Jump to content

dzien

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dzien

  • Ранг
    Начинаещ
  1. полезен си много! Направих опит за превод, предварително се извинявам за евентуално допуснати грешки. Ще се радвам на аргументирана редакция LPG е евтиното гориво на бъдещето. Струва по-малко от бензина и намалява замърсяването на атмосферата. LPG е сухо изгарящо гориво и не съдържа добавки намаляващи износването каквито има при бензина. LPG влиза в горивната камера в газообразно състояние, има по-високо октаново число (112) и генерира по-високи температури на изгаряне като по този начин добавя допълнително напрежение/амортизиране на клапаните и техните легла. Липсата на достатъчно смазване на клапаните плюс високата температура на изгаряне на LPG често водят до преждевременно увреждане/износване на изпускателните клапани и на явление известно като Valve Seat Recession (увреждане на клапанните легла). Това от своя страна води до ремот или смяна на глава. Дори закалените/уякчени клапанни легла са предразположени към увреждане в следствие на корозията и ерозията причинени от шофирането на LPG. Освен постепенната загуба на мощност, увеличените разход на гориво и отходни газове, ремонтът на глава е в повечето случаи сериозен разход който се увеличава ако счупен клапан повреди бутало или блока на двигателя. Но какви са скритите разходи ако машина приспособена да се движи на газ работи без смазка за клапаните и техните легла? В проучване сред собственици на автомобили задвижвани с LPG и авто монтьори е установено че времето отделено за поддръжка на клапаните и техните легла е средно около 25% от общото време отделяно за поддръжка, а времето отделено за ремонт достига до 75% от общото за някой системи. Разходите по ремонта достигат до 1 500 евро. Проучване в САЩ е показало че дори най-добрите клапанни легла (Stllite)не спират увреждането когато двигателя се задвижва с газ и не се използават специални клапани устойчиви на висока температура и смазка за леглата им. Как може да се намали риска от преждеврА
  2. Да, за съжаление няма и в този ред на мисли ще бъда благодарен на всяка информация за предлагане на бутилки за метан. До момента съм попаднал на това http://www.avtometan.com/front/index.php и това http://www.remixbg.com/prices/Nomenklatura...emix%202007.htm А ето каво ми отговориха от фирма Фобос на същите въпроси които зададох в първия си пост: "...относно всички нонди трябва да се регулират клапани на 10000км и да се монтират допълнителни устройства наречени омаслители на клапани ние ще внесем такива устроиства след около 10 дни.моя съвет е да не си купувате нонда с вече мотнирана газова система особено от италия защото вероятно не са регулирани клапаните никога и ще имате проблем. за да се преобразува LPG В CNG се сменя почти всичко" Някой знае ли нещо повече за тези омаслители на клапани? Ето и други два поста от форума на Фобос от октомври 2006: въпрос: "Здравейте. Току що си продадох колата и смятам да я сменя с Хонда Сивик, 1.4, 90к.с. (англичанка). Стори ми се, че видях подобна сред снимките, но тъй като доста ваши колеги ме плашат, че Хондата не е много подходяща за газ, искам да попитам възможно ли е с вашите системи Фобос за газов инжекцион, запазва ли дадените характеристики (мощност и разход много близки до тези на бензин), и, въобще, дали имате опит с този двигател? И втория ми въпрос е, след евентуалното поставяне на уредбата при Вас, ако се наложи допълнителни настройки, има ли в София къде да се направят или трябва да дойда отново в Плевен? Благодаря Ви предварително!" отговор: "1 на хонда задължително трябва да се регулират клапаните на около 15000 км за да работи нормално иначе всичко е както на останалите автомобили - имаме 5 автомобила honda 2 на саита са в раздел партньори са побликувани сервизите 3 r.p.m. датчика е препорачително да се връзва на проблемни коли които имат различен коефициент на настроика в различните диапазонии TPS се ползва само за метан 4 ползваме външен вариатор sekuent24 също sekuent fast има вграден но работи коректно с около 30% от автомобилите"
  3. Благодаря за споделеното мнение , немски не знам но бих се радвал да постнеш линк, все ще намеря някой да ми го преведе. Всяка информация по темата е полезна
×
×
  • Създай нов...