София 70
Фен-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно София 70
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
HR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте! За съжаление имам проблем с кутията. При драйв, спорт и задна се чува шум като от лагер . Не мога да кажа дали е така , но много наподобява ромоленето на лагел, чиято циментация е паднала. тъй като до сега ве можах да намеря сервиз , в който да бъде ремонтирана ,реших да я продам за части . Оказва се обаче, че и за части не става , защото пазарът е презадоволен от Хонди ХР-В. Честно казано не ми се разделя с колата , за това Ви моля, ако знаете място , на което биха помогнали - споделете. Закарах я в Юби -ко , но оттам препоръчаха скоростна кутия втора употреба . Оказа се , че няма откъде да купя и втора употреба. Благодаря!
-
Здравейте! Понеже темата е стара - бихте ли препоръчали добър майстор за сегашно време . Един дядо ми яхна Харвито и ме поместни в един Ситроен . Фарът , предната броня , задния капак и задната броня са засегнати . Благодаря!
-
Както колегата по-горе е споменал - възможно е и цилиндрите да са износени . Има допуски , в които ако се влезе - минава само със сегменти , ако обаче износването и елипсата са над нормите - тогава няма ефект , защото - докато се напаснат сегментите , те ще станат като старите .
-
Само искам да спомена , че ако биелните лагери са износени наистина - не е коректно да се сменят на место , защото и в самите биели може да има елипси , коляновият вал да има т.н. даруги , шийките на вала да са износени , да има миниатюрни стружки във вала и маслената система . Когато биелен лагер е износен - той е с оранжев цвят , - там , където работи . Ако има оранжево петно , което е малко и е само отгоре - от към тялото на биелата , тогава оъже да се подмени.
-
Здравейте! Налага ми се да живея на село и всеки ден да пътувам по 60 км общо . Имам Хонда ХР-В 4х4 , автоматик 105 конски сили . Моля , препоръчайте модел на газова уредба и сервиз за монтаж. Благодаря Ви много!
-
Отиди в Хонда сервиза в Горубляне .Юби-ко се казва . мисля , че повече от 4000 оборота не бива да вдига двигателя.
-
Малко е стара темата , но да попитам - за задните стопове: АКО счупя щипка , намират ли се по магазините?
-
+ 1 от мен за Юби-ко. Две ХР-В -та автоматик имаме и двете съм ги закарал преди покупка за диагностика . Каквото ме интересуваше - всичко ми казаха , диагностиката се направи и на компютър и визуално-мануална проверка на всички възли и агрегати.И на двете им направих профилактика - прецизна и чиста работа . Добронамерени , възпитани и коректни професионалисти.
-
Здравейте! И аз има подобен проблем , но Хондата е автоматик . При потегляне се чува и усеща разтрисане и все едно приплъзване . Бих искал да знам за какво да се подготвя.
-
Все още не мога да определя какъв е разхода ,защото не съм го засичал, но ми се струва , че при нормално каране е доста икономична- Харви , 1.6 , автоматик.Държа обороти около 1500 -2000 . Разбира се - различни шофьори - различен разход.Относно клапаните и буталата - може би ще се ударят . Изрязаната част на челото на буталото е част от горивната камера. - това е моето мнение.
-
Извинявам се , ако въпросът не е за тази тема.Имате ли представа къде е входа за диагностика на Хонда ХР-В ,автоматик , 1999 година ?Благодаря!
-
И аз в Петък същия го ядох . Само , че автоматът не се дърпа , та пътна помощ , в сервиза ...Поръчан е и нов ключ - за резерва .
-
И от мен питане - докато е студена - на ход при около 2000 оборота , оборотите играят - с около 100 оборота като секунда - горна граница , секунда - долна граница . Харвито е автоматик.
-
Смени си клемите - както те е посъветвал колегата .Ако пъпката на акумулатора е повредена - възстановяват ги на Сливница , след Раковски , посока Лъвов Мост.