@barsi @Kwot Много ви благодаря, момчета! Ако няма V-TEC още по-добре за настройката на газовата. Все си мисля, че с VTEC, VVT-I и всички подобни японски системи, ще имам проблеми с газифицирането.Междудругото в момента карам Toyota. И съм доста по-доволен от немските коли. Не е толкова луксозно, но пък за 115х.км съм сменил 2 амортисьора, като само единия беше реално за смяна...Проблема е, че ми е малко слабичка - 1.4 97к.с на 1,3 тона кола(седан)Какво ще кажете за частите на този мотор? Наистина ли са толкова трудни за намиране? Идеята ми е, че аз не си сменям колата всяка година - мислех поне да искарам 4-5 години. Няма как да не сменя това онова..Предполагам че този мотор пак е с два ангренажа, като 1.8VTEC и 2.0VTEC?