-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Kudruv
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
D15Z3 Англичанка , Subaru Leone Coupe , Suzuki DR BIG 800
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Гледам темата е изтупана от прахта,ама имам солюция!Понеже скоро го правих. Малко е играчка,ама пък е лесно. 1.Отваряш багажника - 5тата врата2.Сваляш пластмасовата кора от вратата и виждаш 4ри гайки(от задната страна на номера като положение се падат)3.Отвиваш гайките - мисля беше ключ 84.От там пада пластмасовия панел на който е номера.5.Натам ще се оправиш лесно!Просто се започва отзад напред.Успех!
-
68 751+90= 68 841
-
Запалка,кабели за ток...дрън дрън...и т.н.Но немога да не ви споделя един мой колега преди 100 лазерника какво е намерил в чисто новата си Лада...Нова - нещо тропа - естествено нова Лада трябва да и достегнеш всички болтове и гайки...и пак тропа...ужас...Познайте! Шише водка(празно) и парче недояден салам в предна дясна врата. Не се бъзикам - истина е,няма грам лъжа.
-
И аз да се наредя с голям кеф(барабар Петко с мъжете:lol:/>)! Тази вечер една Е39-ка...с мойта скромна икономика 90 коня...И понеже по-късно на 3 светофрара по-натам го погледнах отзад да видя какъв е мотора,но надписи нямаше проверих в WIkipedia:Най-слабия мотор за модела е 2.0 литра 150 коня който го дават 10,2сек. MT и 11,5сек АТ от 0 до 100 което оправдава заигравката в цифри:D/>...доволен...
-
Софийска Опера и Балет...балетист.../> П.П. малко ви заковах с професия а?!?!?!....,а бензин в кръвта от малко дете!
-
Мойто още е по горе описания начин,защото върша други неща по колата,но ще му дойде времето и на него.Засега не е мръднал0 по споменатия начин.
-
Мерси!Кой както го разбира За мен това не е "засилване",а отпушване на зорлем скопен мотор. D15Z6 икономика е само с друга глава с по-големи клапани и голям(нормален всъщност) смукател и е 24 коня отгоре. Мисля след време да сложа тези неща от D15Z6 и заедно с премахнат катализатор и голяма генерация да и "дам да диша". Това го пиша на база изчетено тук от вас запознатите. П.П. А частите ще се избият откъм пари,защотот данъка ми е 16,83 лв ,а за над 100 коня е доста повече... Съжалявам за офф-а,но мисля е смислено ако не ме поправете. А ако модовете сметнат поста за голям офф топик да го изтрият и се извинявам предварително!
-
Мерси за отговора! Аз си мислех че ще може без външно,защото ми се видя като допълнително на щипки за допълнителна защита на фара.
-
Мисля да дойда ако котка не ми мине път!:rolleyes:/>Дали някой носи стикери на срещата?Наздраве! (късно е за кафе вече)
-
Много добра работа! Браво за темата с приложения снимков материал!П.П.Аз имам една идея да махна само горната пластмаса на фара + крушки night breaker.Ще свети по-добре със сигурност и се надявам и визуално да стане ОК.Пиша това защото: разглобявал си фара. Има ли вариянт да остане фара само с вътрешното стъкло? За да знам дали да се захващам,че нещо ме е обзел неделно трудов ентусиазъм:D/>
-
Мерси пичове за добрите отговори!Само едно пояснение може ли? Под всичко имаш предвид окомплектован смукател нали?А моя комп мисля е P1G може ли да се ремапне?Тази вечер за пореден път установих че скоростите я задръстват здраво всъщност.Като "пипне" 4000 и заработи в-тека става една малка мечта(нищо че само 90кс),но като понамали човек малко на 2ра (3000) и ......мъка,а за първа е рано дори с междинна газ...нещо 2ра ми идва дълга...ако може само нея да сменя ще е супер! За градско каране говоря.П.П. Ако изскочи още някоя подробност пак ще питам ако не възразявате!
-
Здравейте! Изпадна ми всмуателен колектор от d16z6 за мойта бавна икономика. Доста изчетох първо тук във форума,но не намерих отговор на следното: Какво ми трябва точно? Гол колектор и да му нанижа моята карантия(инжектори,дросел...) или целия за пълен суап? Знам че мойте инжектори са 190,а на другия 240 и че единия колектор става на другия двигател. Това открих от нужната ми информация. По-точния въпрос е: Оборудван с какво ми е нужен колектора и какво да сложа от моя? Мерси! П.П. Изпускателен ще сложа от d16y3 или от d16z6,защото моя е спукан.
-
+1 D15z3 MA9Взех я преди месец! Първо 3 дни преди покупката изчетох поне 50 процента от написаното тук и се реших. От тогава изчетох и всичко друго май,затова имам и 3 мнения само - повечко почетох.Колата е страхотна макар и леко лигава,ама като я сръчкам върви не по зле от Субаруто ми което е 1.8 105 коня,да не казвам че е по-пъргава.И понеже имаше много мнения за засилване...което при 90 коня заводски двигател е глупаво - колко пък да я засилиш?!?...нищо де ще направя само най-лесното и евтино.Колектора ми е спукан и е за смяна така или иначе,плюс катализатора на 80% сигурно е запушен на 200к . Купил съм му изпускателче от D16y3 , но май ще му слагам всмукателен + изпускателен от D16z6 да я отпуша и вдигна по този начин до около 100 кончета и здраве да е от там натам.Радвам се да се запиша!!!Поздрави!
-
Мерси за съпричастноста! Аз временно оправих проблема-подчертавам временно! Както е огледалото в нормална позиция-отворено...отдолу където е цепката между самото огледало и основата му една рапидка с черна заоблена глава да прави натиск като клин между двете части така че да не се "мандръса" напред назад... Така имаме няколко преимущества спрямо занитването тип Опел - класиката там знаете е с планка и нитове...ужас! 1. Огледалото стои здраво! - тествано до 130 км/ч (аз не превишавам ограниченията ) 2. Не се вижда - отдолу е + черна рапидка - стилно и нежно побългаряване(Ах как го мразя) 3. При евентуален удар рапидката играе ролята на ролка - съответно огледалото се прибира без да се счупи и ако заварим колата си в този вид сме щастливи че имаме здраво и прибрано огледало в следствие на удара и имаме нужда от нова рапидка,за да си го "заклещим" отново за около 10 - 15 секунди Нужни инструменти и части: 1.Рапидка(винт) за около 20 стотинки 2. Отверка Простете за шеговития тон,но това е едно доста добро побългаряване(временно),което немога да опиша на сериозно,защото би било смешно,НО работи! Лека вечер!
-
И аз съм така като теб от днес. Лявото като го прибрах и сякаш се откачи.Имам малко напредък по темата!Неможах да го разглобя както колегата по-горе е писал,защото рапидката отдолу е "бетон".Но успях да го "открехна" леко и видях,че нещо като голяма шайба ,която държи пружината натегната се е откачила. В това е проблема!!!Моето питане към колегите тук е дали това с "шайбата" (така я наричам,защото на това приличаше през малкия процеп който отворих) която притиска пружината е поправимо,защото иначе ще е много труд залудо да го разглобя както са спекли и ръждясали всички рапидки и да се окаже че е неремонтируемо!От мен толкоз! Малко но от сърце!