-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно Goldie
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 13.06.1978
Profile Information
-
Кара
5gen. D15B2 и някакъв Мерцедес
-
Пол
Мъжки
-
Място
Перник
-
Здравейте, трябва ми втора кола и съм се спрял на следните обяви: http://www.cars.bg/offer/c2188240 http://www.cars.bg/offer/c2177999 http://www.cars.bg/offer/c1933703 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501092450563346&slink=4ecgw2 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11498296959298466&slink=4ecgw2 Някой ако е гледал или знае нещо за показаните автомобили, моля да сподели. Отдавна не съм карал хонда и не знам особеностите и проблемите на 8-ма генерация, така че ще съм благодарен ако ме насочите за какво да внимавам при търсенето.
-
От колата са продадени само фаровете, всичко останало е налично
-
Dragi4 е прав, ако са изнесени цилиндрите на елипса ще си харчи масло. Старите ти сегменти са били износени по цилиндъра и затова разхода на масло е бил по-малък Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
-
Продава се на части Сивик 92г. D15B2 на части, за момента всички части са налични и колата се разглобява. Колата е с газова уредба Ловато на 2 години с 37 литрова бутилка. Джантите с които е снимана са OZ 15 цолови. Сивика се намира в Перник, за страната доставка с Еконт. Тел. за контакт 0894 799 335 Цени за някои части: Газова уредба - 180лв. Джанти - 200лв. с гумите на тях (стават за един сезон) Фарове 30 лв. за брой Делко - 50 лв. За всичко останало на посочения телефон.
-
Оказа се бобина на делкото
-
Здравейте, днес ми се появи един проблем. В ниските обороти при подаване на газ, двигателя заглъхва. Ако отпусна газта, двигателя макар и неравномерно си подържа едни обороти, но ако продължа да подавам газ почва да да работи много неравномерно (на моменти почти изгасва, след това се форсира до 4-5К) и почва да гърми през ауспуха. Другото което ми направи впечатление е, че преди да се появи този проблем присветва лампата за чек-а на двигателя. При изгаване на двигатели и рестартиране, започва да работи нормално. Някой имал ли е подобен проблем? Имам някакви съмнения какво може да е (дано не се окажа прав ), но ми се иска га чуя мнение и от някой който се е сблъскавал с подобен проблем. Благодаря предварително.
-
Любимата от изброените ми е 5 серия. Но и 1-ва и 2 -ра генерация не са за подценяване
-
Някакви идеи?????
-
Здравейте, вчера при движение ми се случи колата да изгасне. След това запали малко трудно, но докато се прибера няколко пъти ми гаснеше. Като я прегледах след това ми се стори, че минусовата клема е леко разхлабена. Стегнах я хубаво и казах на приятелката ми че смело може да си ходи на работа. Днес на 3км от нас е изгаснала пак, като я прибирах, ми направи впечатление че 2 пъти като натисна съединителя обортите падаха до 0, но връщайки на по-ниска предавка се прибрах почти без проблеми. Някакви идеи какво може да и е? П.С. това с гасненето го прави и на газ и на бенизн, така че проблема не е в качеството и количеството на горивото.
-
От доста време не бях влизал във форума и чак сега виждам темата. Изпратих смс, и пожелавам бързо събиране на останалата сума и успешно лечение!
-
В началото и аз мислех, че аерографията и е в повече. Но сега, като я видях завършена......... Мога само да ти кажа, БРАВО, наистина изглежда добре. Личи си, че е мислено за детайлите, и е изпипана във всяко едно отношение!!!!!!!!
-
Ако си отговориш сам на два въпроса, можеш самичък да избереш между двете марки. 1. С какъв бюджет разполагаш за нова кола????2, За какво ще я използвам????Наистина ли ти е необходима кола 4х4??? Ако отговора е "да" Outback е твоята кола, но за тази екстра трябва да си платиш и съответната цена. Дори Импреса Аутбек в посочените години, е по-скъпа от Акорда . Иначе Хонда отдавна не е скъпа за подръжка кола в БГ. Достатъчно надежна и комфортна за дълги пътувния е. Ако я обслужваш и ремонтираш с качествени чати, ще те радва и слуша дълги години.
-
Може ли да ми препоръчате гумички за клапани за D15B2 (каква марка) и от къде, да ги купя?Благодаря предварително
-
поздрави на колегата със сребристия сивик 6-та генерация паркиран пред райфаизен в Разград (колата беше със Сливенска регистрация и стикери на форума)
-
Вчера долях в разширителния съд. ПРОБЛЕМА НЕ Е, ЧЕ ГУБИ ТЕЧНОСТ. Според мен, проблема е, че не качва нивото в разширителния съд при загрял двигател. Все пак всяка течност увеличава обема си при нагряване....... може и аз да бъркам, но не трябва ли да се покачи нивото???? както и да е, в неделя ще пътувам с хондата към Варна, така, че ще имам възможност да го наблюдавам.