Jump to content

pVm

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно pVm

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    М6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Зададох няколко въпроса на Бултрако и желанието ми за нова Хонда се изпари.Едно от задължителните ми условия е автомобила да има N1 сертификат, което ще рече, че автомобила се регистрива като товарен и може да се ползва данъчен кредит. Данъчния кредит за желания от мен автомобил е около 10хил. лв. От тях ако половината са ми на от полза ще е добре, но данъка за МПС при наличие на N1 ще бъде около 20лв. на година. Когато автомобила е лек, данъка за първите 5 години ще ми е близо 500лв., след това 250лв. Реално удоволствието да карам Акорд ще ми струва поне 5хил. лв. над цената, която не е особено ниска.Други вносители на автомобили преправят моделите си, за да могат да привлекат бизнес клиенти, но явно това за Бултрако не са важни клиенти. При това говорим за комби, което повечето производители пускат от завода с този сертификат. Доста модели се преработват и седани и хечбеци стават лекотоварни с цел данъчен кредит, но не и при Хонда.Само и единствено за CRV се полага даъчен кредит, жалко :(/>
  2. Благодаря @ivan_m Интересно, братята руснаци правят ревюта на 9-то поколение Акорд с 3.5 V6 мотор (малко американска работа). Говори се, че и 2.4 бензиновия мотор ще се комплектова.Лошото е, че за комби версия никъде не се споменава, дори скици няма :blink:/>
  3. Здравейте, Навил съм се да купувам нов автомобил и все още се чудя кое ще е най-доброто. Изискванията са бензин до 2.0 литра, комби, ръчни скорости, азиатец, най-високо ниво на изпълнение Посетих представителите на Мазда (новата 6-ца) и Хюндай (i40), но съм намислил и до Бултрако да ида за оферта. Интересува ме, има ли хора от форума, каращи бензинов Акорд Туърър, да споделят мнение за автомобила, както и за качеството, което би трябвало да е традиционно добро Не мисля да правя тестдрайв (нямам време) и на трите коли, затова мисля да харесам едната, да покарам и ако ме грабне да скачам на лизинга. Aвтомобила ще е може би единствения купен от мен нов, затова ми се иска да направя правлния избор хех За мазда-та ме грабва дизайна и новите прехвалени технологии, но пък дисплея и софтуера му не е много удобен, нямаш резервна гума (колата е над 60к лв.), плащаш за стелки, аларма... и сякаш имам чувството, че ще станат повечко заради хубавия дизайн и ще омръзнат хех. Друг минус са 19-ките джанти, което за България е недомислица. За i40 най-големия плюс е възможността за монтаж на газов инжекцион, което не се отразява на 5 годишната гаранция. Също така подгряване на волана, на задните седалки, вентилация на седалките, голяма багажник с релса за регулиране и притискане на багажа, за да не обикаля по завоите Минусите му са доста заявени по английските форуми гаранционни ремонт - по няколко пъти сензори за паркторника, износване на кожения волан след 20-30хил. км, вода в купето при пасажера, отлепват се релсите на панорамния люк и т.н., което може и да са го коригирали вече, но са някак детски болести на нов модел и май е нормално.
×
×
  • Създай нов...