Здравейте колеги, пиша ви тъй като след дъллго четене установих че вашия форум има доста запознати с газовите инжекциони. Съжалявам че ползвам темата на друг колега, просто се надявам повече хора да го видят защото съм попаднал в малко кофти положение Проблема ми е следният-купих си кола преди известно време с ГИ- Star Gas с една букса на компа от по-старо поколение обаче не работи на газ както трябва- тресе яко и мисля че се прехвърля ту на газ ,ту на бензин. Установих че са правени опити с дюзите от предните собственици-т.к кабела с буксата към дюзите е срязан и така са навързани други дюзи. Газаджия ми каза че тези били много бавни за този двигател и било от това. В аутодата видях времената " Fuel system- injector opening time(hot) - 2.0-2.5 ms/750 rpm" .Въпросите ми са следните : 1.Как да проверя газовите инжектори дали са навързани в правилния ред спрямо бензиновите? и 2. Дали мога примерно да си сложа инжектори Rail IG3 Horizon на 3ома или евентуално на 2 ома,които са още по-бързи. На сегашните бобини пише 6V,6W-сигурен съм че не са оригинални,но всички които намирам са за 12V. Дали компа ще може да захрани такива бобини,защото тока ще се вдигне двойно или тройно спрямо сега..... Намерил съм си софтуер за компа,но тези 2-3 въпроса ме мъчат преди да пробвам да си правя експерименти-дали ще изгорят дюзите или направо ГИ . Колата е Mercedes 124-ка с 2 литра-136 коня двигател (М111.940) забравих да спомена. Мерси предварително на всички отзовали се със съвети и препоръки