Jump to content

ilkahilka

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ilkahilka

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 28.02.1971

Profile Information

  • Кара
    CRX2,Accord 2.2 ivtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. И аз мисля,че проблема е в капачката на делкото.Поне имах същия проблем и така се оправи.
  2. Леле,толкова време тука,а да не се разпиша в тази тема.Рекса вече и той не знае колко коня е,но го пишем сток.И едно Аккордче да добавим -59255+124+150=59529
  3. +1,но е от доста време в бокса,преди боядисване е,а бе кризата и разказа играта.Като има лев ще се правят пак щуротии по нея.Подготвяме се по-малко.
  4. Градски,внимавай каква гарнитура ще взимаш,че да не сложиш някое менте и целия ремонт да отиде по дяволите.Гарнитурата ако не ме лъже паметта ,че имах такъв ,ама преди 5-6 години е метална многопластова. Само от любопитсво рекса да не е син?С лепен ляв калник преден.
  5. Карам я абсолютно същата,че и тя от Испания,но досега никога не е имала проблеми.Притрисаше по едно време,но след смяна на свещи и кабели се оправи,но определено тоя мотор не обича ниските обороти.Та като е тъмно запали я,отвори капака и виж някой кабел дали не присветва(демек дали не е за смяна).Виж и старите свещи добре ли са работели.И сакън,не я сменяй колата,модела си е направо супер.Особено автопилота е страхотен.
  6. Ем братле аз съм имал и 1-ва генерация с 1,5 мотор сега имам и 2-ка с а8.И двете ги бях модвал само със спортни валчета намерени на късмет(имам предвид цената) и тръпката си струва.Големият проблем на рексовете са купетата и спирачките.За вървенето се докарват относително лесно без много разправии,само трябва малко търпение и някое левче естествено.Общо взето модването на какъвто и да е автомобил си е наливане в една бездънна яма,но кефа цена няма.Модвал съм също и Сивик 82-а с 1,3 дето са с два карбуратора,като мога да заявя че това беше най-доброто което сме постигали от един автомобил атмосферка,макар че мотора изкара само 1000 км преди цъфне като майска роза, но пък и на 18 атмосфери в цилиндрите друго и не съм очаквал.Та личните ми впечатления от А 8 са че това един доста,ама доста корав и надежден агрегат,който държи на модване и резултатите са повече от добри.Да кажем че едно вти не е по-добре като параметри след елементарно модване само с валове и още нещо .Обаче който е карал 2-ка а пък и 1-ца знае че при бързо каране колата е доста трудна за управление и особено за спиране( не знам колко пъти съм се кръстил по сфетофарите да не налетя на някой).Та обърни внимание и на тези неща,не само на агрегат , кутия и окачване примерно.Айде успех,че нещо се олях с писането
  7. а е то аз никога не съм бил активен тука ама ако приемате новодошли мога да мина за 1 час(след това имам ангажименти за съжаление).Та го разбирам в неделя(29-и) от 13 ч. на паркинга на Метро?Жалко че Рекса е в бокса от доста време ам ще дойда с Акорда
  8. аз съм от бургас и ми е интересно вобще някъде в периметър от 200км могат ли да ми прочетат двигателя като хората .става въпрос за хонда акорд 96 год. 2.2 ивитек
×
×
  • Създай нов...