-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно nikons
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.03.1993
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 7, CR - V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стрелча
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колата е карана няколко пъти с живи данни - всичко е ОК. Горих катализатора, че беше запушен, лопатките на турбото провервах, ОК са. Сега ще карам и ще видим какво ще стане. Следващото нещо в което се съмнявам е разпускателния клапан.
-
Здравейте! Преди време колата ми влиза в авариен режим (Сивик 7 1.7 CTDi). Най - интересното е, че чека не свети и колата не записва грешки! Чека го пробвах като извадих буксата на дебитомера, понеже си помислих, че крушката е заминала или в автокъщата са я извадили нещо. Не оказа се, че свети след изваждането на буксата и записа грешка. Изчистих ръчно ЕГР, Мап сензор и дебитомер. Пак влезна в авариен.... Закарах я на водородно почистване - 5 - 6 месеца карах, нямаше проблем (сериозен тормоз) и одеве пак влезе в авариен режим и пак не записа грешка и чека не светна...... Забелязал съм, че това го прави при агресивно каране по завои - при често подаване на газ, спирачка, газ, спирачка. Обикновено все на високи обороти го прави. Не знам какво да гледам. Единствения вариант е да я закача на живи данни и да се опитам да я принудя да влезне в авариен за да видим кое ще откаже. Някакви идеи други?
-
Ако гори антифриз, колата няма да върви, ще прекъсва, ще се чуди. На майка ми Корсата хвърли гарнитурата на главата и гореше антифриза - беше пълен мъртвец. Най - вероятно не е обезвъздушена системата. А до колегата ruil4o - стрелката не стои на средата, а г/ д на 1/ 3 - та от скалата. Моята стои 1 идея по - нагоре, въпреки че съм с дизел, Като гледам тези Сивици, все на едно място им стои стрелката. Като я запалиш на студено и я караш, бързо ли загрява? Бензиновите Хонди загряват много бързо, при нас дизелджиите е доста по - бавно.
-
Здравейте колеги! Преди известно време колата влезе в авариен режим, беше на високи обороти когато влезе в аварийния (1.7 цдти). Чек не е святкал, както и нищо друго по таблото. Спрях, огледах, нищо не се виждаше. След малко се оправи сама. От тогава на няколко пъти ми прави подобна мизерия. Подавам газ на 2000 оборота и колата почти не реагира - наема се, но много бавно и с много измъчен звук. Като върна газта и след няколко секунди подам пак газ до долу тръгва. По таблото отново нищо не свети. От както я купих ЕГР не съм чистил - мисълта ме свежда до него, а може би и дебитомер. Когато купих колата, го чистихме щото не вървеше и се оправи. Чух, че след почистване със спрей обикновено кара по 6м, а той вече отива на 7 след чистенето. Във вторник ще я закача на диагностика да видя дали не е записала нещо, въпреки че чека не свети. Почивните дни обмислям да сваля ЕГР - а и мап сензора да видя какво е положението. За ЕГР - а съм сигурен, че ще е мръсен понеже колата беше карана мърляшки, което разбрах късно. Също така имам едно друго запитване относно водородно (или карбоново беше) почистване с машина на двигатели.... Технологията навлиза, а никой нищо не знае за нея. Гледам доста коли са подложени на това - някой да има наблюдения? Върши ли работа и до каква степен?
-
Да, благодаря много!
-
Баща ми я кара, аз имам Сивик 7 ма. Кара се комбинирано - градско, извън градско и понякога тежък офроуд
-
Благодаря! Понеже я караме от 5 - 6г. и вече е към края си. За Exedy чувам второ мнение, явно са добри
-
Здравейте колеги! Наближава смяна на съединител на ЦРВ - то. Интересува ме някой сменял ли е? Към коя марка да се насоча, майстор (Пловдив, Пазарджик)? Като цяло как стои въпроса със смяната. Питам понеже все пак е и синхро може да има някакви особености нещо. Поздрави!
- 7 replies
-
- Съединител
- Honda
-
(+ 1)
Тагове:
-
Всички Сивици 7 ма са така. Като пуснеш чистачките, ръгаш задна и задната чистачка тръгва сама.
-
Ей късметлия си. Минаваш по тънката лайсна (шегувам се). Радвам се, че си се разминал леко. Аз другата седмица ще поръчвам 4 амортисьора на Каяба и ми е лошо като чух цената. Пък и аспирина не помага, ама няма начин
-
Биалетките наистина тракат все едно ще се разглобява колата както казва колегата. Виж си и спирачните апарати и те тракат много яко и дразнещо. Щом всичко друго е здраво, би трябвало да са те и при мен е така. Цялата предница всичко е сменено и спирачните апарати ми тракат яко, дразнещо е ама.... като сменям накладките ще се правят. Моите като ги хвана с ръката и ги размърдам се чува тракането.
-
Влиза в авариен режим нещо. Закарай я да и направят 1 диагностика и да гадаем няма смисъл
-
СТМ Универсал - Пловдив.
-
Също до колкото знам диагностиката не улавя дебитомера дали работи как трябва. Още когато гледах моята в авто къщата (понеже я взех на инат, поради редица причини) не ми хареса, честно казано. Колата не вървеше хич, оборотите на празен ход се вдигаха едва, едва. Като дам газ издърпваше и забиваше муцуната, та взех я. Обслужих и с надеждата да се оправи, но уви същата работа (е малко по - добре беше). Диагностика - НИЩО. Понеже бях при мой човек и ми обясни за дебитомера, каза че сигурно е мръсен (понеже му казах, че филтрите бяха в критично състояние). Свалихме го, изчисти го и колата литна. А докато я карах с мръсния дебитомер примерно карам 120 - 30, давам пълна газ, колата издърпва и веднага забива муцуната. Връщам газта, пак давам до долу и същата работа - издърпва и забива.
-
Свещи и кабели на дизел... наистина интересен проблем! Ако се появи и чукче и наковалня ще стане още по - интересно! (в рамките на шегата го казвам) Относно издърпването. Издърпване (не всеки път) има на (около) 1800 оборота. Това го има всеки един такъв Сивик 1, 7 cdti, дори и новите в магазина го имат - това не е проблем! Усеща се на 1, 2, 3, и на 4 се усеща леко, на 5 вече не се усеща или поне не съм обърнал внимание щото знам, че не е проблем. Нормално е на малките предавки да се усеща, на големите не. Щом нищо не ти свети и колата си върви не я пипай (едно г*мно не мирише ли, не го чопли). Покарай и пробвай между 1500 и 2000 да видиш, че издърпва (не всеки път де). Може и датчик да е почнал да се ебава - по принцип съм слушал от колеги, че от датчик може колата един път да върви, един път не (подава грешна информация). Докато не изгори - като изгори, чека светва, диагностика да видиш за ко иде реч, сменяш и си патрон.