Gugoj
Фен-
Мнения
354 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
76 NeutralОтносно Gugoj
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.09.1989
Profile Information
-
Кара
EK4, DC2, ЕК4, 2.2 CDTi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Skype
Няма
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Значи проблема идва и в 4-те говорителя. Не е само 1. Както казах, само пищялките свирят добре. Още не съм отворил да видя за какво иде реч, но предполагам вече, че е имало чужда намеса някаква. Иначе се срещнах с едно момче, което само е сменило 4-те колони (без пищялките) с афтърмаркет (хеликс) и всичко се е наредило, както трябва . Така че, явно ще се прави този ъпгрейд. Иначе съм чувал такива с премиум система, без буфер.. Много, ама МНОГО далеч от това положение съм . Благодарско за фланците, ще го измислим някак си .
-
Звукът е меко казано гаден... от пищялките се чува добре, но от кръглите говорители, не. Разбрах, че са 16.5, но някой знае ли колко са дълбоки?
-
Имам 2 пищялки отпред при таблото, 2 колони отпред (по 1 във всяка врата) и 2 колони отзад (по 1 във всяка врата). Като дам баланса само на предни колони, свирят пищялките и предните. Като дам баланса само на задните, свирят само задните. Та въпросът ми е, някой сменял ли е нормалните говорители с някакви афтърмаркет или таки 2-ра ръка (например от Мазда 6 - Босе) и да е останал доволен или разочарован? П.С. Така е купена колата. Поздрави.
-
Здравейте колеги, Наскоро си взех комби 2.2 фейс, 7-ма генерация. Не е с премиум саунд система и ми направи впечатление, че имам 2 пищялки отпред до стъклото, по 1 говорител в предните врати и по 1 говорител отзад. Музиката е с доста гадно качество (на фона на мой приятел с 2.4 спорт прифейс - без премиум саунд систем). Та въпросът ми е: Нормално ли е да имам 6 колони? И ако да, някой може ли да посъветва, ако си ги с сменял, с какви точно говорители и доволен ли е от полученият ефект. П.С. Под гадно качество... разбирайте доста гадно . Поздрави.
-
Да, става въпрос за момент, в който средната духалка духа много топло (почти горещо), но когато насоча целият поток само в краката... там си духа хладко. Ако го пусна горе и долу, в краката пак продължава да си духа само хладко...
-
Аз смятам,като съдя по моята печка,че нямаш проблем,просто тия дизели са си куци от към парно-сезирам Акорд 7 и 8. Просто не го приемам за нормално в краката да НЕ духа топло/горещо, а само хладко... (на моя приятел с бензина е по същият начин). Но определено парното е една стъпка назад, спрямо колите, които съм карал Днеска си поръчах духалка за запалка... дано да е ефикасна поне за краката
-
Колеги, От скоро се сдобих с голямата катафалка, само че дизеляк. Леко измръзвам. Сдобих се с нея в най-големите студове, първа дизелова кола ми е. Бях наплашен, че ще загравя много бавно и няма да духа топло. Първоначално се оказа проблема, че е от заминал термостад. Смених го. Сега поне стигаме работна температура, макар и изключително бавно. От средата духа много приятно топло (МНОГО зиморничев съм), от духалката до вратата духа малко по-слабо като топлина, почти същото като сила. В краката обаче нямам опция да задуха топло, а като сила на поток - изобщо не мога да говоря. Качих се при един приятел с 2.4 и осъзнах, че силата на потока в краката е все така жалък, но поне духа с висока температура. Карах я много продължително, без прекъсване - правех си няколко тигела на южната дъга на околовръстното, като преди това 30-тина минути карах и из града... в краката не можах да докарам топло. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем само от духалката на краката? Явно ще трябва да се направи и процедурата с прочистването, спомената от колегата полисмен. Някакъв друг съвет да ми дадете какво да направя? След ЕК4 и DC2 като влезнах тук, направо осъзнах какво е студ. Ако случайно има някой колега с такъв дизеляк в София и има няколко излишни минутки да се видим някоя вечер, да видя дали само си втълпявам, че ми е толкова студено или наистина имам проблем. Поздрави
-
В темата по-рано трябва да е писано, но ми се върти в главата 700 лева. Вече за ефект от ремапа - трябва някой, който си го е правил, да каже. Поздрави.
-
Здравейте колеги, Какво ще правим с фолираните стъкла, тъй като освен, че закона беше публикуван в държавен вестник и влиза в сила от 21 Януари, не виждам за момента някакво искрица, че ще го свалят. А предполагам, че ще поседи някакво кратко известно време и след това ще се усетят, че е глупост и ще го свалят. А за този целият цирк да сваляме и да слагаме наново (плюс шанса да се прецака подгрева за задният джам), ми звучи доста налудничево. Поздрави
-
Здравей, колега. Може ли малко повече информация за автономната дизелова печка? Благодаря предварително. Поздрави.
-
Сметнал съм всички работи по въпроса, включай каско в алианц (знам, че ако е 2003-та, скоро данъка ще стане доста по-малък, отколкото ако е 2006-та). Интеграта беше 193 коня, така че съм подготвен за данъка. Става въпрос за 2.4 автомат... естествено, навигацията работи за БГ, но за тая цел имам телефон и стойка за няколко лева... Сравнявам екзекютив префейс и фейс... не намирам някаква грандиозна разлика в двигател и скоростна кутия (както е при дизела)... просто държат високи цени фейсовите...
-
Благодарско на колегите... Все още не съм сигурен, че 3-4к отгоре за фейс си заслужават (за едни прибиращи се огледала)...
-
Много полезна информация, ще ми извади очите темата...
-
Колеги, Да пробвам пак да питам нещо, за което мисля, че е писано, но все още не намирам точна, конкретна информация... някой знае ли точно каква е разликата и дали има между скоростните кутии (автомат) на пре-фейс и фейсов Акорд 2.4? На повечето места, където се ровя, не дават да има разлика... но съм чувал, че имат... объркан съм. Поздрави