dRad
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно dRad
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1.7 CDTi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Казвам ,че като го пусна на макс парното пада стрелката на температурата. Не казвам , че постоянно ми е на 4(макс) Аз си мисля, че ако колата е загряла на 90С, и работи, не би трябвало да пада температурата толкова много! Затова си мисля , че има проблем и за това смених термостата, но проблема си остана. Дори и без парно ако пъскам някой наклон без газ, пак почва да пада температурата. Затова питам дали някой знае друга причина освен термостат за този проблем. Ще сменя термостата пак, както е тръгнало, но ако не е от него, поне да не купувам другБлагодаря и поздрави
-
Здравейте Колеги, карам Хонда Сивик 1,7 дизел от 2003 год. Декември месец. Като застудя времето открих проблемче, колата си загрява добре,има парно, но когато пусна парното на максимална степен, температурата пада. Смених термостата, но проблема си остана! Термостата струва 38 лева (казаха ми, че е хубав). Колата загрява, стрелката застава малко 1-2 мм под средата и като пусна парното на максимална степен и на топло, стрелката пада с 2/3 надолу (3-4мм над началната чертичка) и започва да духа по-хладен въздух. Искам да отбележа, че парното и когато е загряла не е много горещо, топло е. Сравнено с на един приятел с Ауди, моето е на 70% топлина от негово.Проблема се появява когато колата е топла и пусна парното на макс или извън града карам на свободна няколко км Има ли възможност да има 2-ри термостат, защото според мен нещо не затваря или не отваря навреме. Кажете няколко марки за термостати за Хонда и около коко пари трябва да струва един "читав" термостат. Май ще сменям пак термостат, но ако някой има идея от къде другаде може да идва проблема, моля, нека сподели. Приятен ден и благодаря предварително!
-
Здравайте отново, термостата струва 38 лева (казаха ми, че е хубав). Колата загрява, стрелката застава малко 1-2 мм под средата и като пусна парното на максимална степен и на топло стрелката пара с 2/3 надолу (3-4мм над началната чертичка) и започва да духа по-хладен въздух. Искам да отбележа, че парното и когато е загряла не е много горещо, топло е. Сравнено с на един приятел с Ауди, моето е на 70% топлина от негово. За тези подгряващи свещи, поне аз, който не разбирам много, си мисля, че те са при студен старт. На мен проблема си се появява когато колата е топла и пусна парното на макс или извън града карам на свободна няколко км Има ли възможност да има 2-ри термостат, засхтото според мен нещо не затваря или не отваря навреме. Кажете няколко марки за термостати за Хонда и около коко пари трябва да струва един "читав" термостат. Май ще сменям пак термостат, но ако някой има идея от къде другаде може да идва проблема, моля, нека сподели Благодаря ви и поздрави
-
Здравейте Колеги, карам Хонда Сивик 1,7 дизел от 2004 год.. Като застудя времето открих проблемче, колата си загрява добре,има парно, но когато пусна парното на максимална степен, температурата пада. Смених термостата, но проблема си остана! Може ли да има два термостата? Ако някой знае решението или поне предположение, ще съм много благодарен. Приятен ден и благодаря предварително!
-
Nile, благодаря ти много за изчерпателния отговор, да моята е фейстлифт и явно както ти каза има само един болт за регулация за ляво и дясно. Него го намерих бързо, но за нагоре и надолу не можаш да го намеря , защото го няма Благодаря отново и се радвам, че получих бърз и точен отговор Приятен ден!
-
Здравейте, някой знае ли как се регулират фаровете на Сивик 7 генерация 2004 година. Фара е този с лупата. Ако някой има подобна схема ще е супер. Благодаря предварително!
-
Здравайте, имам Хонда Сивик 1,7 дизел 2004 година и имам проблем с десния фар. Някой знае ли от къде се регулира височината на светлината. Ходих на едно място в София, където се прави годишен технически преглед, но момчетата там не можаша да намерят от къде се рагулира ако някой се е сблъсквал с този проблен нека сподели как го е решил.... Благодаря предварително!