Jump to content

Kudruv

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Kudruv

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    D15Z3 Англичанка , Subaru Leone Coupe , Suzuki DR BIG 800
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Гледам темата е изтупана от прахта,ама имам солюция!Понеже скоро го правих. Малко е играчка,ама пък е лесно. 1.Отваряш багажника - 5тата врата2.Сваляш пластмасовата кора от вратата и виждаш 4ри гайки(от задната страна на номера като положение се падат)3.Отвиваш гайките - мисля беше ключ 84.От там пада пластмасовия панел на който е номера.5.Натам ще се оправиш лесно!Просто се започва отзад напред.Успех!
  2. Запалка,кабели за ток...дрън дрън...и т.н.Но немога да не ви споделя един мой колега преди 100 лазерника какво е намерил в чисто новата си Лада...Нова - нещо тропа - естествено нова Лада трябва да и достегнеш всички болтове и гайки...и пак тропа...ужас...Познайте! Шише водка(празно) и парче недояден салам в предна дясна врата. Не се бъзикам - истина е,няма грам лъжа.
  3. И аз да се наредя с голям кеф(барабар Петко с мъжете:lol:/>)! Тази вечер една Е39-ка...с мойта скромна икономика 90 коня...И понеже по-късно на 3 светофрара по-натам го погледнах отзад да видя какъв е мотора,но надписи нямаше проверих в WIkipedia:Най-слабия мотор за модела е 2.0 литра 150 коня който го дават 10,2сек. MT и 11,5сек АТ от 0 до 100 което оправдава заигравката в цифри:D/>...доволен...
  4. Софийска Опера и Балет...балетист.../> П.П. малко ви заковах с професия а?!?!?!....,а бензин в кръвта от малко дете!
  5. Мойто още е по горе описания начин,защото върша други неща по колата,но ще му дойде времето и на него.Засега не е мръднал0 по споменатия начин.
  6. Мерси!Кой както го разбира За мен това не е "засилване",а отпушване на зорлем скопен мотор. D15Z6 икономика е само с друга глава с по-големи клапани и голям(нормален всъщност) смукател и е 24 коня отгоре. Мисля след време да сложа тези неща от D15Z6 и заедно с премахнат катализатор и голяма генерация да и "дам да диша". Това го пиша на база изчетено тук от вас запознатите. П.П. А частите ще се избият откъм пари,защотот данъка ми е 16,83 лв ,а за над 100 коня е доста повече... Съжалявам за офф-а,но мисля е смислено ако не ме поправете. А ако модовете сметнат поста за голям офф топик да го изтрият и се извинявам предварително!
  7. Мерси за отговора! Аз си мислех че ще може без външно,защото ми се видя като допълнително на щипки за допълнителна защита на фара.
  8. Мисля да дойда ако котка не ми мине път!:rolleyes:/>Дали някой носи стикери на срещата?Наздраве! (късно е за кафе вече)
  9. Много добра работа! Браво за темата с приложения снимков материал!П.П.Аз имам една идея да махна само горната пластмаса на фара + крушки night breaker.Ще свети по-добре със сигурност и се надявам и визуално да стане ОК.Пиша това защото: разглобявал си фара. Има ли вариянт да остане фара само с вътрешното стъкло? За да знам дали да се захващам,че нещо ме е обзел неделно трудов ентусиазъм:D/>
  10. Мерси пичове за добрите отговори!Само едно пояснение може ли? Под всичко имаш предвид окомплектован смукател нали?А моя комп мисля е P1G може ли да се ремапне?Тази вечер за пореден път установих че скоростите я задръстват здраво всъщност.Като "пипне" 4000 и заработи в-тека става една малка мечта(нищо че само 90кс),но като понамали човек малко на 2ра (3000) и ......мъка,а за първа е рано дори с междинна газ...нещо 2ра ми идва дълга...ако може само нея да сменя ще е супер! За градско каране говоря.П.П. Ако изскочи още някоя подробност пак ще питам ако не възразявате!
  11. Здравейте! Изпадна ми всмуателен колектор от d16z6 за мойта бавна икономика. Доста изчетох първо тук във форума,но не намерих отговор на следното: Какво ми трябва точно? Гол колектор и да му нанижа моята карантия(инжектори,дросел...) или целия за пълен суап? Знам че мойте инжектори са 190,а на другия 240 и че единия колектор става на другия двигател. Това открих от нужната ми информация. По-точния въпрос е: Оборудван с какво ми е нужен колектора и какво да сложа от моя? Мерси! П.П. Изпускателен ще сложа от d16y3 или от d16z6,защото моя е спукан.
  12. +1 D15z3 MA9Взех я преди месец! Първо 3 дни преди покупката изчетох поне 50 процента от написаното тук и се реших. От тогава изчетох и всичко друго май,затова имам и 3 мнения само - повечко почетох.Колата е страхотна макар и леко лигава,ама като я сръчкам върви не по зле от Субаруто ми което е 1.8 105 коня,да не казвам че е по-пъргава.И понеже имаше много мнения за засилване...което при 90 коня заводски двигател е глупаво - колко пък да я засилиш?!?...нищо де ще направя само най-лесното и евтино.Колектора ми е спукан и е за смяна така или иначе,плюс катализатора на 80% сигурно е запушен на 200к . Купил съм му изпускателче от D16y3 , но май ще му слагам всмукателен + изпускателен от D16z6 да я отпуша и вдигна по този начин до около 100 кончета и здраве да е от там натам.Радвам се да се запиша!!!Поздрави!
  13. Мерси за съпричастноста! Аз временно оправих проблема-подчертавам временно! Както е огледалото в нормална позиция-отворено...отдолу където е цепката между самото огледало и основата му една рапидка с черна заоблена глава да прави натиск като клин между двете части така че да не се "мандръса" напред назад... Така имаме няколко преимущества спрямо занитването тип Опел - класиката там знаете е с планка и нитове...ужас! 1. Огледалото стои здраво! - тествано до 130 км/ч (аз не превишавам ограниченията ) 2. Не се вижда - отдолу е + черна рапидка - стилно и нежно побългаряване(Ах как го мразя) 3. При евентуален удар рапидката играе ролята на ролка - съответно огледалото се прибира без да се счупи и ако заварим колата си в този вид сме щастливи че имаме здраво и прибрано огледало в следствие на удара и имаме нужда от нова рапидка,за да си го "заклещим" отново за около 10 - 15 секунди Нужни инструменти и части: 1.Рапидка(винт) за около 20 стотинки 2. Отверка Простете за шеговития тон,но това е едно доста добро побългаряване(временно),което немога да опиша на сериозно,защото би било смешно,НО работи! Лека вечер!
  14. И аз съм така като теб от днес. Лявото като го прибрах и сякаш се откачи.Имам малко напредък по темата!Неможах да го разглобя както колегата по-горе е писал,защото рапидката отдолу е "бетон".Но успях да го "открехна" леко и видях,че нещо като голяма шайба ,която държи пружината натегната се е откачила. В това е проблема!!!Моето питане към колегите тук е дали това с "шайбата" (така я наричам,защото на това приличаше през малкия процеп който отворих) която притиска пружината е поправимо,защото иначе ще е много труд залудо да го разглобя както са спекли и ръждясали всички рапидки и да се окаже че е неремонтируемо!От мен толкоз! Малко но от сърце!
×
×
  • Създай нов...