didi_pi86
Фен-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно didi_pi86
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 27.11.1986
Profile Information
-
Кара
Honda c-rv 2001 automat. LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колеги днес имах неприатен инцидент бласнаха ме леко! и боронята ми е откачена,и там кадето се захваща е счупена!Моля да ми кжете за някои маистор?Става въпрос за Пловдив!
-
Здравеите мисля че проблема се разреши оказа се:Газова? - Неправилно свързани маркучи на изпарителя. Преди смяната термостата незнаино защо съм нямал никакви поблеми!!(но след смяната на термстата с Нов си оказа влиянието) Маистора ми визтанови това те образно свързване и свърза правлно маркучите (имаите предвит че съм карал така 40-50 хил. км )за това се двуомях! Благодаря за помоща от колегите Хондаджии! Като разгадаия как се качват снимки ще кача снимки преди и след смяната!
-
Въздух -и аз мисля за него ще проверия(но ме съмниява) А за газовата -Неправелно свързан маркуч на изпарителия, не знам !преди колата си забиваше на едни градоси и краи! парно си иамаше ,не знам направо! Само да попитам а може ли самия маистор да ми е разменил маркучите които отиват към термостата и от там да загрява.Защото има тема в коиято пише че от ам им се е получил дадения проблем? Ето виж те! Аз го имах този същия проблем като теб...след 2 години и някакви 40-50к. км. се наложи и смених 2 термостата - и все така. Оказа се една дребна причина, която и аз не мога да си обясня все още.С новия термостат забелязах, че почва да вдига температура когато е спряно или намалено парното. По пътя на логиката стигнах до двата маркуча, които влизат в капачката на термостата. Поне при мен единият е от изхода на парното, а другият - изхода на отоплението на изпарителя. Този от парното обливаше термостата, а от изпарителя - влизаше зад него. Решението открих като им размених местата, за да може този от изпарителя да облива термостата с постоянен поток, а този от парното(дали спряно или не) да е зад него.
-
здравеите наложи ми се смяна на термостата на хондата ми ,тъикато не исакше да загрява! Смених го и на прав поглет всичко се оправи,но забелязах че в в последно време колата взе да загрява много!А това е голям проблем. на какво може да се далжи това? Може ли да са обаркани маркучите на термостата?
-
Изгоря ми предния десен габарти , но смяната не традиционта а е скрит в калника как мога да го смяния?Мисля че фара не се свалия ?
-
Колеги да доразвия темата ида кажа какво се е получило: ,Мина малко време колата е в добро състояние след Реголажа на Клапани. Няма гасненето на студен двигател,Но се получи друго дразнещо за мен!При напълно загриял мотор ,когато спра ,оборотите почвата да се вдигат и свалият от 1000 до 1500оборота ,това се получава почти всеки пат ! Ако може да ми помогнете как да го премахна!