vladoe
Фен-
Мнения
53 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно vladoe
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
laduna
-
Пол
Мъжки
-
Място
stara zagora
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Така днеска я събрахме колата след шлайф напасване клапани и проверка на главата запали, но пак с лекото притрисане и след 20 км пак светна чека. Главата е правена в Казанлък професонално тя отпада да е проблема. Утре ще четем грешката, но предполагам ще е същатата някакви идеи какво може да е че се виждам в чудо
-
Привет отново онзи ден пръснахме мотора и си личеше че е духнала гарнитура. Други проблеми поне външно нямаше. Вчера закарах главата да я проверят, шлайфат и напаснат клапаните. Мисля обаче да не сменям сегменти и лагери че ми обявиха някви фантастични цени, а и компресията и е 12 което ми се струва прилично как мислите 🤔
-
Да нещо такова ми обясниха в хонда сервиза свалят целия двигател прави се глава и блок пращали ги в Казанлък и в зависимост какви са последствията варира цената 350 лв труд техен, 300-400лв ремонт глава блок и като сложиш гарнитури отива доста над 1000 лв при което се чудя струва ли си да се инвестира. Има вариант да търся двигател 2 ра употреба, или да и пускам обява да пиша проблем в мотора и да заминава
-
С кой мотор си колега
-
Да благодаря колега натам отиват работата. При мен вече от 3 дена придърпва (но не като прекъсване) в движение при подаване на газ само при плавно подаване и на място не се усеща бе ясно е че ще се отваря. Днеска търсих лентички да видя има ли газове в охладителната система да съм 100% сигурен, но не намерих ще търся из нета
-
Капачката е нова като я купихме старата хвърляше по малко антифриз от нея. От 2 дена почна да хълца в движение особено днеска като подавам газ яко притриса и невърви намясто като я форсираш изглежда нормално. Съмнява ме някой датчик не ми се вярва да е гарнитура при положение че няма загуба на антифриз, колата непуши просто прекъсва
-
Просто като напълня радиатора връща към 1 литър в казанчето. Ако казанчето е пълно до горе и пак напъня в радиатора го изхвърля през казанчето литър, и повече немръдва казанчето си седи до горе радиатора е с литър празен и така немръдва и негуби. Утре ще ходя да търся такива лентички за изследване на антифриза че нямаха в сервиза
-
Така бая време не съм писал понеже имах малко семейни проблеми. Първо смених свещите както колегата препоръча денсо К20 ТТ минах пак 200 300 км без проблем и пак същата работа стана при запалване сутрин на 3 цилиндъра докато позакрепи на 4, вече взе и да придърпва и лампата на компютъра почна и да премигва. Ония ден отворихме капака на клапаните замерихме хлабините всичко беше в допуск. Днес закарах колата в хонда сервиз прочетоха грешките им даде проблем 1и 2 цилиндър сместа, казаха че откъм датчици всичко е перфектно и проблема е механичен замериха компресията дали няма клапан или междуцилиндрите проблем, но всичко е точно 12 компресия на 4 те. Колата негуби антифриз, но за тях най-вероятно е за гарнитура на главата. Единствения проблем е че в радиатора винаги няма литър антифриз, а разширителното казанче е пълно и като го изсмучеш от казанчето в радиатора пак си го връща (което не е нормално), но пък не се губи. Казаха че ако се сменя гарнитура освен шлайф на главата било задължително да се сменят сегменти лагери, и блока да се челоса ( което ми се вижда в повече), понеже хондите били капризни. Та ако имате някаква идея че станах пишман с тая кола бих се радвал да споделите
-
Ок благодаря 🙂
-
Тя главата ще се сменя със свещите ме съмнява. Това са първите хонди в семейството и затова не съм толкова информиран сигурно там ще е проблема сега трябва и майстор да намеря да е в час процедурата. Иначе одеве пак ми светна чека явно има някакъв проблем със сместа
-
Hr- v то се кара малко и засега няма проблеми, но fr-v то се кара доста най вероятно си е за регулиране на клапаните. Според мен няма проблеми след като я прегря вече е навъртяла над 5 хиляди километра
-
Тая година я взехме колата беше с газова която правеше проблеми постоянно светеше чека за ланда сонда и като подадеш повече газ превключваше на бензин сама и затова я сменихме с lpg tech преди 2 месеца с която няма проблеми и чека не беше светвал до ония ден. Прегряхме я както кара се пукна една тетка на старата газовата понеже беше пластмасова бащата късно видял стрелката че е прегряла, но мисля че няма проблеми няма да е месила антифриз масла само това леко прекъсване на оборот. Свещите имам отстъпка в автохит първия път като вземах им излезна еднополюсни njk и старите бяха същите даже номерата бяха същите. Сега като ги взех им излезнаха двуполюсните мисля че бяха френски нжката. Клапани не сме регулирали и на доста места четох че японските трябва на 50000 минимум да се регулират аз имам опел и ауди на много километри и такива проблеми не съм имал 🙂. Едно приятелче кара сивик и той имаше проблем регулираха му клапаните вика колата заспа
-
А за двуполюсните свещи такива им излезнаха на каталога и викам ще ги пробвам с тях работи още по добре
-
Да имам тема за Нr v то което е на майка ми и го оправих благодарение на вас, затова предпочитам да се консултирам първо във форума и тогава да прибягвам до по скъпи интервенции и пишман майстори. Фр- в то е на бащата и нямаше проблеми докато не го прегря и заработи на 3 цилиндъра, но след смяната на свещи се подобри доста дори незабележимо се усеща че работи нестъбилно само в ниските затова предполагам е нещо дребно. Грешката най вероятно предполагам е от газовата понеже я изтрихме и не се е появявала. Ще опитам с регулиране на клапаните може и от там да е проблема
-
За свещите малко ме е страх да ги развивам че предния път над 1 час ми отне лека полека и беше тръгнало да повлича резбата на главата. За кои клапани имаш напредвид