Jump to content

Rage

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Rage

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Мерси колега, чел съм тук таме за тях. Надявам се да свършат работа.
  2. Колеги, окажете малко помощ.
  3. Здравейте колеги. Става въпрос за Civic 6 Aerodeck 2.0 Diesel Имам следния проблем: От известно време имаше теч, който мислех че е дизел, но се оказа масло и ми казаха в сервиз, че има високо картерно налягане и или сегменти на двигатела или турбото е заминало. Оказа се че от 4 литра масло, което побира двигатела 2 бяха изтекли, а лампата за маслото така и не светна. Колата си върви нормално и няма нито по-различен звук, нито проблеми със ускорение. Индикация за износени сегменти е духане на въздух при запалена кола от капачката за маслото , които наистина като отвъртях имаше духане. От сервиза, който ги помолих да го погледнат този проблем, докато сменях дискове на спирачките, казаха че ремонта е нерентабилен , все пак колата е 98-ма година. Молбата ми е да предложите сервиз в София, който се занимава с ремонт на двигатела да я погледнат поне , да кажат какво точно може да е и дали има смисъл да се прави някакъв ремонт. Турбинат може да се намери втора ръка , естествено не се знае в какво състояние ще е и дали ще е читава. Мерси.
  4. Здравейте отново. Та какво ново , колата беше почистена с препарат за почистване, няколко пъти колата се пълни и изпразва защото имаше теч и се наложи смяна на радиатор. След процедурата колата започна да има парно , карайки в София по задръстванията загряваше нормално и имаше парно макар и не много горещо , но все пак доста по-добре от предния път. Проблема идваше когато се излезе от задръстването и се кара на открит път с висока скорост, колата изстиваше. На дълъг път се забелязва същия проблем.Парното работеше до днес , когато реши да спре да духа топло и да духа само студено(хладно). Мойто предположение е термостат.Възможно е и да има въздух някъде по системата. Някакви идеи?
  5. Мерси за отговорите, ще пробвам с промивка и дано се пооправи, че идва зима.
  6. ОК , как мога да го почистя. Предполагам трябва да сваля жабката , нужно ли е разглабяне и на таблото?
  7. Здравейте колеги. От около две години съм притежател на дадения модел на Honda (Civil Aerodeck 2.0i TD 105hp). Имам следния проблем с нея. Колата загрява нормално, но парното не духа горещ въздух , смисъл температурата се променя, от студено след известно каране започва да духа по топъл въздух , но не горещ. Първоначално когато я взех духаше само студено , след това свалихме кранчето, което отваря и затватря при въртене на ключето за топло и студено от купето. Кранчето работеше нормално , измихме с маркуч вътрешната част на маркуча (там където беше кранчето) с вода защото мислехме че се е позапушило тъй като маркуча преди кранчето беше горещ , а след кранчето беше хладък (студен). След тази операция започна да духа сравнително по топъл въздух, но пак не задоволително. Та въпроса ми е възможно ли е да има някакво друго запушване на друго место или колата е за нов термостат. Също така известния проблем с първите две степени на парното , за който им информация в интернет и ако някой го е отремонтирал били казал дали следните (резистори с параметри 0.22 ома, 0.6 ома и 1.5 ома всичките на 10 вата) са добра комбинация и не създават проблеми. Благодаря за вниманието.
×
×
  • Създай нов...