Jump to content

yolimtx

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно yolimtx

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CD9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана
  1. Остаряват! Моя показва с 500 оборота повече след 5000 оборота. По принцип като свалиш оборотомера отзад на платката му има един потенциометър и май е за калибрация. Иначе на моя се бяха подули всички електролитни кондензатори, след смяната им няма особенна разлика. Иначе потенциометъра съм го въртял щот имам две табла и оказва уж някакво влияние но след второто "много лесно" сваляне на километража го изхвърлих и сложих другото табло.
  2. Здравейте колеги, Сложих на F20`ката всмукателен колектор от H23, но след интервенцията колата има много ниски обороти когато е студена. Проверил съм IACV той си работи, но не може да компенсира при студен мотор. Другият който е на дросела FITV клапана, не работи обаче. Установих го като свалих капака докато колата е студена и я запалих и изобщо нямам никакъв поток на въздух през него. Когато натисна клапана с пръст оборотите веднага се вдигат и всичко започва да работи правилно. След като го демонтирах, при проби със студена-топла вода калнапа работи без пробем, дори когато го развия така че на 30 градуса да е напълно отворен отново когато е на колата той не работи. Днес съм разглобил целият дросел измито е всичко, всичко е настроено според работещ и отново FITV не иска да работи, някой има ли на идея от какво може да се породи този проблем?
×
×
  • Създай нов...