Jump to content

CBR954RR

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно CBR954RR

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 21.01.1988

Profile Information

  • Кара
    1,7CTDI/CRM250/CBR900RR
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

1856 профилни разглеждания
  1. Така и този трети клапан, който е за турбото, има 3 маркучляка. Аз слагам ръчна вакуум помпата с манометър на първия вход на този клапан, към втория е турбоактуатора, и запушвам третия изход от клапана, който е към филтърната кутия с пръст и не трябва вакуума 34 kPa (257 mmHg, 10 in.Hg) да пада за по-малко от 5 секунди така ли ? или аз нещо не мога да разбера? ... колега дай да ги затапваме тия шитни и да слагаме твоя клапан и газ.
  2. Значи този електропневматичен вакуум (VSV-variable swirl valve)клапан е за някакви вихрови клапи във входящия колектор. Контролира клапана, който се намира най-отгоре в ляво от егр клапана на двигателя, а той от своя страна завърта тия клапи. Стария изпускаше,наполовина. Днес го смених, но все още незнам резултата - минал съм едва 30км, a моя проблем се появяваше само на точно определи нагорнища на магистралата(и не само, но на тях винаги от както се появи проблема). Но въпреки това все още се опитвам да си обясня каква ще връзката с пренадуването, ако правилно съм разчел грешката си P1236. P1237 ми се появяваше обикновено, когато турбото е затлачено от градските условия и след като я продухам на магистралата - вече не се появяваше. Мерих турбо актуатора с вакуум помпа и се движи като по книга., Evrv показва към 18 ома, проверих и маркуча към филтърната кутия - не е запушен, но явно не е и напълно отпушен, така ли трябва да е(проверих го от EVRV страната)?
  3. Надявам се да е от този клапан, ако не - ще се насоча към мап сензора, да го сменя с работещ. А тоя vsv клапан го намерих в нета, сега го чакам да дойде утре. Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk
  4. Зад двигателя, отдолу, отдясно. Мисля, че има връзка с геометрията. Води се variable swirl valve. Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk
  5. . Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236? Изпратено от моят Lenovo A806 с помощта на Tapatalk
  6. И ако може някой да ми даде ел.схема на 7 gen EP4 1,7CTDI ще съм му много благодарен.
  7. Здравейте, колеги! Някой имал ли е грижи с АБС на 7 ген?
  8. Къде се намира датчика, който показва външната температура?
  9. Ако на някой му е интересно какво се оказа при мен, след около 2 месеца чудене стана ясно, че е от буксата - разтворени куплунгчета. Nile, мерси за помощта, човече. Имам да те черпя биричка в някой Варненски/Шуменски Хонда клуб или, ако имаш път към Бургас ми пиши.
  10. Не мога да намеря ел. схема за 1,7 ctdi 2002г. никъде. Тук в тази тема има един линк, ама не работи.
  11. Благодаря. Добър съвет ми даде. Ще ги видя тези неща и ще пиша пак.
  12. Това на снимката е датчика на разпредел. вал и тои е сменен с нов. Иначе с мултицет са измерени и 3-те жици от буксата на кабела до компа., която е такава като на разпр. вал
  13. С другото еку и имобилайзер колата се закача на втора диагностика - бош и пак на компа излиза, че не идват импулси от датчика на коляновия вал. Гледали са с камерка пръстена на маховика и всичко било наред вътре. Пробвани са 2 различни нови датчика и един от работеща хонда, а с моя датчик другата хонда работи. Кабелите от буксата на датчика до компа са измерени. Според диагностиката, налягането на горивото е в норма, а проблема е в липсата на импулси от датчика. Колата я оставих в сервиза на ход и след смяната на датчика колата не пали нито с моя, нито с другите датчици. Моля за съвет...
  14. До дюзите стига гориво под налягане. Проверени са кабелите от датчиците на колянов и разпределителен вал до компа.
×
×
  • Създай нов...