Кастиел
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Кастиел
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Tourer Executive 2.2 i-CTDI 2005
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
"Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 80к мили?
-
"Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 8th мили?
-
Така нека споделя развитието по моя проблем.Повечето от коментарите по този пост бяха че е от каре вътрешно но за мое съжаление 99.00% ще се окаже че не е.Отидох при познат който е доста на ти с колите,който след тест драйв на колата ми каза че демпфера ми е заминал.Обясни ми че от вътрешно каре колата тресе но не би трябвало след отпускане на гаста да се прекратяват вибрациите веднага. Понеже демпфер съединител за ремонт си е цифра пренебрегнах неговото мнение и последвах това за проблем с вътрешно каре понеже 2nd карета заедно с щангата която ги държи е £120 реших да пробвам този вариант.След проучване в нета се учудих че смяната часта няма да отнеме повече от 2-3 часа на някой който си няма понятие от монтьорство реших да се пробвам сам (Българина си е Българин пари лесно не дава )Та така въпросния познавач на колите се съгласи да дойде и да се наслади на моята работа но по средата не издържа и се намеси та цялата смяна стана за не повече от 1 час. След това пробвахме колата същата работа без грам промяна. Малко пояснение сменени са двете дясни карета понеже колата е повдигнах на крик от дясната страна (ръчна гас да място и се чуваше странен шум от тази страна при достигане на километрите между 80_90 даже по отрано се усетих а такива да кажем 50_55.Някой може ли да каже нещо по темата защото си е цифра демпфер + съединител + работа ще ужасно за портфейла ми И още един въпрос но Моля само които е на ясно с него да пише има ли разлика между демпфер на 5 степенна скоростна кутия и тази на 6?
-
В Newent близо до Gloucester съм.Колата за сега е карам така понеже се налага да пътувам всеки ден а без автомобил предвижването ми е трудно.Части от дилър на Хонда не са за баране,цените са подобни на самолетни части http://www.lingshondaparts.com/ в ебей цялата щанга с двете карета са £120 нови, комплект демпфер с съединител лагер Luk е £480 та ще се радвам да не се окаже демпфер.
-
Ще съобщя но няма да бъдат актуални цените спрямо Бг живея за сега в Англия за труд тук взимат около 30 до 40 на час паунда части ще търся в ebay или в eurocarparts
-
Колеги Благодаря ви много за бързата реакция.Най вероятно ще се окаже каре въпреки че "познат" майстор прегледа ходовата част и каза че е бетон. Ще се насоча към друг сервиз...
-
Не съм сигурен за движение на горе... но като се замисля май си прав че се усилва по нанагорнище.Общо взето точно това са симптомите тресе като е напъна но ако е карам нормално и с плавно подаване на гаста избягвам тресенето и се усещат леки вибрации.
-
Разрових се малко и откривам че ако е демпфера ще има промяна на звука при работа на двигателя.Дано колегата Tino се укаже прав че си цифра ако се наложи смяна на демпфера.
-
Здравейте на всички.От определено време имам следния проблем.При достигане на скорост от 80 км започват да се усещат странни вибрации идващи от предната част на колата при достигане на 110-120 затихват и изчезват. Интересно е че ако подам повече гас при ускорение вибрациите се превръщат в стабилно тресене.Ще отбележа че съм с сменени гуми не е от криви дискове (поне така се мисля) понеже когато започнат вибрациите и изключа от скорост всичко отихва моментално.Достигам че проблема идва от задвижващата система опасявам се че е демпфер макар съединителя ми да си е на ред отделя си нормално не при плъзва моля ако някой си е имал проблеми с демпфера (маховика) да сподели мнение Благодаря предварително
-
Там е работата че той си тръгва и си отчита колкото бензин има може и половин резервоар може и 10 литра но си отчита , а като спре и си пада в положение като изключа от контакт където пада и на другите до край.А ти очакваш да ти остане стрелката където е била ли?Не съм толкова запознат но съм имал сивик 94 при него стрелката показваше постоянно наличното гориво дори и да не бе на контакт.Следващия ми сивик бе 2002 г при него нещата бяха други при изключване от контакт стелката си падаше както при останалите автомобили сега съм с акорд 2005 същата работа е
-
Там е работата че той си тръгва и си отчита колкото бензин има може и половин резервоар може и 10 литра но си отчита , а като спре и си пада в положение като изключа от контакт където пада и на другите до край.А ти очакваш да ти остане стрелката където е била ли?Не съм толкова запознат но съм имал сивик 94 при него стрелката показваше постоянно наличното гориво дори и да не бе на контакт.Следващия ми сивик бе 2002 г при него нещата бяха други при изключване от контакт стелката си падаше както при останалите автомобили сега съм с акорд 2005 същата работа е
-
Ако ти е баран километража стрелката няма да ти слиза до долу.Стои малко над последното деление и не може да слезе до край.
-
"Обучат и настроят " нищо сложно.