Jump to content

LyuboTodorov

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно LyuboTodorov

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 21.11.1986

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2000 г., 147 к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово
  • Интереси
    Японски инженерен гений!

Последни посетители

770 профилни разглеждания
  1. Благодаря за бързия отговор. Не, не съм проверявал, но ще го направя. А по въпроса с придърпването какво бихте казали?
  2. Здравейте, колеги! И аз карам същото ЦРВ, но съединителят ми е много мек, ходът му е малък, при потегляне притриса също (в ниските предавки), а от скоро започна в движение на колата, да ми остава ниско долу и не мога да превключвам скоростите? Дали е за смяна съединителят? Благодаря ви много
  3. Здравейте, колеги! Имам сходен проблем с "гореописаните", затова си позволявам да поискам съдействие в тази тема, като предварително се извинявам за лаишкия начин по който формулирам запитването си. Карам ЦРВ, 2000 г. 147 к.с. и всичко до скоро си беше нормално. Но през последните месеци наблюдавам странен шум при потегляне, при пускане на съединителя на малките предавки - не знам как да го опиша - придърпване ли, потракване ли, нещо такова, сякаш нещо някъде опира, но нередно. На големите скорости не съм го забелязал да го има. Бях ходил на сервиз и се опитах да обясня, че не нормално да има такива звуци и майсторите я вдигнаха на подемника и започнаха да я оглеждат. Гледаха ходовата част, но се оказа че тя е добре. В последния момент видяха, че тампоните на двигателя бяха заминали. Прилъгаха ме да ги сменя, като ми обясниха, че благодарение на получения луфт, може да при голямата тяга двигателят да опира някъде.Лесно е да се излъже човек, който не разбира. Въпреки всичко всички тампони бяха сменени, но след като покарах известно време, проблемът не беше изчезнал. Така карам може би 2-3 месеца, не става по-зле, но е доста дразнещо и ме е страх да ида на майстор, понеже или пак може да ме лъжат нещо или просто и те не знаят къде може да е проблемът. Поради изложените причини се допитвам до вас и се надявам кръгът на вероятностите да се стесни максимално, защото всяко ходене в сервиз, си е разход, а проблемът не се разрешава. Благодаря ви предварително за съдействието
  4. Благодаря ти , Механика за изчерпателния отговор! Искам само да попитам понеже навсякъде чета, че смяна на семеринги се води сериозна интервенция, какво по-точно представлява и какви са евентуалните рискове, та до там се стига само в краен случай! Цената ли е толкова фактор? Знам, че няма как да ми кажете дали е скъпо като цена, но някакъв ориентир дали може да получа, в случай, че попадна на читав майстор? По километраж ми е едва 169 хил. хондичката, та сякаш е наистина рано за нещо подобно, но пък ако е от значение, защо да не се замисля. И още едно въпросче - кога и при какви условия светва лампичката за маслото? Благодаря много и спокойна вечер!
  5. Здравейте, колеги! Ще използвам темата, за да не отварям нова такава. От една година съм горд собственик на ЦРВ 2000 г., 147 к.с. Още в началото като я карах забелязах, че на моменти пуши - при по-високи обороти и маневри, и много рядко в движение. Но както и да е - карам си я до ден днешен, като съм много доволен и за толкова време почти нищо не съм правил по нея. Карам я с масло Shell 10W40. Наскоро обаче забелязах, че много започна да ми го гори това масло - да не казвам голяма дума но може би за 5-6 хил. км. - идва ми под минимума на щеката и в същото време ме притесни, че се появиха големи течове. За да не говоря глупости, ще приложа снимка, за да се види къде точно. Въпросът ми е как трябва да процедирам оттук нататък. Искам най-напред да чуя вашето мнение, преди да се впускам в приключението "сервизни експерти". Благодаря ви предварително!Понеже нещо не ми позволява да прикача снимката, ето линк към нея: http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&image=15371
  6. Значи пъхаме кламери, кабъри и всякакви други офис консумативи и си свиркаме
  7. Krasi-mir, аз открих буксата за самодиагностика, точно където ми каза, само че бе малко по скатана и е синьо оцветена, а не зелена, точно както казва колегата rahneff. Това няма значение де. Две по-малки буксички са, едната 3-пинова, а другата 2. В тази с 2-та пина направих номера с кламера и мисля, че ми се получи. По моите изчисления ми дава грешка №17, което значи дефектирал някакъв скоростен сензор. Ще мисля какво да го правя него. Ако дадете съвети, бих бил благодарен.Drone, а с този преходник, не става, правилно ли разбирам?
  8. И за това гледах, да, но не го видях, защото търсих под жабката, вляво. Ще проверя отново по-старателно. Това за трика с кламера ли? А има ли възможност да няма никакъв начин за интеракция с компютър? Защото и това ми мина през ума. Съжалявам за лаишките въпроси, ама тепърва прохождам в обслужването и стопанисването на собствен автомобил с марката ХОНДА, та, уча се, лека - полека. Благодаря за търпението и разбирането
  9. Здравейте, много информация прочетох в този форум и в други такива, както и клипове като по-горния, но в моето ЦР-В 2000 г., 147 к.с. никъде няма такава букса на нито една от посочените локации. Искам да го закача на диагностика за изчистване на грешки, а в сервизът, в който ходя майсторите ми казаха, че по-старите японски автомобили били по-особени и нямали такива стандартни ОДБ букси. Аз ги изгледах странно, понеже 2000 г. не е чак толкова стар. Те се дупиха и оглеждаха, както и аз след това - няма и няма нищо. Моля, дайте съвет какво да правя. Благодаря предварително
×
×
  • Създай нов...