Jump to content

dzynko

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно dzynko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Така е при всички коли. Просто няма начин, а за тези допълнителните "прагове", за които говориш - това са ветробрани, които евентуално биха намалили малко влизащата вода, но при движение, това е нормалния път на водата - назад и надолу!!!
  2. Честито колега. За крика си търси от Ц-рв, защото другите са по-ниски и няма да може да отлепиш колелото от земята. С моя, който си е от Црв, ако попадне в малко по ниско и при крайно отворено положение, едвам свалям гумата....
  3. Привет колега. И аз се оглеждах за Hr-v и до колкото знам имат само два мотора - и двата за 1,6. Единия е 105 коня, а другия 125. За мен така или иначе ще е над 101к.с., т.е. данъка ще е над 100лв., по добре търси 125к.с., със сигурност ще е по-добре, а и те са по-новички и след фейслифта и са по хубавки....Айде това е от мен засега!
  4. И при мен има бутон CD/AUX, като и аз не мога да превключа на AUX. Имам един изведен кабел във жабката под навигацията с жак за слушалки, предполагам предишния собственик го е правил, ама като включа там нещо пак не може да се превключи не AUX. Не знам как става трика на химика!!! Ако някой знае да пише....
  5. Да, колега и на мен така ми казаха. Хондите или поне CRV нямат модул за вдигане на стъклата автоматично, само шофьорското може. Трябва да се сложи май допълнителен модул на всяко друго стъкло, за да може и те да се вдигат.
  6. Здравейте колеги. Пробвах с двойното заключване и после вдигнах палчето отвътре и колата се разпищя.... Много ви благодаря за бързите и полезни отговори..... За малко да си сложа още една аларма.... ;-)Успешен ден!
  7. Пробвах го този вариант - заключване с дистанционното и отваряне с ключа, не става.....
  8. Здравейте колеги, имам едно питане. Моята Хонда CRV, има два оригинални ключа с бутони за отключване и заключване на вратите. Като заключа, мигачите присветват 3 пъти, като я отключа присветват един път. Но е издава никакъв звук!!! Питам се дали това е само централно и ако да защо присветват мигачите. Дали няма някаква комбинация от копчета, с която да се включи и звуков сигнал???? И другото нещо, което ме навежда на мисълта, че може да има оригинална аларма е, като заключа с бутона от ключа, и след това реша да отключа от ключалката с ключа ръчно, ако завъртя лека в посока отключване, само присветват мигачите веднъж и колата не се отключва, а все едно само алармата се изкючва, и след това като отключа не присветват мигачите. Мерси!!!
  9. Колега, моторчето е добро, но се замисли дали няма да ти е малко 250куб. Аз карам един 500куб. от една година и вече ми се струва, че ми е малък.А за парите - понякога за 2000лв може да вземеш по-хубав мотор, отколкотоо за 3000лв. зависи на какво ще попаднеш. Нека и някой който разбира, или поне кара мотор да дойде с теб и да огледа мотора!Поздрави и успех!!!!
  10. Здравейте колеги, аз съм с двигател N22A2 и е на 140 хил. според километража. Дали да сменям веригата или къде да отида да ми я натегнат, ама не на око или ухо, а както трябва???
  11. Здравейте колеги, имам следния проблем и искам да попитам ако някой се е сблъсквал с такъв да сподели как го е решил. От скоро карам Хонда ЦР-В 2,2 дизел и като е студена пали много лесно, но като поработи примерно около 30мин и повече и позагрее на работна температура и я загася, след това ми се е случвало да въртя около 5 минути и да не иска да запали..... и това го прави само като е топла.....Водих я на диагностика в Бултрако и там ми казаха, че е датчика на горивния рейл, който казва кога и колко гориво да пусне към дюзите. Проблема, че не мога да си поръчам при тях само датчика, а трябва да поръчам и рейла, като цялото удоволствие ще ми струва 2200лв..... ужас.... и ме посъветваха ако искам да си търся втора употреба, ама то и там не е сигурно дали няма да е същата работа.Аз се порових из нета и намерих само датчик, разбира се не е на Бош, като оригиналния, някакъв заместител е и струва около 340лв. Но ме притеснява случая, че евентуално може проблема с паленето да не е от този датчик...Та ако някой има или е имал същия проблем да каже как го е решил, или ако някой има случайно такъв работещ датчик, да го сложа на мойта Хонда да видя дали проблема ще е от него или е нещо друго...Благодаря предварително!!!
×
×
  • Създай нов...