-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно uko
-
Ранг
uko
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
монтана
-
Здравейте. Да попитам дали на акорд 91 година бензин, може да стане стартер от сивик пета генерация?
-
Един път ми се наложи да мина без акумулатор около двайсетина километра без никакъв проблем дори беше нощем на фарове и не забелязах да има промяна на светлината от оборотите на двигателя но гледах да не вдигам повече от 3000 оборота и колата беше сивик 84 година и е без ЕКУ. Ако беше по нов модел с ЕКУ не бих посмял да направя тоя номер.
-
darius Само водачите ли бяха износени или и дупките в които влизат? Защото имам същия проблем ама само с десния апарат. За колко и от къде взе водачите?
-
Хайде стига за всичко да вините гарнитурата. Човека е казал че след като е почнал да кара без термостат проблема вече го няма. Ако беше от гарнитура то нямаше да има значение дали е с термостат или без него.
-
Единия преден диск ми се е искривил и пукнал. Възможно ли е да се замени само той след като другия си е наред, като го мерих ми показа около 0.02 мм. биене. В един мануал беше дадено допуск до 0.1 мм.
-
И колко ще ми излезе подобен ремонт защото от доста време карам F20A3 на газ и ми е интересно колко трябва да се бръкна ако леглата и клапаните някой ден дадат фира? По скоро ме интересува цената на частите не труда.
-
Човека правилно ти е отговорил. Практиката идва от теорията а не обратното . Подобна добавка съм слагал още преди седем години и нямаше никакъв ефект. Ще има ефект ако си увеличиш степента на згъстяване, но ще трябва винаги да караш с добавка!
-
Същия проблем го имах и аз с тресенето при яко спиране и нестабилност при висока скорост и се оказа износен преден долен шарнир. Иначе като се замислиш може и да е от криви дискове но как от криви дискове ще се понижи устйчивоста? Като си смених шарнира тресенето при спиране изчезна и устойчивоста се въстанови, помисли по въ проса
-
Абе кво се притеснявате на мен стария сивик е на 24 години и на 300000 километра дзверско каране със ремака и ролката с които майка го е родила, преди десетина години се случи да сменя водната помпа и при смяната поради нетрезвото ни състояние доста объркахме зацепването и при първото завъртане на стартер се испокривиха осемте всмукателни клапани, съответно не си купихме нови ами дадохме старите на един стругар и срещу кило ракия той ги исправи, тогава всички казваха че нищо няма да излезе ама те на пук хонделата вече десет години си движи с тия клапани ако някой се чуди става въпрос за те тва животно
-
Отначало се замисли какво градско караш щото от градско до градско има разлика голяма, според мен го засечи на инзвън градско при около 100 км/ч колко ти дава разход? При мен двигатела е F20A3 и мога да ти кажа расхода само на газ щото от една година съм забравил кво е бензин, на газ нещо от сорта на 11/100 градско и 9/100 извънградско но живея в провинциален град в който няма задръствания
-
Нещо не мога да ги намеря, графиките съм ги теглил преди доста време
-
това намерих от некви руски саитове за тунинг първата графика е за всмукателните втората за испускателни
-
Има спрейове специално за смазване на стъкла виж по бензиностанциите аз така гилекувам моителошото е че искарва месец и после пак, но с течение на времето стават все по добре и по рядко се налага тая процедура
-
Ако е всичко наред стрелката не трябва да ти ходи нагоре на долу а да си седи постоянно на средата независимо от натоварването или сезона, това е от наблюденията ми от около 12 годинина сивик и 1г. на акорд.По едно време и при мен беше като на колегата Явор, и се оказа че термостата не затваря плътно,след смяната му стрелката пак си закова на средата
-
Когато ми се беше прецакал термостата, на изкачване през петрохан стрелката едвам се повдигаше на едначетвърт а на слизане съвсем падаше. Ако ти загрява бавно колата да знаеш че е термостат.