Jump to content

ffsolutions

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ffsolutions

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Вероятно разходът на сивика ще е по-висок, сивика си по-тежък. :rolleyes:/> Аз на 7/100 го смятам, пак е супер. Трябва да отбележа, че тя шофира рано сутрин преди задръстванията. Каза че гори около 5 градско, мноого рядко 6, извън града са го сваляли на 4.1-4.2/100 (говорим за 1.4 мотора). Но и моите часове на движение се очертава да са след час пик. Така че нека да не е 5, ами 7/100 за сивика - пак си е рай! :lol:/> При това положение и както ще въртя има-няма 10 хил. годишно, няма смисъл да се набутам и с 1000лв за газов инжекцион. Има го и друго - акорда ще ми излезе доста по-скъп за закупуване. Вярно си е друга бира, но... Ако се спра на сивика, в крайна сметка и ще спестя няколко хиладярки, което си е поддръжката на автомобила за доста време (ако всичко е нормално, разбира се). :P/>
  2. Здравейте, колеги!Като гледам дискусията се вихри здраво! :D/> Радвам се за което, прочетох доста интересни неща! ;)/>Аз междувременно със сигурност ще съм привърженик на Хонда. Мазда ми излезе от главата, междувременно от там мина и Тойота, но си дадох сметка, че Хонда предлага най-добрия избор и надеждност!Проведох и един разговор с брат ми преди няколко дни (бая разговор си беше, 2 часа) и той успя да ми набие в главата, че трябва да си търся нещо етвино, да гори малко и да не е скъпо за поддържане (той е семеен и с дете та имаше какво да каже). За да мога да си правя кеф с жената и колата да работи за мен, а не обратното. :D/> И в тази връзка направих рязък завой на ляво към Civic 2004-2005 (фейслифта). Като видях колко просторна са я направили вътре, а същевременно е доста компатка, се хванах за главата. :o/> Моя колежка кара Jazz и в София върти 5-6 градско с 1.4 мотора... Сивика ще гори 6-7, предполагам... Та, сега да прекараме тая зима, и живот и здраве като се запролети (в началото на лятото) да скоча в една Хонда. :lol:/>
  3. Cyreon, а би ли споделил контакти или някакъв уеб портал (ако съществува), за да хвърлим и ние по едно око?Благодаря предварително! :)/>
  4. Лично за мен истинската справка е спрямо Европа. Не може една кола, един модел, едни години и "едни километри" да струва 4000 евро (например) навън, и тук да ти я продават нов внос за 8 000 лв. Освен ако всички авто търговциса самаряни и не ни подаряват по 1000лв. разходи по вноса за всяка кола, която вкарват. И, разбира се, работят без печалба. Близо до акъла е, че всичко, що се внася (с много малко изключения) е с въртян километраж и мазано къде ли не... За мен в България дизел под 200к не влиза въобще, просто защото когато дойде времето за големите ремонти около тези километри и автомобилът вече не е в гаранция от производителя (маховици, помпи, турбо и какво ли не), европееца хвърля старото и вкарва парите в нов автомобил вместо в ремонти. Това, разбира се, с изключения, защото се намира тук-таме и нещо свястно, предимно от частни лица, а не авто къщи. Направо да те е страх да си купиш автомобил от България. Поне навън "тарикатите" не са толкова много, колкото тук, и хората там имат респект, че ако правят такива далавери, има кой да ги закопчее и да им бръкне в джоба.
  5. Благодаря, dim_bg. Ще се радвам ако дподеляш впечатленията си от автомобила по-нататък. И лека и безаварийна! :)/>
  6. Здравейте, колеги!Нещо интересно във връзка с 8-мата генерация на този Civic. Става въпрос за тайп Р, но все пак на някой може да му се стори интересно видеото. Хубав уийкенд на всички!
  7. Много е важно наистина къде основно ще се кара автомобилът, както и приблизително колко ще се върти за година. При всяко положение аз ще сложа газова бутилка, за да не мисля поне за разхода на гориво. Иначе съм човек, който много си пази и гледа нещата, така че регулиране на клапани и каквито и да са останали прегледи не са ми в пречка, бих ги правил дори и да не се изискват "по учебник". Но е наистина важно каква бутилка ще сложиш и как ще ти я настроят. Там вече не знам как стоят нещата. :)/>
  8. Благодаря, didipov.@ Krasi-mir: напровитв, колега. Ще му се радвам страшно много. Просто искам да си свърша домашното, образно казано, преди да действам с покупката. Така или иначе е въпрос на късмет в крайна сметка, но е добре човек да знае какво може да очаква. :rolleyes:/>
  9. Добър вечер, колеги!Имам едно (или по-скоро поредното) питане към вас. Мой много близък приятел кара еднин мерцедес ЦЛК 2000 г. С него от малки "мечтаем" за мерника на капака, та той преди 2 години някъде си взе колата. Беше тръгнал с идеята за нещо евтино за 2000лв, та накрая си взе това, за което си мечтаеше и не съжалява. Аз първоначално се бях засилил именно към тази марка (по-точно към Ц или Е класа, тъй като не обичам купета), но след като четох тук и там за проблемите на марката преди фейслифта на Ц-тката и Е-класата през 2006 г., в крайна сметка се отказах (уж де, че докато ключа не ми е в ръцете не се знае :D/>). Той пък, след като разбра, че съм се насочил към акорд и се готвя да бутна сигурно 10-тина-11 бонбона за кола, веднага скочи да ме убеждава да си взема една Е класа W211 (след 2003г.). Аз съответно му казвам за моите съображения, които съм изчел из интернет и разните форуми и сайтове, но пък той няма нито един от тези уж често срещани проблеми. Е, вярно е, че неговата кола е от последните за модела, което автоматично я прави максимално излекувани от към детски болести, а ако аз се хвърля на W211, то нещата стоят по друг начин, защото говорим за старта на новата серия...Та директно към въпроса - може ли някой от вас, колеги, които карате акорд 7-ма ген (след 2003), и също така сте имали досег до въпросната W211 (или имате познат/приятел с такъв автомобил), да сподели някакви впечатления за тази кола? Има ли някаква съпоставка в качеството на возията между акорда и тоси мерц, качеството на шумоизолацията, интериора и други? Питам, тъй като наистина като цена нещата стоят доста близо.Но все пак ме е шубе с този мерцедес, а за акорда знам, че е танк на 4 колела. Надявам се не ви затруднявам с това лирическо отклонение, колеги. Ще се радвам много да чуя вашето мнение! :rolleyes:/>
  10. Ами, Слави, аз съм си харесал една автокъща в Чехия, за която от брат ми и от колегите от форума на шкода знам, че е много надеждна. Надявам се там екземплярите да не са ръждиви, въпреки че нямам представа как се третират пътищата зимно време в Чехия. Това с ръждата при маздата ме притеснява най-много от всичко. Мазда6 си е много здрав автомобил като цяло и поддръжката му е не ме плаши, но пък тази ръжда... Та, ще видя какво ще ми предложи пазарът на пролет и какво ще съм скатал като пари до тогава. Трябва и да покарам двата автомобила, за да усетя как са. До момента само съм стоял в акорда, но нямах възможност да го развъртя. В 6-ца дори не съм стъпвал и нямам представа как е. Ако имам добър избор и реша малко да си надскоча бюджета, ще взема акорд. Ако пък не намеря добър екземпляр и реша да "бъда разумен" и да не се изхвърлям толкова с парите (2-3 бонбона отгоре), ще си взема шестак. Въпреки че, в момента в тази автокъща има акорд, който е на доста добра цена, но до пролетта има много водя (сняг :lol:/> ) да изтече. П.С. Както каза iso_eu - надявам се темата да е полезна и на други колеги с моята дилема. ;)/>
  11. Супер сте, колеги, благодаря! :thumbs1:/>
  12. Всъщност, ако скоча на мазда, няма да взема дизел със сигурност, защото дизела не им е хубав в сравнение с бензиновия двигател. Бензиновият им мотор е с вегира, която (предполагам) също се заменя както и на акорда след 200к километра, но за това не съм проверил тъй като в момента съм се съсредоточил върху акорда. Работата е там, че за акорда не съм сигурен кой двигател би бил по-добрият вариант за мен.Между другото, миналата седмица се бях прибрал и разгледах един акорд. Нямах възможност да го покарам, защото имах 10-тина минутки в колата (беше го вкарал комшията за продажба, но бързаше да излиза някъде). Ако трябва да съм напълно откровен, малко ме разочарова интериора. Може би съм имал завишени очаквания, но просто където и да пипах по таблото, все биеше на твърда пластмаса, нямаше го това усещане за "мек допир", а и разните джобчета, които се отварят тук и там, не работеха особено добре (това вече може да е до конкретния автомобил).Но както и да е, да се върнем на въпроса с двигателите. Разходът си е важно нещо, но ако ще се набълбоча с 10-12 бонбона за автомобил - майната му дали ще дам 20лв. отгоре тоя месец за гориво. За бензина има лек с газовата, а дизела си е икономичен по принцип. Това, което мен ме вълнува "истински", са другите разходи по поддръжката, защото там са големите пари, а ако ми се наложи да дам 1300лв. или отгоре за един маховик, направо ще ми се разкаже играта. Бензинът в този случай може би излегда като по-разумният вариант. Бихте ли споделили, колеги, какви са основните "болежки" от монтажа на газова бутилка, освен необходимостта от реглаж на клапаните на около 20к километра? Питам, защото не са ми известни други проблеми с газовите бутилки, но може би има такива.Благодаря на всички за активната дискусия, повярвайте ми - от страшна полза ми е!
  13. Добро утро, колеги! Снощи съпоставях цените на частите за акорда и 6-цата. Забелязах, че при акорда цените са малко по-високи за повечето от чаркалъците (предимно говоря за окачването), но пък разликата е приблизително в диапазон до 50лв., което не е страшно. За сметка на това пък, някои от нещата при 6-цата са по-скъпи от тези на акорда, но разликата там гони 100 кинта. За други части пък е направо фрапантна разлика - вентилатор за двигателя на акорда видях за 500лв, на 6-цата беше 1200 лв. За да има сравнимост съм глегал нещата в един и същи сайт и от един производител (визирам този сайт http://www.mister-auto.bg/bg/). Така че в моите очи нещата се компенсират. За мен е нормалко и акорда да е малко по-скъп за поддръжка, все пак е по-висок клас автомобил от Мазда6. Ако някой има сходни наблюдения, нека сподели дали наистина е така. Пък и зависи коя от колите колко често влиза в сервиза в сравнение с другата. Комшията ми вкарва коли ог Германия от доста години. Каза, че акорда е много здрав и стабилен. Каза и обаче, че е имал мазда 323 и за 4 години не е сменил почти нищо освен някой друг тампон, което звучи просто перфектно. Исках да ви попитам и друго - забелязах, че маховика на акорда гони 1200-1500 лв. Съгласно този сайт (http://mot.bg/mahovici--za--honda-accord-viii-cl-cm.html) виждам маховик единствено при дизела. Така стоят нещата и при 6-цата - виждам цени за маховик единствено при дизеловите модели. Колеги, този компонент наличен ли е и при бензиновия акорд, защото от това, което разбирам, не е?П.С. Не считам тези сайтове за източник от последна инстанция или най-доброто място да си купиш резервна част, просто като база за сравнене на цените за двата автомобила.Благодаря, колеги! :P/>
  14. Много полезна информация! Благодаря, колеги! :beer:/>
  15. Благодаря на jikencio и на iso_eu. И двамата сте прави за това, което казвате. Същото мога да кажа и за това, което ми обясняваше моят човек. И в единия, и в другия вариант виждам по нещо смислено. Общо взето май няма да се съобразявам толкова с мотора, просто ще гледам цялостното състояние на колата, а вече двигателят - какъвто дойде. Ще се радвам и на дизела, и на бензин, на който ще сложа газ. Когото и да попитам за двата мотора (дизела и бензина) на хонда - все чувам, че са абсолютен бетон, а от това по-важно няма! Така че, общо взето, което изпадне като по-добро качество и цена, това ще взема. :rolleyes:/>
×
×
  • Създай нов...