Jump to content

nasko

Фен
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nasko

  • Ранг
    nasko
  • Рожден ден 15.10.1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Varna
  1. здравей,имах подобен проблем а именно като я запаля пали от раз вдига 1400-1500 и след това почва да ги мени и то с доста големи разлики като почти угасва ,а някой път даже угасва.така и аз лъснах всичко ,но ефект нямаше в последствие извадих стъпковото моторче пръснах вътре ВД-40 и с течение на времето явно се раздвижи и проблема изчезна сега студена държи обороти и със загряването постепенно падат, ще ми е интересно да разбера какво е станало ако решиш да пробваш, ефекта не е мигновенен нужно е време да се раздвижи ще се радвам да съм ти бил от полза
  2. здравей интересува ме има ли подлакатник и какъв цвят е салона
  3. както казах мога да помогна със кутиите и за 2-3 седмици щяхме да направим поне 2-3 модела ,а за това че няма да излизат дребните подробности от дизаина няма какво да се притесняваш ако искаш можем да направим проба
  4. за по ясна представа какво представлява стъклопластиката от това нещо се правят брони,спойлери и др. аз лично се занимавам със строеж на лодки от такива материали
  5. ЗНАЧИ ТОВА Е СТЪКЛОТЪКАН И СМОЛА ПРАВИ СЕ МОДЕЛ В ЗАВИСИМОСТ ОТ МОДЕЛА НА КОЛАТА И МЯСТОТО КЪДЕТО ЩЕ СЕ ПОСТАВИ ОТ ТАМ ИДВА МОМЕНТА И СЪС РАЗЛИЧНИ ДИЗАЙНИ КАТО МУ ГЛЕДАМ РАЗМЕРИТЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРАВИ МНОГО БЪРЗО И СЕБЕСТОЙНОСТА МУ ЩЕ Е ДОСТА НИСКА СЪЩО ТАКА МОГАТ ДА СЕ ПРАВЯТ В РАЗЛИЧНИ ЦВЕТОВЕ АЗ КАРАМ АНГЛИЙСКИЯ СИВИК И ВЕЧЕ СЕ ЗАМИСЛЯМ КЪДЕ ДА ГО СЛОЖА ЗБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ ОТ МОДЕЛА СЕ ПРАВИ КАЛЪП И ИЗДЕЛИЯТА СЕ ИЗЛИВАТ КАТО ИЗЛИЗАТ НАПРАВО ЛЪСКАВИ И СЪС ЖЕЛАНИЯ ЦВЯТ
  6. здравей първо поздравления за това което си направил , а относно кутийките за вграждане мога да помогна занимавам се със стъклопластика могат да се измислят всякакви форми в зависимост кой къде и на каква кола иска да го постави
  7. моята също англичанка но не знам да има подгряване на огледалата ,но РОВЕРА със същия салон има отделно копче което включва подгрева на огледлата и се намира до бутоните за регулиране на фаровете и огледалата
  8. сваляш жабката зад нея има една кутия на тръбопровода за въздуха непосредствено след вентилатора има капаче отваряш и филтъра казвам би трябвало да е вътре защото моят беше изкаран
  9. имах същия проблем висеше целия таван.какво направих сам:сваляш тавана тапицерията не е залепена за ламарината има твърда подложка,изхвърляш старата тапицерия щото за нищо не става,изчистваш донапрена и лепилото от тавана отиваш на магазин където се продават дамаски има най- различни варианти за тапицерията в моя случай намерих същия цвят, въпросната тапицерия е с дунапренче от долната страна както оригиналната от там нататък мажеш с лепило в случая при мене с Хелмевект продава се по магазините като изсъхне притискаш с нещо меко може и с парче от дамаската в никой случай не натискай с пръсти щото става на дупки.При мен се получи идеален резултат,иначе тапицера ми искаше около 150 лева, а така минах с няма и 30 лв.Целия няма да упееш да го направиш наведнъж затова пробвай на части.Ако има нещо неясно питай. Успех
  10. моята е 90 коня,а аз съм и на газ и действително се усеща загубата на мощност,най неприятно е когато натиснеш и включи релето на климатика и те дръпва точно когато ти трабва мощност.колегата от Плевен е прав в тия жеги си заслужава.
  11. аз си сложих в началото на лятото на същата кола .Поставих си го сам като климатика го взех пълен комлект от едно момче от Пловдив,има играчка при поставянето ,но не е г
  12. Не мога да се съглася. Не знам дали за D14A3 е вярно, но d15 няма никакви проблеми с високите скорости на газ, поне до 160. Вярно, куца откъм ряз малко, но пък винаги можеш да включиш бензина когато искаш да си видиш ДВГ на 100% вместо на 90. на газ и бензин вървеше еднакво. Просто тъпия смесител и с диаметър 30 а на дросела е 57... някой беше писал нещо май не става дума за хонда но принципно работата изглежда така,а и именно пича е взел или имитирал някъкъв дросел и го епоставил някъде преди основния дросел,като е сложил смесител примерно 57мм, а въздуха на газ го управлява със втория дросел като го е регулирал на газ да отваря сечение колкото е необходимо, това нещо го управлява с машинка от централно заключване,а на бензин е напълно отворен и няма никакви спънки
×
×
  • Създай нов...