Подигравка! Поисках обяснение! Обясниха ми, че не съм си направил валутна застраховка - нямам представа какво е това - второто нещо бе, че са ми изплатили щети само за вратите. Побеснях. Ремонта за мен струваше: - 2бр гуми 225/55/16 - Пирели - 2х230лв - 460лв - 2 врати изчукване и пребоядисване 260 лв. Общо щети за 720 лв. - изплатено обезщетение 124 лв. Дори само за вратите не стига. Подадох молба за оспорване на оценката - обадиха ми се след една седмица и ми казаха, че не е уважена. Бях решил да подам оплакване до Комисията за защита на потребителите, но мои приятели ме посъветваха да не го правя, защото след подобни сигнали откриват колата и правят още по-големи зулуми. Послушах ги все пак, знам какви хора стоят зад Бул Инс. Веднага след инцидента смених застрахователната компания и съм изключително доволен от новата. За нея ще прочетете в друга моя публикация - похвала. Ще завърша с цитат от Интернет страницата на БУЛ ИНС: 'Предпочитан застраховател заради: - ефективната си безкасова технология за бързо ликвидиране на щети и изплащане нa обезщетения при настъпване на застрахователно събитие; - модерната организация за ликвидиране на щетите, осъществена съвместно с технически център „Тандер”. (На едно място са ликвидационна служба, сервиз и салон за клиенти. ) И въпрос към застрахователното дружество - дано пожелаят да отговорят. По този начин ли ликвидирате ефективно щети. Нито бе бързо - чаках огромното обезщетение повече от месец, нито бе удобно - посетих Ви на място както за огледа, така и за получаването на парите КЕШ. Не се надявам справедливостта да възтържествува. Дори да имат желание да преразгледат моя случай не бих се съгласил да дам подробности, защото колата ми е мила. Ако има някакъв начин да ми гарантират, че колата ми ще остане цяла - все пак бих се съгласил. Причината, поради която пиша този коментар е възможно най-малко хора да се възползват от услугите на тази компания. Не се подлъгвайте по хубавите думи и високата популярност - ще останете измамени като мен! А като послепис - обслужването и държанието на служителите към мен просто не желая да споменавам - аз не съм живял много в СОЦ времената, но точно това съм чувал за обслужването. Ако и Вие не сте живели по време на СОЦ-а заповядайте в БУЛ ИНС ще разберете какво е било обслужването преди 20 години.