Jump to content

klastrinov

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно klastrinov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8 gen 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    iiivanov752

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката:(1*55.95+1*13.49)*1.9775=137,32 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  2. Колега здравей,чудя се какво масло да си поръчам на следващата поръчка.Видях,че ти си поръчал това за което се двоумя.Друг път поръчвал ли си го,доволен ли си от него?Аз съм с акорд 8 2.0 ivtec. 

    1. klastrinov

      klastrinov

      Здравей колега. Ами и аз за пръв път ще го пробвам това. Моята е сивик 8 2.2 дизела. И аз така видях доста хора, че поръчват от него и един приятел включително и затова се реших. Мисля, че и за твоя двигател също го взимат, но не съм напълно сигурен. 

    2. St1ni78

      St1ni78

      Поръчах и аз,чакам доставката вече.

  3. Здравейте! Надявам се да не е късно Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката:(2*11.95+1*35.00)*1.9675=115,89лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  4. Здравей, за мен това: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 Eco clean 0W-30 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: (49,99 + 2*12,59)*1,9675 = 148лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  5. Здравей, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: (45,65 + 10,55) * 0,95 * 1,9675 = 105,06 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  6. Ъпдейт по темата: Ходих в сервиз, в който установиха че изпускателния колектор е спукан и казаха че като го свалят, ще проверят и турбото, но най-вероятно е запичаща променлива геометрия. Това ще стане след празниците. При последното пътуване, след около 90 км по магистралата турбото спонтанто се завърна и от тогава пак си работи.
  7. Благодаря, колега. Малко ъпдейт: Вчера покарах малко и експериментирах с колата. Проблема общо взето е постоянен в момента, поне последните 5,6 карания го има. Турбото развърта и се усеща (и се чува) но чак към 3000 оборота и нагоре, преви това е доста умряла работата. Закачихме я и на диагностиката на приятел и стойностите на MAP сенсора го потвърждават. Ето снимка от графиката на таргет стойностите на налягането и реалните. Както се вижда налягането много бавно достига целевите стойност. Това е при педал до долу и ги достига доста над 3000 оборота, почти до червено. Ето и още една графика, на която не ги достига, но тук не изчаках оборотите да стигнат почти до червеното. Ето и стойностите на MAF сензора при работа на място. Може би някой с познания би споделил дали са нормални. Ще търся някой друг сервиз, който може да реши проблема като ще им предоставя тази информация. Повечето майстори явно не им се занимава да диагностират с компютър, а на принципа проба-грешка.
  8. Колега, вакуумния актуатор ли имаш предвид (това от снимка 1) или соленоида, който контролира пускането на вакуум към него (снимка 2) ?
  9. Здравейте, колеги Имам civic 8 2.2 ictdi 2007 с дпф, който е почистен и тестван преди няколко месеца. Проблемът е следния: При последното ми каране на колата на дълъг път (300+ км) всичко беше наред. След няколко дена се качвам до магазина и забелязах, че й липсва обичайната мощност при развъртането на турбината. Помислих си че съм си внушил, защото така й така карах спокойно (колата не беше загряла). На другия ден я покарах малко повече, колата загря и се убедих че наистина има проблем. Колата се държи всякак няма турбо, при каране под 2000 оборота не се забелязва, но като настъпя педала го няма очакваното поемане от турбината, в резултат на което ускорява доста бавно. Като се заслушах, даже не се и чува турбината. Добре, обадих се на майстора и се уговорихме да я закарам. Единствената разлика с когато колата беше наред е че външната температурата беше паднала на 3-5 градуса, а предния път беше по-топло. На другия ден трябваше отново да ползвам колата и за мое учудване турбото работеше отново, абсолютно нормално, няма виене, пушеци и т.н. Така установих, че проблема ту се появява, ту изчезва на случаен принцип. Check engine-a не свети. След като майстора я погледна каза че е проверил променливата геометрия на турбото и се е движела нормално, също така е проверил маркучите и видимо е нямало проблеми, замерил е вакуума и е установил че при натискане на спирачката вакуумът падал и му отнемало известно време да възвърне първоначалните стойности, което го насочвало че проблема е във вакуум помпата, но не беше абсолютно сигурен. Мисля си аз, ако проблема е в помпата, тогава би трябвало и усилвателя на спирачката също да не работи и да се втвърди педала, а такова нещо не се случва, без значение дали турбото работи в дадения момент. Някак си ми се струва нелогично, а и според мен би трябвало да има по-кадърен начин проблема да се диагностицира от "май е вакуум помпата". Ще съм ви благодарен ако споделите мнения или предложения, също така и препоръчате сервиз, където могат да я диагностицират. Живея в Благоевград, но ако се наложи ще я закарам и до София (въпреки че не знам колко е добре да се кара в това състояние). Благодаря
  10. Ако може и аз да помогна с майстор. Пламен Пенчев се казва, много е добър за японските коли, сервиза му е срещу лидъла до технополис. Номера е: 0898 531 031
×
×
  • Създай нов...