Jump to content

griefman

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно griefman

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic FK2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Munich

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. еми да, ама аз се интересувах за този модел и не е толкова лесно . Кое е това кабелче, къде е и така нататък... затова за незапознатите като мен... нека да не очакват пълната рекламирана функционалност от модула. Върши си работата за дневните светлини страхотно и се връзва към бушониерата в купето много елементарно.
  2. я ми обясни къде точно върза кабелчето за сигнала при отключване и заключване. Защото точно това се използва при Coming Home и Leaving home. А иначе функцията за дневните светлини наистина е много удобна.. толкова, че и аз замалко да изям глоба с една друга кола, понеже все забравях да си пусна фаровете
  3. Ето тук може да си намериш подходящ модул http://cardrl.eu/ и аз мога да ти обясня как се връзва супер лесно в купето при бушоните. Единствено тези функции coming home и leaving home са по-сложни, но може и просто да не ги използваш. А колкото до лепенката върху сензора за светлина.... Не е много добро решение, тъй като при определен ъгъл на падане на светлината върху стъклото, може сензора да улови светлина и да се получи леко прекъсване на фаровете, което при доста хора е довело до проблеми със сензора или електрониката. Най-добрият вариант е този с модула.
  4. Здравейте,наскоро ми се появи едно проблемче и бих искал да го споделя тук с вас, тъй като компетентността на българските Хонда представители по темата е доста ограничена и се надявам да имате повече яснота или поне в крайна сметка всеки да научи нещо ново.Описание на проблема:Когато оставя колата ден - два без да я карам и се кача, още преди да съм запалил, чувам гумено скрибуцане откъм задните амортисьори. Скрибуцането изчезва след като покарам колата 1-2 минути или ако предварително силно я разклатя натискайки багажника максимално надолу.Вероятна причина:Изключвам всякаква възможност да е от спирачките, тъй като напоследък умишлено я оставям без ръчна и въпреки това проблема продължава, а и с това гумено скърцане, надали е от тях.След като търсих доста из форумите и се натъкнах на един сервизел бюлетин от началото на 2011, който описва точно същото състояние. Тъй като откакто го видях доста по-целенасочено се ослушвам, ми се струва че наистина скрибуцането идва от самите амортисьори. Според Хонда проблема идва от това, че амортисьорите не са изчислени правилно и по-специално маслото им е твърде малко. Аз бих добавил, че напоследък доста често мия колата и отдолу, което може също до известна степен да е повлияло на състоянието на смазката. Решение:По описанието на Хонда, решението е да се добави специална грес на амортисьорите която да смаже "болното" място. Работата е там, че греста трябва да е специална, да се сложи със специална представка и да се внимава какво количество се слага, за да не се смаже повече от необходимо и да изтече маслото на амортисьорите.Аз следващата седмица ще ходя до Хонда(вече съм ги информирал за бюлетина от mothership-а, та дано вземат нещата присърце) и дано да са измислили някакво по-българско решение, защото тази грес и специалния адаптер се водят оригинални Хонда части и струват бая пари, а и ще отнеме време да пристигнат. Ето тук е въпростният сервизен бюлетин:http://db.tt/ceydf8WrА въпросите ми към вас са:Има ли някой такова скърцане, ходил ли е до Хонда или при някой друг майстор и като цяло някой знае ли какви са опасностите ако да речем смажа амортисьора с нормална грес или нещо подобно?
  5. почвам отзад напред:1. за твоя модел са предписани само 16 цолови гуми:205/55R16 91V205/55R16 91Hна джанта:16 x 6 1/2J (ЕТ 55)ти разбира се може да сложиш и друг цолаж, но производителя не ти гарантира, че колата ще върви добре(освен това според закона може да слагаш само това което препоръчва производителя или със специално разрешение, друг е въпроса, че в БГ това не се следи, поне по мои наблюдения)2. за да се върнеш обратно към автоматично плейване на последното което си слушал, трябва да деактивираш една функция. но първо да ти обясня какво е станало. Неволно или с умисъл си активирал функцията NEWS, при която радиото ти, независимо в какъв режим си, автоматично сменя на радио станция която излъчва RDS инфо "NEWS"... а тъй като в БГ има станции които непрекъснато го излъчват и затова радиото ти още при включване се свързва с някоя станция. За да се възстанови автоматичното плейване на сидита, трябва да се деактивира NEWS функцията:включи радиото и след като всичко тръгне натисни копчето за включване и изключване пак за поне 2 секунди докато чуеш сигнал и след това с бутон 5 изключи NEWS функцията и потвърди с кратко натискане на бутона за включване/изключване. изпробвай дали работи след това.Ако случайно не се получава, поразцъкай малко и ако имаш книжка провери в нея какво пише по въпроса. Защото може аз просто да не ти го обяснявам като хората и да не ме разбираш.3. ECO и REV са помощни инструменти, които ти помагат да определиш стила си на каране. в скалата на ECO светят зелени точици - мисля 5 или 6. Колкото повече светят, толкова по икономично караш. в скалата на REV светят червени точици - колкото при ECO. Започват да светят, когато е време да смениш на по-горна предавка. Колкото повече светват, толкова по-крайна е нуждата да смениш.и двете могат да се включват и изключват от менюто на бордовия компютър.тук може да има разлики в оборудването или двигателя на модела, затова ме извини ако има някаква неточност и например при теб въобще не са активни.4. За поскърцването, има едно доста досадно което е всеки път когато опънеш ръчната спирачка и колата се разклати поради една или друга причина. Но това е съвсем нормално. Може да има начин да се премахне, но и по никакъв начин няма да навреди на самата кола. Това и при много скъпи коли го има. При мене има обаче едно поскърцване отскоро, което не е метално, а по-скоро гумено и се чува само ако оставя колата ден два и след това се кача. Чува се отзад и от двете страни и изчезва когато я покарам една две минути или я разлашкам хубаво преди да тръгна. След консултации из различни форуми и представителства на Хонда, се оказва, че това е проблем, който в момента набира скорост, тъй като е грешка в изчисленията на задните амортисьори, която излиза, чак след определен живот на амортисьорите. Маслото което ги смазва с времето губи способността си точно там където е уплътнението между двете части на амортисьора и затова като поседи колата малко и "изсъхва", след което са нужни малко "упражнения" за да се омаже пак. Решението специална грес която се поставя там със специален инструмент. Следващата седмица ще говоря с Хонда Варна, какво друго може да се измисли, защото и греста и инструмента са си доста скъпички. Тъй като не мисля, че това е проблема при тебе(понеже спомена метално скърцане) няма да се впускам в повече подробности тук, ами ще отворя една тема, тъй като смятам, че много скоро много Сивици, ще заскърцат по тази причина.Успех!
  6. бих искал да се коригирам от по-горе... цената на обслужването в Карада Варна за дизели е наистина 309.10 лв. както колегата wasp написа... с голямо учудване видях, че разликата с бензина е почти двойна (161 лв.) радвам се че инфото за навигацията е помогнало... успех с разрешаването на проблемите.. от каквото и естество да са
  7. точно така... идеята на тая тема е не само да помогне на commonrail да избере, ами да оставим някаква информация за други хора които евентуално някога биха имали нужда от нея... а и всеки сам трябва да знае, че субективността на мненията е гарантирана
  8. Честито и welcome to the club първо за навигацията... езика се сменя от настройките... когато на дисплея пише да въведеш целта, натискаш колелцето надясно и ти се появява първия прозорец с настройки... сила на звука, сила на светене, констраст итн.... тогава натискаш колелцето още един път и влизаш във второто меню за настройки... оттам въртиш докато не стигнеш до език... влизаш и сменяш а на какъв език е в момента? за обслужването бих ти препоръчал официалния сервиз и оригинални части. така правя аз и съм много доволен. цените са далеч под 300лв... може да ги видиш на www.honda-varna.com... имат два вида масло... мобил и хонда.. аз карам с мобил от първата смяна, но моята е бензинова... За "нормалните" шофьори едно от осоновните предимства на филтъра на K&N, който колегата по-горе предложи е, че може да се измива и така си спестяваш годишните разходи(другите "предимства може да чекнеш в нета)... недостатъкът обаче е че струва повече от оригиналния и че във Варна е толкова прашно, че това измиване до 2-3 години няма вече да е толкова ефектно и ще трябва нов филтър... а двигателя е хубаво да се пази. за спирачките също бих препоръчал мистър ауто, тъй като там има TRW, а това е марката от която са оригиналните... цената обаче е 3пъти по-ниска, ако си ги вземеш "не" от Хонда. не бих те посъветвал да слагаш Zimmermann, въпреки че изглеждат много добре, защото тестовете им не показват никак добри резултати! няма никакъв проблем да си занасеш и сама частите в сервиза, но поне за обслужването мисля, че най-добрия вариант е да ги вземеш от тях. хубаво е да си направиш и компютърна диагностика - 30 лв. хубаво е и стенд да минеш, за да ти измерят осите, но това може и навсякъде, защото се прави от компютър, а и при тях май вече не може. единственият недостатък е че офиса е в Чайка, а сервиза на пътя за Кичево... малко време се губи, но пък горе е много приятно и масторите са големи веселяци... плюса на официалния сервиз е, че ти удрят печат в сервизната книжка(ако имаш такава) и после при препродажба може да заложиш на това... освен това там би трябвало да имат и най-ясна представа кое как се сменя, защото работят по сервизното ръководство на Хонда, а не са самоуки(за мен това е от значение, защото съм се нагледал на "майстори") надявам се да съм бил изчерпателен успех!
  9. имаш право, че в бавария цените са най-високи... и аз моята взех на 600км на север от тук... но като цяло според мен, за 6000 евро ще имаш трудности при намирането на кола под 100000км... всъщност не знам дали като цяло целта ти не е по-нагоре... съветът ми е да видиш в ръководството какво се сменя на определените интервали и да внимаваш като избираш колата, тези неща да са сменени, защото 120 140 хил. са такива интервали, когато се сменят доста скъпи неща... гледай и вътре да светят всички лампички и да работят всички екстри.. има тест за лампичките, при който светва всичко като коледна елха и може да видиш, ако нещо не работи.но при избирането работата е много и на късмет, затова ти пожелавам страшно много от него, да намериш нещо хубаво, което да ти харесва и да те грабне а так където мога да помогна най-вече е като ти дам съвет за това как да минеш по-тънко с таксите по временните номера и като цяло с всичко от момента на купуването до закарването в бг(застраховки, данък, пътни разходи)... та ако решиш, потърси ме като назрее момента успех
  10. Хондата отдолу има пластмасова кора, а металните части са покрити с каучук. Моята е немска(същата работа като при швейцарските - яко сол през зимата) + дълга зима) и ходовата част си е идеална все още. Не би трябвало да е изгнила и на тези които ще гледаш. Все пак е добре да се погледне. Огледай ходовата част. Ослушвай се за поскръцвания откъм колелата при по-големи дупки или при въртена на волана на място - едни ограничителни тампони са и не са нещо фатално, но може да смъкнеш от цената. Да не те притеснява ако е на ръчна и скърца като я клатиш. Съвсем нормално е. Провери за неправилно износване на гумите от вътрешната или външната страна. Хубаво е да има история колата... какво е правено по нея и то най-вече дали е оправян някой от признатите дефекти(Rückruf/Recall). Може на място да я тестваш за грешки. Ако ти трябва повече инфо ще ти пиша как. Като цяло си важат всички работи, които важат и за други коли... нищо толкова специално... Гледай да е запазен салона... и имай предвид, че всякакви пласмаски в Хонда струват много пари. Тоест може да се пазариш ако има нещо одраскано. Ако се сетя още нещо ще пиша.. ама да ти кажа, няма да е нещо много съществено може би по-добре е да гледаш в civinfo.com темите, защото там има доста повече мнения... Успех и да пишеш като си харесаш модел Ако идваш към Германия да търсиш може да съдействам с нещо
  11. Ще започна с това да не сравняваш 1.4 бензина с дизела по това колко харчи. 1.4 е най-икономичния двигател на този сивик. Не се заблуждавай по л/100км. На него идеята му не е да е мощен и да ти прави кеф, ами да си го връткаш из града и да не удря по джоба. При дизела може да пише че има един колко си л/100км, но като удариш чертата накрая и се получават повече пари, защото там има и по-скъпо обслужване. Тук става дума само за пари и то при нормални условия, не за удоволствие от карането или кой двигател е по-добър(да не вземат да ми се разсърдят колегите с дизели) колегите пак са се справили много добре с екстрите които има модела нищо не са пропуснали. аз може да добавя някои работи, но това вече са такива детайли, дето са или просто практични подобрения или съвсем чист гъдел... под "магически" задни седалки колегата може би има предвид това, че задните седалки са изключително функционални... седалищната част може да се вднигне нагоре, а когато облегалката се свали надолу, тя НЕ прави праг към пода на багажника и могат да се слагат дълги предмети безпроблемно. Като цяло бих отбелязал, че е изключително практичен модел! В багажника няма резервна гума(заместено е с течност, която действа много добре за дупка от пирон да речем - изпробвано) а има допълнително отделение, в което може да събереш доста работи(измежду които и газова бутилка) Имаш ел. компресор за гумите(част от кит-а за спукана гума). В купето има много и големи места където може да прибереш разни работи(жабката е доста голяма, на вратите се събира спокойно цяла бутилка 1,5 л. итн..) Мога да обобщя с ... изключително практичен автомобил. Ето и няколко гъдела: - Автоматика има и палци за сменяне на скоростите(1.4, 1.8). - Бордовия компютър може да те предупреждава при превишаване на предварително зададени две скорости - 2 анулиращи се индикацията за изминати километри, едната от които може да се анулира автоматично при зареждане. - автоматични фарове - автоматични чистачки - кратко подаване на мигач(ако само леко цъкнеш мигача нагоре или надолу и го пуснеш, ще последват 3 премигвания) - при активиран темпомат може да се подава и отнема газ от бутоните на волана А ето какво според мен е по-важно... какво НЯМА в оборудването : - автоматика не е пълен автоматик а роботизирана механична кутия(след фейслифта има) - няма много добра видимост назад(решението е парктроник/камера) - няма автоматично прибиране на прозорците при заключване - няма USB или Iphone вход(може да се добави) - няма много добър звук от оригиналната уредба(може да се добави) - няма автоматични дневни светлини(могат да се добавят) - няма как да се изключи пищялката за колана, ключа или фаровете(има как, но не е OEM) сигурно има още неща дето ги няма ама това това къде ли го има за возията мога да кажа само, че поне по мои наблюдения, колко по-бързо карам, толкова по-меко вози/прелита над дупките и това за пластмасите е само като се нацепиш в някоя дупка... ако пътя е равен, нищо няма да чуеш... ето това може да гледаш, аз мисля че е много полезно!
  12. Аз все пак взех Оптимата.. Поиграх си малко да го напасна, но се получи идеално и мога да кажа, че определено има ефект... Е, радиото не остава включено при палене, но така и не очаквах слуховете да са верни... Явно си е направено да се изключва... Иначе: Тихите обороти, са много "по-тихи" - двигателя работи много спокойноАко паля на включени фарове, те премигват едва доловимоПри смяна на скоростите вече не се забелязва премигване на фаровете.И това са подобренията засега. Не знам дали щях да забележа същото ако бях взел съвсем нормален акумулатор...най-вероятно да, но се надявам с времето този да си заслужи парите. Ако някой се интересува мога да дам някой друг съвет как да се напасне акумулатора.Тези дни си добавих в бензина и една дозичка BG 44K. Не мога да кажа, все още че има доловима промяна(250км съм минал)... Може би съвсем малко по-добре звучи двигателя...
  13. Като собственик на 1.8 (FK2) мога само да кажа, че колегата преди мен е описал много добре модела. Наистина ще е добре да му прочетеш няколко пъти коментара, защото всичко е истина! Аз бих допълнил само няколко неща, които всъщност се подразбират:Благодарение на твърдото окачване твърдите пластмаси може да поскърцват на лош път.Бензиновия двигател е много скъп за тунинговане.Оригиналните части са по-скъпи от тези на немските автомобили(обслужване в Хонда бърка в джоба)Единствено 1.4 двигателя може да се нарече икономичен.Оригиналната музика и радиото няма да задоволят по-изтънчен вкус.Аз знаех за тези неща още преди да купя колата и най-същественото за мен беше возията, но прецених че все с едно нещо ще трябва да се примиря и досега не съм съжалил. Верно е че вози твърдо, но пък всичко друго ме радва страшно много и на това не обръщам внимание
  14. моите(TRW) бяха намазани с нещо на задната страна(не от страната на феродото) така че и аз съм на мнение, че се намазва на самата накладка и разбира се не от страната на феродото... каква марка са накладките? обикновено на сайта на производителя има инфо за това как се слагат.
  15. Здравейте, почнах да се оглеждам за нов акумулатор, за моята 1.8 2007. Divak, мисля че ти писа, че си взел акумулатор от Yuasa... това е този от Хонда нали? Аз мисля да пробвам нещо малко по-силничко... спрял съм се на Optima RedTop. Той е малко по-широк от оригиналния, но видях на няколко места, че са успели сравнително лесно да го набутат. Хубавото на Оптима акумулаторите е, че имам много висок стартов ток и това определено помага при разни малки смущения... Аз съм с I-Shift например и при мене при смяната на скоростите леко премигват фаровете... при палене пък направо си гаснат... но няма как... стар е вече акумулатора... но ми е интересно, дали някой по-силен акумулатор, ще помогне в този случай. Четох за един юнак с такъв сивик, който казва че сложил Stinger SPV35 акумулатор(малко по-слаб от Оптима, но с все пак с по-силен стартов ток от нормалните) с който като палел и не му се изключвало радиото... това определено е нещо което и на мен би ми допаднало но не знам дали е възможно. Оптима имат и YellowTop, които дори имат модел с подходящи размери за сивика, но за съжаление, прочетох доста коментари, че до 2 години акумулатора се скапва итн... не са лоши акумулатори, но повече се използват като втори акумулатор при по-силни аудио системи. При RedTop нещата са малко по-различни и там няма оплаквания при такова приложение. Но най-вече бих се радвал да дадете някоя идея, вие какви акумулатори сте сложили и каква информация имате на тази тема. Скоро на всички нас, които имаме 8ма генерация, ще ни се наложи да сменим акумулатор, защото годинките си минават... Относни други теми които сте дискутирали: Аз имам DRL модула който се връзва към светлините(дълги или къси). Инсталирах го много лесно. Сам. Модула струва 32 лв. Всичко се връзва за бушониерата под волана. Мога да дам съвет на всеки как се прави. Като функционалност определено го препоръчвам на всеки. От както го имам ключа на светлините стои на автомат и не го пипам. Имам и модулче за прибиране на огледалата при заключване на колата и отваряне при отключване. И тук мога да дам повече инфо ако има интерес. Модула е сравнително скъп, но е ръчна изработка и може, ако има заинтересовани жичкаджии, да се сглоби част по част. Няма нужда от програмиране на микроконтролери. Едно реле, един два транзистора, няколко диода и съпротивления.... Мога да дам и съвет за слагане на осветление в краката. Изглежда доста добре, а и е доста функционално понякога... особено като се заровя да изследвам нещо в бушониерата Ако някой се интересува как се прави диагностика на бордовия компютър, също може да му помогна и или ако някой има кодове на грешки, да проверя какви са.(сервизното ръководство може да се свали от интернет) Мога да помогна и с инсталация на модул за USB; Aux In, Bluetooth и Apple port. Последно и аз сменях дискове и накладки - TRW(това е марката от която са оригиналните) но определено е по-добре да се купят не от хонда, минималната цена която намерих е около 400лв за всички. mister-auto е много добър избор! Смених и свещи - NGK. Това препоръчва Хонда. Смених и едни гумени предпазители на предните амортисьори(Bump stop). Оригиналните не са направени качествено и много бързо започват да хлопат и при по-големи неравности се чува един скърцащ звук от колелата. И аз съм поръчвал от coxmotorparts.co.uk и мога да кажа, че са много бързи и много коректни. Ако някой иска да купи някоя по-голяма част или някоя която струва повечко пари, може да се свърже с продавача и да попита за отстъпка! за членове на civinfo.com обикновенно има допълнтелно малко намаление. А ако някой мисли да си слага нова музика, мога да му препоръчам моето решение. Усилвател и бас които са в "тайното помещение" в багажника(или там където би трябвало да има резервна гума). Ако има заинтересовани, мога да направя снимки и да дам размерите за бас касата. Като цяло имам вече доста опит с колата, така че ако някой има въпроси, спокойно да пита и ще опитам да помогна с каквото мога
×
×
  • Създай нов...