Jump to content

DenZall

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DenZall

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.0 TDI (02.05.1997)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Димитровград

Contact Methods

  • Skype
    denzall89
  1. Неможела да се чете този модел на Хонда с компютър, а с някаква диодна лампичка и като премигва (броя на миганията била някаква грешка но било много трудно да се определи)
  2. Здравейте, имам Honda accord 2.0 TDI 97 год. и след смяната на пълен набор от свещи, чисто нов акомулатор и поправка на стартер, колата сутрин трудно пали - върти, върти и след няколко секунди решава да запали. След като ми се появи този проблем с паленето сутрин, след няколко дни както си карах ми светна на таблото жълтата лампичка с двигателчето и угасна появи се за някакви секунди. Три - четири дни след това пак се появи тази лампичка с двигателчето, но този път като светне лампичката и оборотите почват да падат, а в това време смачквам газта и няма никакво отражение в оборотите колата почва да спира. Изключвам от скорост и я оставям на свободна и включвам по-ниска предавка и се оправя и така вече няколко дни. Мислех че е нещо от навтата, сложих и добавка и пак същото. Един познат ми каза че е навтовата помпа и че е почнала да издава багажа. Почна и много трудно да пали и имам една гумена помпичка, която като е стискаш с ръка и качва навта и по-този начин паля сутрин, но единият от пътите когато стисках тази помбичка ми се намокри ръката с навта. Ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели как е решил този проблем. По разстърсих се из продавалник - за навтови помпи доста скъпичка са, а и как да имаш вяра на втора ръка помпа, ако е това проблема.
×
×
  • Създай нов...