Не исках да псочвам директно кое е измамника, ама сам си ги видял. Аз гледах сребристата. Боядисвана е цялата предница. Бронята опира във фаровете. По пласмасата между стъклото и капака има боя, радиатора на климатика е крив. Не помня дали имаше лепено по фаровете. Удара е бил слаб, еърбезите бяха здрави, освен ако не са фалшифицирали лампата. Това последното е гаден и популярен трикИма още една ръчка в бургас от частно лице. Също е блъскана - лепени ушите на десния фар, нови са радиаторите и единия вентилатор. По подкалника има заварки - опасност от лоша геометрия.Аkо те влече автомат и 9k са то по джоба ей тази ми се струва, че става.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374405005967725&f1=details&slink=3taila Не съм я гледал подробно защото ми бе над бюджета. Не вярвам първи собственик да се занимава с ремонт след катастрофа.Днес приключих и с Шумен. Единствената неблъскана хонда в источна българия е на 140 к по километраж, но с свършил съединител и съдрана и кърпена седалка. Прага на шофьора е протъркан до метал от качване и слизане, ръба на колана е разнищен. Кърпенето на седалката си личи по кривия шеф на страницата на облегалката. Ако сравниш със дръгата седалка си личи. Закарах колата при конкуренттен джамбазин, който само потвърди подозренията ми и ми показа още от номерата им - шевовете по седалката. Оцени я на 300к. Вероятно служебна. Ако я бях купил щеше да е с отвращение. За 200лв се разминахме, и по добре така.Конкурентът му ми рекламираше една 2005 уж реални километри и с бг регистрация, но с гръмнал еърбег. еърбег не гърми току така. Няма как да няма структурни нарушения.За сега спирам да търся Джаз, защото няма годни коли. Кзто мине сезона на отпуските ще карам колеги да проверяват обявите в софия, че там оборота е по голям и бързо заминават.