Jump to content

uko

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно uko

  • Ранг
    uko

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    монтана
  1. Здравейте. Да попитам дали на акорд 91 година бензин, може да стане стартер от сивик пета генерация?
  2. Един път ми се наложи да мина без акумулатор около двайсетина километра без никакъв проблем дори беше нощем на фарове и не забелязах да има промяна на светлината от оборотите на двигателя но гледах да не вдигам повече от 3000 оборота и колата беше сивик 84 година и е без ЕКУ. Ако беше по нов модел с ЕКУ не бих посмял да направя тоя номер.
  3. darius Само водачите ли бяха износени или и дупките в които влизат? Защото имам същия проблем ама само с десния апарат. За колко и от къде взе водачите?
  4. Хайде стига за всичко да вините гарнитурата. Човека е казал че след като е почнал да кара без термостат проблема вече го няма. Ако беше от гарнитура то нямаше да има значение дали е с термостат или без него.
  5. Единия преден диск ми се е искривил и пукнал. Възможно ли е да се замени само той след като другия си е наред, като го мерих ми показа около 0.02 мм. биене. В един мануал беше дадено допуск до 0.1 мм.
  6. И колко ще ми излезе подобен ремонт защото от доста време карам F20A3 на газ и ми е интересно колко трябва да се бръкна ако леглата и клапаните някой ден дадат фира? По скоро ме интересува цената на частите не труда.
  7. Човека правилно ти е отговорил. Практиката идва от теорията а не обратното . Подобна добавка съм слагал още преди седем години и нямаше никакъв ефект. Ще има ефект ако си увеличиш степента на згъстяване, но ще трябва винаги да караш с добавка!
  8. Същия проблем го имах и аз с тресенето при яко спиране и нестабилност при висока скорост и се оказа износен преден долен шарнир. Иначе като се замислиш може и да е от криви дискове но как от криви дискове ще се понижи устйчивоста? Като си смених шарнира тресенето при спиране изчезна и устойчивоста се въстанови, помисли по въ проса
  9. Абе кво се притеснявате на мен стария сивик е на 24 години и на 300000 километра дзверско каране със ремака и ролката с които майка го е родила, преди десетина години се случи да сменя водната помпа и при смяната поради нетрезвото ни състояние доста объркахме зацепването и при първото завъртане на стартер се испокривиха осемте всмукателни клапани, съответно не си купихме нови ами дадохме старите на един стругар и срещу кило ракия той ги исправи, тогава всички казваха че нищо няма да излезе ама те на пук хонделата вече десет години си движи с тия клапани ако някой се чуди става въпрос за те тва животно
  10. Отначало се замисли какво градско караш щото от градско до градско има разлика голяма, според мен го засечи на инзвън градско при около 100 км/ч колко ти дава разход? При мен двигатела е F20A3 и мога да ти кажа расхода само на газ щото от една година съм забравил кво е бензин, на газ нещо от сорта на 11/100 градско и 9/100 извънградско но живея в провинциален град в който няма задръствания
  11. Нещо не мога да ги намеря, графиките съм ги теглил преди доста време
  12. това намерих от некви руски саитове за тунинг първата графика е за всмукателните втората за испускателни
  13. Има спрейове специално за смазване на стъкла виж по бензиностанциите аз така гилекувам моителошото е че искарва месец и после пак, но с течение на времето стават все по добре и по рядко се налага тая процедура
  14. Ако е всичко наред стрелката не трябва да ти ходи нагоре на долу а да си седи постоянно на средата независимо от натоварването или сезона, това е от наблюденията ми от около 12 годинина сивик и 1г. на акорд.По едно време и при мен беше като на колегата Явор, и се оказа че термостата не затваря плътно,след смяната му стрелката пак си закова на средата
  15. Когато ми се беше прецакал термостата, на изкачване през петрохан стрелката едвам се повдигаше на едначетвърт а на слизане съвсем падаше. Ако ти загрява бавно колата да знаеш че е термостат.
×
×
  • Създай нов...