-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно pepopenev
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 7 '07 2.2i-ctdi 175hp
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
HFT модула при мен приключи, на доста места пише че е много често срещан проблем, лошото е че започва да източва акумулатора за 4-5 дни, в студеното за 1-2 (75ah нов Bosch). За целта го премакнах, но за съжаление бях прочел някъде че е под аудиото и започнах разглобяване на централната конзола от пепелника нагоре, а то се оказа че е под капака над централните въздухоотводи. Случвало ли се е при някой друг колега и някакви идеи за евентуален ремонт? В ибей мернах няколко за 300-400 долара 2ра употреба, което е доста безмислено. Accord 2006 2.2d sport 6M
-
Мисля че този линк ще ти е доста по-полезен: http://www.sound-repair.com/index.php/honda-accord-08-09-stereo-removal-instructions/ Най-долу има и за други модели Хонди, така че може и за някой друг да е полезен линка! Ще го имам впредвид стажа ти с 7ците
-
Колега, аз си купих преди година и половина Акорд 2007 2,2Д Спорт (не знаех че е спорт, сега ми се иска да беше екзекютив, че тази вози осезаемо по твърдо и некомфортно от предната ми кола- мондео 2002, търсих определено дизеловия вариант тъй като и предните ми 2 коли бяха турбодизели и някак си ... карането на кола с турбина ми харесва повече атмосферна (чисто като поведение на двигателя, не говоря за мощност) Откъм разход поддръжка мисля че идва долу горе 1:1, при единия повече разход по малко поддръжка, при другия обратно, като цяло мисля че се компенсират двете. Въпреки че докато това колко неща по нея ще се счупят е въпрос на късмет, докато по-високият разход при бензина ти е гарантиран. Т.е ако уцелиш пък някой по читав дизелов екземпляр може и да не се харчиш толкова за поддръжка и да дойде по изгодно. При мен за година и половина се наложи да изхвърля забилия модул за блутуута, че точи от акумулатора много грозно, смених и верига 600лева и труд 400, което в последствие се оказа абсолютно излишно, но покрай тези писания за проблемни вериги успях да се наплаша Накладки и филтри мисля не ги броим. А, и това на чип-нат двигател 2 седмици след като я купих П.С. Вземи си това което ти прави кеф на душата! Другото е на шано
-
Колега, вчера точно разглобявах централната конзола на моя акорд 2006та, но при мен отгоре си е отделен капак, който си излиза доста лесно, винтове няма. Докато търсих обаче клипче в нета как става, попаднах и на акорд VIII за който ти питаш. Там се вижда че ключа за аварийните е на цяло тяло с аудиото и се почва отдолу, също не е никак сложно, винаги се вади първо капака на който е захваната кожата за скоростния лост а в твоя случай е цяло тяло с поставките за чашите до ръчната. Той е на щипки, след това нагоре има по 2 винта на тяло, докато не изкараш аудиото за което е хванато и копчето за аварийните. Ако още не си разглобил, мога да ти пратя и клипчето което открих !
-
Ако се броят дизеловите катъри (измерени) : 72284 + 175 = 72459
-
С риск да засегна някой колега - HR-V. някак не мога да го възприема това нещо
-
Не знам имат ли ментета нямат ли, но аз си купих osram nightbreaker в оригинална опаковка преди месец и половина (за около 30лв) и едната вече изгоря.... та си върнах старата за 2,5лв , добре че си я запазих! Иначе осезаемо светеха по добре но все пак много кратък ми се вижда животът им.
-
Здравей колега, мисля че със сигурност не е тампон на двигателя. При мен в момента единия тампон е тотално скъсан и то главния, този който е точно под мотора и се допира желязо в желязо. Колата има леко причукване само при угасяне на двигателя и то доста слабо забележимо. Веднъж запален, този двигател е тих като бензинов! Затова мисля че определено има проблем в самия двигател. Моят съвет е да се извадят дюзите в сервиз където правят диагностика на дюзи със стенд и да кажат точно коя или кои от тях правят проблеми.
-
Честита Коледа!За мен не е толкова изненадващо че колата загрява бавно, аз винаги съм карал турбодизели и мисля че почти всички си загряват доста бавно. Закон е обаче че колкото по-ефективен е един двигател, толкова по-бавно загрява той. В случая с i-ctdi-то може би роля има че блока е целият алуминиев, който е доста по добър проводник на топлина , съответно изстива много по лесно и загрява трудно когато навън е студено.
-
Купих си китайски сгъваем ключ за колата, нарязах го и вече го ползвам (и без това имах само един ключ до сега) :lol:/>Снимка
-
благодаря колега, освен катализатора свалихме и това :My link Вече се свързах с фирма която ги изкупува, и ми обявиха цена и за катализатора и за DPF-а, затова мисля че това си е DPF
-
+1 акорд седан във Варна 2007 набор. Като си избирах следващата кола мернах няколко такива и реших че това ще е, ей така на външен вид Избрах си и си я купих, малко ядове в началото като разбрах че няма вече еърбеци в нея, но важното е че е направена много добре след удара, нямам проблеми вече няколко месеца. А еърбеци си поръчах от UK, даже без да искам си спечелих 2 комплекта, така че сега единият се продава Монтирахме ги, много тестове на системата, всичко вече е наред. Премахнах и катализатора и DPF филтъра, после нов софтуер и сега е осезаемо по пъргава, въпреки сравнително тежкото си купе. Впечатлен съм как дизелова кола без катализатори, с чип не изпушва в каквито и да е обороти, колкото и да я настъпваш - явно двигателя заслужава хвалбите си, въпреки че в града разхода ми е между 7,5-8л, а може би очаквах да е с около литър надолу.Успокоих се малко след като прочетох мненията, помислих си че само моята е дефектна и не топли както трябва зимата
-
Подарени!
-
Запазени за колегата vanax
-
Fiat Multipla естествено! Ама е спорно отвън ли е по грозен или отвътре :blink:/>