Jump to content

B_Madzharov

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно B_Madzharov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V RD1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. В Евро 07 имат Хела, в Косер NRF (по непотвърдена информация европейски), а иначе Нисенс намерих в Тех-ко. Ще се ходи на място да се види, който е произведен в белия свят, печели, другото явно е лотария. Ще се постарая да върна обратна връзка по-късно.
  2. при мен диагнозата е ясна - 10см цепнатина в пластмасовата част на радиатора. Като се огледах, имам варианти на Hella (уж правена в Тайван) и Nissens. Някой може ли да сподели мнения? За термостат се спрях на Тама.
  3. Здравейте, Добавям още един въпрос по загуба на течност от охлаждащата система. Колата е ЦРВ 2001. Малко предистория - миналата година при смяна на ангренажен ремък сложих и нова водна помпа, смених и антифриза. Бръкнах се за оригинална течност, туба 5л. Колата е с газово и вероятно затова си пое цялото количество. По-рано този месец проверих разширителния съд - тъй като нямаше нищо, взех още един литър да допълня. Колкото и да се чудих как ламята може да побере 6л, оставих тази болка настрана. Днес на връщане от работа загледах че пуши нещо под капака. На кръстовището нямаше време много да умувам, но имаше текло околото роговете и под радиатора. Като се прибрах се оказа, че резервата пак е празна а от някъде си пуши. Маркучите при стискане не текат като че ли. Скоро няма да мога да я вдигна и да огледам затова моля за коментар какъв е шансът да е отишъл целия радиатор. Ако сте сменяли, с какъв? Бюджет? Поздрави,
  4. Схема и списък на частите при предните амортисьори за HRV 1999 можеш да погледнеш тук: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__2800&block_03=19436 Но. 13 е описан като лагер - # 51726-SK3-003, a 14 - като тампон (# 51920-S2H-004). Във Варна можеш да питаш в Т*х-Ко - предлагат доста продукти за окачване (марки като TRW, 555 и тн.) Иначе на първо четене тези номера излизат при Febest. Има и ремонтни комплекти на Monroe 904975, MOOG K90323, KYB SM5211, но за тези номера не обещавам, така че трябва да ги провериш ;( Ако някой има впечатление, може да сподели. Поздрави и успех,
  5. @stmДоколкото знам, стандартно поплавъкът в бутилките се настройва за 80% от номиналната вместимост - останалият обем е предвиден за разширение при по-високи температури.Иначе моята тороидална бутилка е 30L, но ми се струва, че спокойно може и малко по-висока да бяхме сложили.Поздрави и успешна и безаварийна година.
  6. Номерата 003 и 004, които приличат на о-пръстени са както следва: 06534-S84-A01 - Ring Set, Power Steering Seal (Rotary Valve) 06535-S50-003 - Ring Set,Power Steering Seal (Rotary Valve) 21 е именно семеринг (Oil Seal) - 27x38x5.5 (p/n 53660-S50-003). Ето също ималко картинки от друг форум – дано помогнат за комуникацията: http://forums.nwp4li...1486425#1486425 Поздрави,
  7. @Слави CR-V Би ли потвърдил коя позиция е въпросният семеринг? Но. 2 се води някакъв комплект уплътнения - 06532-S50-003. Поздрави и весели празници,
  8. Здравей,и аз от няколко месеца въртя едно CRV - 2001, ръчни предавки, 147hp с газов инжекцион BRC.Откакто някои колонки в *уко*л се опитват да ми заредят почти номиналния обем на бутилката, сега зареждам само в *hell, на една и съща колонка и разходът засега е относително стабилен (гледам да е на празна бутилка):извън града при 2500-3000 оборота си ги знае 10/100, из града харчи колкото си поиска 12,5 - 14л/100км - абе 1.5тона ламя си е. Все пак вземи предвид и състояние на въздушен филтър, свещи, климатик, реглаж, гуми и тн.Поздрави
×
×
  • Създай нов...