Jump to content

Furitus

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Furitus

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 25.06.1992

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D14А4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria
  1. Здравейте колеги, пропуснах да попитам ако примерно централния отвор на определена джанта е 64мм и се изработи втулка, чрез която да се мине към 56.1 мм ще има ли някакви странични ефекти, било то вибрации, отклонения и т.н. или ако всичко е точно и оплътнено да не го мисля? Също така ако трябва да се избира от какъв материал да бъде втулката кой е най-добрия вариант - пластмаса, алуминий или друго ? Благодаря за отговорите предварително !
  2. Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще задам въпроса си тук. В момента карам сивик 6-та хеч със стоково окачване и си търся лети джанти и понеже ми е за първи път ще се обърна към вас за да ми ударите едно рамо. Доколкото успях да се информирам джантата трябва да е 4х100, 56мм отвор по средата и ЕТ да не е по-малко от 35, но за на пук успях да си харесам джанти 15", 7J с ЕТ 25, което ЕТ вероятно ще е проблем, а от друга страна попаднах на доста снимки в някои от темите на форума с колеги, които са яхнали джанти точно с такова ЕТ и много ми хареса стойката, а това ме кара да се двоумя доста. Какво бихте ме посъветвали да рискувам и да експериментирам или твърдно не и да търся докато не намеря такива с правилното ЕТ ?
  3. Здрасти колега, не се правя на разбирач, но мисля, че ABS стои за Anti-Lock Brake System, a SRS е индикатора на системата за въздушните възглавници и ще се радвам ако още колеги споделят мнение!
  4. Привет колеги, проблема ми е следния - свети лампичката на двигателя (check engine light). Реших собственоръчно да проверя кодовете, чрез ето този метод Click! и успях да извадя три. За CEL ми дава № 65, която след като проверих се отнася до Secondary oxygen sensor heater, а относно ABS излязоха две грешки: № 61 и № 54, съответно първата се отнася за Ignition voltage (low/high), а втората за Main relay stuck (OFF). Молбата ми е ако има запознати с тези грешки и тяхното отстраняване, да ми дадат съвет за справянето с проблема. Благодаря предварително! П.С. Прочетох някъде, че ако се свали минуса на акумулатора за 10-тина минути ще се изтрият стари грешки, които може би вече са отстранени, но уви тези отново се появиха...
  5. Здравейте, от скоро и аз си наумих да сменя гарнитурата на дросела за да живне хондичката малко, но моята е с двигател D14Z1 и искам да попитам има ли възможност и при мен да се получи тази интервенция и ако да от къде мога да си закупя такава ? Благодаря предварително !
×
×
  • Създай нов...