Jump to content

liolio

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно liolio

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Renault Safrane, Mazda BF 323
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. абсолютно не си прав, по твоята логика въобще не му трябва баланс и от завода като излезе .... защо му правят тогава? въпреки че изглежда "идеален" все пак някъде там ...тежи повече и има дисбаланс.След като отнемеш на струг или фреза... не мислиш ли че можеш точно това място да отнемеш което е тежало повече ... и тогава фабричния баланс ще има обратен ефект."Центровката с идикатор" е задължителна за всичко което се престъргва и ако някой стругар го прави "на око" то явно ти прави "услуга"(тоест без пари) или е бягал от училище. Това не подлежи на коментар но няма нищо общо с балансирането.Това че си карал с престърган маховик и си оцелял не означава нищо. И аз си карам една от колите с небалансирани гуми, това не значи, че не трябва да ги балансираме.Но не смятам да споря повече по този въпрос.
  2. благодаря ти , но аз се надявах някой да сподели колко са му взели за баланс и къде го е направил.... , но както разбирам повечето които са си олекотявали маховика са го правили без баланс ... , което за мен не е вариант.намерих на едно място в интернет баланс - 80 лв ...
  3. баланс трябва след всяка интервенция в това съм уверен ... иначе "KABOOOOOOOOOM" , както са написали тук или най-малкото да разбие лагерите на двигателя лошото при напречно поставените двигатели че може да те "застреля" и теб някое парче ...
  4. колеги, кажете и цени за баланс, това 20лв предполагам че е било само цената за престъргването на маховика. И още .. при какви обороти сте го балансирали , защото някъде четох че се балансирали на 8500 обр/мин, други на 1000 ..., моля споделете, ако цените са с много голяма разлика си заслужава да се направи на друго място (не по местоживеене).благодаря ви предварително
×
×
  • Създай нов...