cronnoss
Фен-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно cronnoss
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Това може би е колегата cronnoss.. Да точно аз бях поздрави , поздрави и на всички хондафенове, които поздравяват по улиците
-
колега...) и аз завърших това преди 4 години..сега уча в нбу, 3-та година..Поздрави на колегите от "Ломоносов" и аз завърших това училище, но преди 7 години (2003г.), по мое време беше ОТФМО "М.В. Ломоносов" , май наистина тази тема ще събере доста хора с общи спомени :lol:2007 ТУ-София специалност Прецизна техника степен бакалавър2009 ТУ-София спец. Метрология фина, механика и оптика степен магистърот 2010 ТУ-София спец. Точно уредостроене - докторантураПоздрави и на всички от ТУ-София
-
мдааа кефа е важен
-
Включил си баш тая дет съм пред тебе но да тръгнах зле.... а на предишната беше още по зле и там беше отпред сори за оффтопика...като се науча като хората и свикна на колата и най-важното сменя гадните гуми и джанти няма да включваш гонките в клипчето за прелюда
-
Аз пък от скоро пак карам хонда (червен рекс) поздравявал съм няколко пъти винаги са ми отвръщали явно осещам кой е фен по стила на каране Последния път на цариградско зад мен спря един сив сивик купе витек явно беше фен дадох аварийки и той поздрави , да се чувства поздравен ,та както навсякаде хора всякакви... но и да си го кажем доста станаха хондите в бг не е както преди тук таме някой с хонда, но все пак се надявам да не стане като например с голфовете и тн. всеки втори кара такъв и да сте виждали да се поздравяват - НЕ . Мога да предложа дори примерно на 3 юни или друга дата всеки който се размине или срещне с колега да го поздрави , ще видите колко приятно ще се кара този ден изпълнени с гордост и приятно чувство за разлика от сивите дни и тъпите неколегиални "шофьори"
-
Колега наистина широка гама от автомобили си изброил... Карам Митсубиши и Хонда и двете марки са много добри и съм запленен от тях , НО каризма не си взимай поради ред причини... с изискването за оффроад избиваш рибата явно става дума за кола за извънградско икономична да те кефи и да става за риба да ходиш примерно и багажи да събира погледнал ли си Импреса на гас естествено че... друго бих препоръчал Митсубиши Спейс Рънър 4х4 1.8 122 коня на гас страхотно автомобилче събира много багаж става за всичко като работен кон и за риба само с визията виж дали ще ти хареса... иначе от изброените акорд комби явно на гас ще е най-добре или карина комби от лични наблюдения ама това с оффроада го забрави Успех с избора
-
Прелюда е 2.0 , сивика е 1.6 витек 125 коня
-
До това заключение стигнах и аз наистина благодаря за отговорите и пожеланията надявам се да се видим с някои от вас утре на сбирката и ще има продължение на темата че се фърлих в шаха
-
да кажем, че е най лошия случай само е премахнат прекъсвача (на втора не съм го правил, не че според мен има значение на коя скорост първа или втора) ако имаше проблем не говоря за редовно вкарване в 9000 оборота, а само за веднъж от незнание нищо не стана сичко е ок колата звучеше перфе никви ядове сега трябва да очаквам да посещавам сервиз ли или просто съм имал късмет, че нищо не е станало. Другият въпрос е ако не е пипана и я вкарам в 9000 оборота и двигателя трябва да издахне но не стана нищо но май това нищо не значи или пък значи .... ??Ясно е че да се кара с 9000 оборота колата не е добра идея не говорим кое е правилно и кое не то е ясно колата си ме кефи и не мисля да я хвърлям след месец два, а точно обратното затова и отворихме темата да разберем какво става евентуално без да я отварям...
-
еми то затова питахме да разберем дали е нормално или не, ако знаех, че няма прекъсвач не бих го направил не съм некъв състезател и си паза колите, но явно колата е пипана (това което разбирам от коментарите и, че нормално е ненормално ) влезе си в тези обороти без проблем на първа и май тепърва ще разбирам какво и е пипано още... но засега само положителни емоции от колицата
-
Значииии зимам голф дизел и хич ми не дреме в колко оборота съм го вкарал
-
хахахха именно затова не смятам да си правя повече експерименти
-
Нека и аз да кажа нещо като собственик на въпросната кола. Понеже скоро я взех внесоха ми я от германия лично за мен и нищичко незнам за колата. Гледам супер ниска викам си са и рязали пружини треа се прай окачване оказва се, че е на коил овер червени пружини на най-ниското положение. Гледам няма я тръбата преди кутията за филтъра викам са треа да търся.... оказва се КН филтър вътре... викам на прителчето (парадокс) абе тоя съединител дееба почти няма полусъединител и той вика ми той е като моя ексиид на сивика ама там е тъмна индия още не смятам да проверявам какъв е... и са тва с прекъсвача вече съвсем се озадачи въпроса... колата е с гадни гуми 185/60/14 сток с железни гадни джанти (тепърва ще се търсят хубави джантета и хубави гуми) и на първа да видим къде е прекасвача... стрелката заби дигна 80 и спря да набира по едно време и това е.... двигателя е Д16З5 и попринцип дали е нормално, на колко нормално е прекъсвача? но не спятам това нещо да го правя повече... все пак трябва да си се гледаме добре за да си служим вярно
-
Здравей,Ще започна с каризмата по-горе се е изписало доста и наистина тази кола не става - нито е япоснка само емблемата е митсубиши скорости рено европейски дизайн холандска зглобка и правилно си я зачертнал.(спрямо останалите предложения иначе не е лош автомобил стига да не е GDI че с наще горива...)Хондата тази е англичанка икономия добра цена на части и добра визия спрямо субаруто, но като автомобил бих избрал субаруто здрав надежден 4х4 т.е. устойчив и проходим някои джипове им скрива шапката в някои от по-горните постове колегата е обяснил на широко за предимствата му и недостатаците. Като заключение бих казал че от тея трите бих избрал субаруто, ако визията и разхода не те притесняват.... на второ място хондата, (не ме разбирайте погрешно карам хонда, но една от предишните ми беше англичанка...), каризма не бих пипал....Успех в избора най-добре покарай и сам ще разбереш
-
Пичове здравейте наскоро си взех рексче и почнах да се ориентирам, колко точно върви туи чудо Та срам не срам да си кажа до тука какво става CRX-a e D16Z5 VS SAAB 93 2.2 tdi 2000г 125 коня колегата казваше, че много върви колата ама...... интрига нямаше VS Хонда сивик Д15Б2 на Парадокс от форума интригата е на първа скорост от там нататак интрига няма....VS ентусиаст на светофара с Нисан микра 1.3 75 много вървяла - ми... мисля ви е ясноот тук нататък остава качване на категорията на колите