Jump to content

Chavalinov

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Chavalinov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Mercedes C124
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  1. За 50 лв. отгоре намерих с време за затваряне 1 мс- Majic jet. Дават ги за коли с времена на празен ход под 3 мс.... Не е като 2,1 мс ама се доближавам лека по лека
  2. Мерси за помоща колега .Аз намерих и едни други на Rail 2oma дето ги дават че постигат времена по 2 ms за отваряне и затваряне само дето са малко по-скъпи от Апис соло-то не не ме притеснява това. Т.к. компа е от по-старо поколение нз дали ще може да ги захрани с такъв ток тея бобини (6А при 12V).Др название дето намерих за Half group e Semi-sequent, освен ще направя някоя проба и ако не стане работите вървят към нова система.... Интересно е че намерих в галериите на 2 сервиза 3-4 коли с моя двигател или подобен със същите изисквания-бяха с най-обикновенни дюзи на Valtek 3 oma.Поне на оригиналните такива ги дават- "Opening time-3,3ms ; Closing time-2,2ms" , друг е въпроса дали не са турски и колко е реалното. Явно има някакъв начин да се донастрои да работи приемливо дори ако газовите времена са по-големи.... Ще видим каква ще я свърша
  3. Ами Матрикс никъде не намирам в БГ,само в чужди сайтове. Другите дюзи на Rail не съм сигурен че ще успеят да се справят на 2мс и някакси не ми се набутва с 160лв. само за проба. Ако може да препоръчате някой "кадърен майстор" защото знам че има начин с разни коефициенти да се донастроят газовите времена спрямо бензиновите. Според мен човек който си разбира от материата не би имал проблем с марката -дали е Фобос или друга да кажем ,нали основните параметри и принципи са едни и същи....Не разбрах какво ще рече, че двигателя работи 2x2 -цилиндрите работят по двойки като в един и същи момент се подава гориво и запалване съответно на 1-4 и 2-3 цилидър ли? В смисъл дори да разменя дюзите на 1-4 или 2-3 няма да има разлика,нз правилно ли съм разбрал Поздрави
  4. Здравейте колеги, пиша ви тъй като след дъллго четене установих че вашия форум има доста запознати с газовите инжекциони. Съжалявам че ползвам темата на друг колега, просто се надявам повече хора да го видят защото съм попаднал в малко кофти положение Проблема ми е следният-купих си кола преди известно време с ГИ- Star Gas с една букса на компа от по-старо поколение обаче не работи на газ както трябва- тресе яко и мисля че се прехвърля ту на газ ,ту на бензин. Установих че са правени опити с дюзите от предните собственици-т.к кабела с буксата към дюзите е срязан и така са навързани други дюзи. Газаджия ми каза че тези били много бавни за този двигател и било от това. В аутодата видях времената " Fuel system- injector opening time(hot) - 2.0-2.5 ms/750 rpm" .Въпросите ми са следните : 1.Как да проверя газовите инжектори дали са навързани в правилния ред спрямо бензиновите? и 2. Дали мога примерно да си сложа инжектори Rail IG3 Horizon на 3ома или евентуално на 2 ома,които са още по-бързи. На сегашните бобини пише 6V,6W-сигурен съм че не са оригинални,но всички които намирам са за 12V. Дали компа ще може да захрани такива бобини,защото тока ще се вдигне двойно или тройно спрямо сега..... Намерил съм си софтуер за компа,но тези 2-3 въпроса ме мъчат преди да пробвам да си правя експерименти-дали ще изгорят дюзите или направо ГИ . Колата е Mercedes 124-ка с 2 литра-136 коня двигател (М111.940) забравих да спомена. Мерси предварително на всички отзовали се със съвети и препоръки
×
×
  • Създай нов...