Здравейте, започнаха горещините и климатика вече влезе в употреба, но при първото пускане се оказа че не тръгва...Отидох на майстор, оказа се че един "О" пръстен е утървал фреона - смяна на пръстенчето, напълване с фреон и сега климатика духа 2,5-3 градуса студ,Но проблема е, че ме притеснява, че климатика работи в началото около 5 минути след което изключва и се започва 1 минута работа, 20-30 секунди почивка и това без значение дали колата е на място или в движение, дали перката е на 2 или на 5 - е ако е на 5 работи примерно 2 минути, но пак изключва и включва постоянно.Ако бяха само перките в този режим както и да е, но то и компресора изключва и включва постоянно.Притеснява ме това нормално ли е постоянно да включва и изключва - ако е на място добре, но ако съм в движение и карам с 4-5 хиляди оборота това включване и изключване няма ли да скапе ремъка и електро съединителя на компресора?П.П. Майстора казва че това било нормално, но не беше много убедителен и затова питам ако някой е запознат това нормалната му работа ли е ще бъда много благодарен да сподели.