nasko
Фен-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно nasko
-
Ранг
nasko
- Рожден ден 15.10.1972
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
Varna
-
здравей,имах подобен проблем а именно като я запаля пали от раз вдига 1400-1500 и след това почва да ги мени и то с доста големи разлики като почти угасва ,а някой път даже угасва.така и аз лъснах всичко ,но ефект нямаше в последствие извадих стъпковото моторче пръснах вътре ВД-40 и с течение на времето явно се раздвижи и проблема изчезна сега студена държи обороти и със загряването постепенно падат, ще ми е интересно да разбера какво е станало ако решиш да пробваш, ефекта не е мигновенен нужно е време да се раздвижи ще се радвам да съм ти бил от полза
-
здравей интересува ме има ли подлакатник и какъв цвят е салона
-
както казах мога да помогна със кутиите и за 2-3 седмици щяхме да направим поне 2-3 модела ,а за това че няма да излизат дребните подробности от дизаина няма какво да се притесняваш ако искаш можем да направим проба
-
за по ясна представа какво представлява стъклопластиката от това нещо се правят брони,спойлери и др. аз лично се занимавам със строеж на лодки от такива материали
-
ЗНАЧИ ТОВА Е СТЪКЛОТЪКАН И СМОЛА ПРАВИ СЕ МОДЕЛ В ЗАВИСИМОСТ ОТ МОДЕЛА НА КОЛАТА И МЯСТОТО КЪДЕТО ЩЕ СЕ ПОСТАВИ ОТ ТАМ ИДВА МОМЕНТА И СЪС РАЗЛИЧНИ ДИЗАЙНИ КАТО МУ ГЛЕДАМ РАЗМЕРИТЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРАВИ МНОГО БЪРЗО И СЕБЕСТОЙНОСТА МУ ЩЕ Е ДОСТА НИСКА СЪЩО ТАКА МОГАТ ДА СЕ ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИ ЦВЕТОВЕ АЗ КАРАМ АНГЛИЙСКИЯ СИВИК И ВЕЧЕ СЕ ЗАМИСЛЯМ КЪДЕ ДА ГО СЛОЖА ЗБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ ОТ МОДЕЛА СЕ ПРАВИ КАЛЪП И ИЗДЕЛИЯТА СЕ ИЗЛИВАТ КАТО ИЗЛИЗАТ НАПРАВО ЛЪСКАВИ И СЪС ЖЕЛАНИЯ ЦВЯТ
-
здравей първо поздравления за това което си направил , а относно кутийките за вграждане мога да помогна занимавам се със стъклопластика могат да се измислят всякакви форми в зависимост кой къде и на каква кола иска да го постави
-
моята също англичанка но не знам да има подгряване на огледалата ,но РОВЕРА със същия салон има отделно копче което включва подгрева на огледлата и се намира до бутоните за регулиране на фаровете и огледалата
-
сваляш жабката зад нея има една кутия на тръбопровода за въздуха непосредствено след вентилатора има капаче отваряш и филтъра казвам би трябвало да е вътре защото моят беше изкаран
-
на прав път си.успех
-
имах същия проблем висеше целия таван.какво направих сам:сваляш тавана тапицерията не е залепена за ламарината има твърда подложка,изхвърляш старата тапицерия щото за нищо не става,изчистваш донапрена и лепилото от тавана отиваш на магазин където се продават дамаски има най- различни варианти за тапицерията в моя случай намерих същия цвят, въпросната тапицерия е с дунапренче от долната страна както оригиналната от там нататък мажеш с лепило в случая при мене с Хелмевект продава се по магазините като изсъхне притискаш с нещо меко може и с парче от дамаската в никой случай не натискай с пръсти щото става на дупки.При мен се получи идеален резултат,иначе тапицера ми искаше около 150 лева, а така минах с няма и 30 лв.Целия няма да упееш да го направиш наведнъж затова пробвай на части.Ако има нещо неясно питай. Успех
-
моята е 90 коня,а аз съм и на газ и действително се усеща загубата на мощност,най неприятно е когато натиснеш и включи релето на климатика и те дръпва точно когато ти трабва мощност.колегата от Плевен е прав в тия жеги си заслужава.
-
аз си сложих в началото на лятото на същата кола .Поставих си го сам като климатика го взех пълен комлект от едно момче от Пловдив,има играчка при поставянето ,но не е г
-
Не мога да се съглася. Не знам дали за D14A3 е вярно, но d15 няма никакви проблеми с високите скорости на газ, поне до 160. Вярно, куца откъм ряз малко, но пък винаги можеш да включиш бензина когато искаш да си видиш ДВГ на 100% вместо на 90. на газ и бензин вървеше еднакво. Просто тъпия смесител и с диаметър 30 а на дросела е 57... някой беше писал нещо май не става дума за хонда но принципно работата изглежда така,а и именно пича е взел или имитирал някъкъв дросел и го епоставил някъде преди основния дросел,като е сложил смесител примерно 57мм, а въздуха на газ го управлява със втория дросел като го е регулирал на газ да отваря сечение колкото е необходимо, това нещо го управлява с машинка от централно заключване,а на бензин е напълно отворен и няма никакви спънки