Jump to content

mihael.mladenov

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mihael.mladenov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.0i 147hp, 2000г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Мисля, че не е закачана на комп, а що се отнася до ГИ, същото прави и на бензин, така че според мен проблема не е от газовата.Има мощност, в движение колага си върви и набира нормално, до колкото мога да преценя от 2-3 дни каране преди това, но когато колата е взета от сервиза (от баща ми) нещо не му е харесало как звучи ремъка и ги е накарал да го пипнат пак, тогава са донастройли и клапъните за 2-ри път и след това започнаха проблемите с оборотите.Значи да погледнат Ремъка и клапъните.За дросела не зная дали са го чистили, но виждам прака зависимост с момента на смяна на ремъка и реглажа на клапъните, за това исках да ми се потвърди мнението, че проблема може да се корени там. Ако беше се случило от самосебе си а не в този момент щях да търся проблема в дросел или стъпков мотор и тн., но нещата които и на мен ми идват на ум са Ремък, Реглажа и някой вакум. Какъви са точните стойности на които трябва да се клапъните ?Благодаря и поздрави.Утре ще ходя до сервиза и ще ви споделя какво е станало, ако проблема е решен.
  2. Здравейте колеги,преди няколко дни си купих CR-V, 1 ген. 2.0i 147кс, 2000г. с ГИ BRC.Работеше абсолютно перфектно преди да реша да я обслужа ... след това смених - Ролка и Ремък, Масло, Маслен и Въздушен филтър, накладки, биалетки и тн по ходовата част и регулираха клапаните, понеже трябвало като е на газ.След това започна странно играене на оборотите:Когато карам и отпусна газта в движение и изключа от скорот оборотите не само, че стоят високи а и се качват с още 500 оборота, тоест държи над 1500 до 2000 оборота, което си е направо фурсиране. Дори да има истина в това, че трябва да държи по-високи обороти на празен ход със сигурност трябва да са по-ниски.В момента в който спра оборотите падат за секунда до нормалните 750, след което се качват до 1500 и започват да играят 1000 - 1500, 1000 - 1500. Когато колата не е заглраяла напълно го прави 2-3 пъти и след това бааавно падат оборотите до към 1000 и заспиват там, след като дозагрее го прави на място без да спира без значение колко време работи, просто не спира да ги мени.Според вас къде може да е проблема, дали е от регулирането на клапъните, може би са по-натегнати или напроив? Мислех, че са объркали някое маруче за вакум, но я върнах, гледаха и не видяха подобен проблем.Утре ще ходя отново и бих искал да им кажа да проверят конкретни неща, които се надявам да ме посъветвата. Благодаря предварително и също така искам да кажа, че четох доста от темите с подобни проблеми, но не са същите и за това прибягнах до нова тема.
×
×
  • Създай нов...