Jump to content

Кастиел

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Кастиел

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer Executive 2.2 i-CTDI 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. "Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 80к мили?
  2. "Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 8th мили?
  3. Така нека споделя развитието по моя проблем.Повечето от коментарите по този пост бяха че е от каре вътрешно но за мое съжаление 99.00% ще се окаже че не е.Отидох при познат който е доста на ти с колите,който след тест драйв на колата ми каза че демпфера ми е заминал.Обясни ми че от вътрешно каре колата тресе но не би трябвало след отпускане на гаста да се прекратяват вибрациите веднага. Понеже демпфер съединител за ремонт си е цифра пренебрегнах неговото мнение и последвах това за проблем с вътрешно каре понеже 2nd карета заедно с щангата която ги държи е £120 реших да пробвам този вариант.След проучване в нета се учудих че смяната часта няма да отнеме повече от 2-3 часа на някой който си няма понятие от монтьорство реших да се пробвам сам (Българина си е Българин пари лесно не дава )Та така въпросния познавач на колите се съгласи да дойде и да се наслади на моята работа но по средата не издържа и се намеси та цялата смяна стана за не повече от 1 час. След това пробвахме колата същата работа без грам промяна. Малко пояснение сменени са двете дясни карета понеже колата е повдигнах на крик от дясната страна (ръчна гас да място и се чуваше странен шум от тази страна при достигане на километрите между 80_90 даже по отрано се усетих а такива да кажем 50_55.Някой може ли да каже нещо по темата защото си е цифра демпфер + съединител + работа ще ужасно за портфейла ми И още един въпрос но Моля само които е на ясно с него да пише има ли разлика между демпфер на 5 степенна скоростна кутия и тази на 6?
  4. В Newent близо до Gloucester съм.Колата за сега е карам така понеже се налага да пътувам всеки ден а без автомобил предвижването ми е трудно.Части от дилър на Хонда не са за баране,цените са подобни на самолетни части http://www.lingshondaparts.com/ в ебей цялата щанга с двете карета са £120 нови, комплект демпфер с съединител лагер Luk е £480 та ще се радвам да не се окаже демпфер.
  5. Ще съобщя но няма да бъдат актуални цените спрямо Бг живея за сега в Англия за труд тук взимат около 30 до 40 на час паунда части ще търся в ebay или в eurocarparts
  6. Колеги Благодаря ви много за бързата реакция.Най вероятно ще се окаже каре въпреки че "познат" майстор прегледа ходовата част и каза че е бетон. Ще се насоча към друг сервиз...
  7. Не съм сигурен за движение на горе... но като се замисля май си прав че се усилва по нанагорнище.Общо взето точно това са симптомите тресе като е напъна но ако е карам нормално и с плавно подаване на гаста избягвам тресенето и се усещат леки вибрации.
  8. Разрових се малко и откривам че ако е демпфера ще има промяна на звука при работа на двигателя.Дано колегата Tino се укаже прав че си цифра ако се наложи смяна на демпфера.
  9. Здравейте на всички.От определено време имам следния проблем.При достигане на скорост от 80 км започват да се усещат странни вибрации идващи от предната част на колата при достигане на 110-120 затихват и изчезват. Интересно е че ако подам повече гас при ускорение вибрациите се превръщат в стабилно тресене.Ще отбележа че съм с сменени гуми не е от криви дискове (поне така се мисля) понеже когато започнат вибрациите и изключа от скорост всичко отихва моментално.Достигам че проблема идва от задвижващата система опасявам се че е демпфер макар съединителя ми да си е на ред отделя си нормално не при плъзва моля ако някой си е имал проблеми с демпфера (маховика) да сподели мнение Благодаря предварително
  10. Там е работата че той си тръгва и си отчита колкото бензин има може и половин резервоар може и 10 литра но си отчита , а като спре и си пада в положение като изключа от контакт където пада и на другите до край.А ти очакваш да ти остане стрелката където е била ли?Не съм толкова запознат но съм имал сивик 94 при него стрелката показваше постоянно наличното гориво дори и да не бе на контакт.Следващия ми сивик бе 2002 г при него нещата бяха други при изключване от контакт стелката си падаше както при останалите автомобили сега съм с акорд 2005 същата работа е
  11. Там е работата че той си тръгва и си отчита колкото бензин има може и половин резервоар може и 10 литра но си отчита , а като спре и си пада в положение като изключа от контакт където пада и на другите до край.А ти очакваш да ти остане стрелката където е била ли?Не съм толкова запознат но съм имал сивик 94 при него стрелката показваше постоянно наличното гориво дори и да не бе на контакт.Следващия ми сивик бе 2002 г при него нещата бяха други при изключване от контакт стелката си падаше както при останалите автомобили сега съм с акорд 2005 същата работа е
  12. Ако ти е баран километража стрелката няма да ти слиза до долу.Стои малко над последното деление и не може да слезе до край.
  13. "Обучат и настроят " нищо сложно.
  14. Моят хидравличен маркуч също се спука. Цена от 530лв на мен също не ми се нрави някой ако знае подобен хидромаркет в Пловдив нека сподели ще съм благодарен.
×
×
  • Създай нов...