MIvanov
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно MIvanov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Не виждам много полза от коментара ти. Ходих в 3 сервиза, където работят само японски коли. Никой не се сети.Разлика в разхода нямах, а по вървенето обясних какъв е проблемът.
-
А де! От едната страна е разминат с един, от другата с два зъба.
-
Както вече казах, не правих диагностика само на едно място. Резултат никакъв.Проблемът се реши. Днес. Оказа се, че като са ми сменяли водната помпа не са зацепили правилно ангренажа.
-
След смяната на комутатор и бобина колата вече не тресе мотора. Работи нормално НО като поработи около 2-3 мин. изведнъж пак тръгва да гасне. Забелязах видимо че в делкото има и датчик на хол който видимо има лека покнатина незнам каде да го търся проблема вече всички сервизи като кажа какво е правено по колата ми казват че немогат да ми помогнат. В кои сервиз да отида където могат да ми хванат проблема
-
Пак греда. Пропадна пробата с друго делко. Правиха диагностика и на друго място - пак нищо! Утре ще сменям бобина и комутатор. И ако и така не стане вече не знам...
-
Не е от там проблема. След малко отивам да сменя делкото с такова на колега и да видим...Това е единственото неизпробвано. Ако и то не помогне вече не знам какво да я правя!
-
Правена е, пак всичко е наред...Днес открих нещо, но не съм сигурен точно каква роля играе. Ще пробвам да го обясня. От инжекциона излиза един маркуч и влиза в един клапан, който се захранва от два кабела. От същия клапан излиза друг маркуч, който влиза в кутията с бензиновите изпарения. Като махна маркуча (този втория) и го запуша, колата работи нормално. Сега търся схема да обясня по-ясно за какво става въпрос.
-
Здравейте. Имам следния проблем и досега никой не може да го реши. Става дума за Хонда ЦР-В, 98 г. 2-ка мотор, 128 к.с., ръчни скорости. От една седмица колата прекъсва на празен ход след като загрее. Оборотите играят. Тръгва да гасне и пак се вдигат. Правена е диагностика, която показва, че всичко е наред. Гледани са моторчето за празен ход и всички датчици по двигателя. Смениха ги с нови и промяна няма. Мерена е компресия - 12 на всички цилиндри, клапаните са ок. Свещи и кабели са сменени. Някакви идеи?